Siemens WT47W560NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 129 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Jennifer125 03-12-2014

Het is even zoeken naar welk programma het beste voor ons is maar ik ben tot nu toe zeer tevreden. Mooi stil apparaat en makkelijk te bedienen met vele mogelijkheden daarom ook even zoeken naar welk programma het beste is omdat ik de droger niet laat draaien per artikel maar een mix.

pvdijk 28-11-2014

Deze droger moet geld besparen, vanwege zijn Label A++
wij zijn nu al tevreden over het design en gebruiksgemak

Tiekje 22-11-2014

Mooie vormgeving en grote trommel voor wasgoed van een grote trommel wasmachine (7 kg). De machine staat bij ons in de keuken en je hoort hem bijna niet. De werkkleding (spijkerbroeken) is supersnel droog in vergelijking met onze oude siemens condens droger. De machine past zelf de droogtijd aan bij minder wasgoed in de trommel. De keuze is op deze droger gevallen i.v.m. zelfreinigende condensor en meerdere droogprogramma's. Ben blij met deze droger.

f.verbokkem 21-11-2014

9,6
Onze oude wasdroger was ook een siemens altijd zeer tevreden hier over geweest, maar was aan vervanging toe.
Wij hebben nu een siemens warmtepomp droger gekocht.
is een mooie stille droger en nu ook een stuk zuiniger dan de oude condensdroger, dat was ook de reden om voor deze warmtepomp droger te kiezen.

Sylber 08-11-2014

Makkelijk instelbaar. Goede en snelle droogresultaten. Vrij geruisloos.
Heerlijk te weten dat al deze positieve punten dan ook nog aanwezig zijn op een apparaat dat zuinig omgaat met energie.
Ook het koude-programma is zeer milieuvriendelijk.

Nicole de 02-11-2014

De droger is erg rustig, en omgevingsgeluid is prima (droger staat in open bijkeuken). De mogelijkheden zijn bij deze droger optimaal: selecteer op type kleding (overhemd, trui) of selecteer op soort kleding (katoen, wol, synthetisch, mix etc.).
Ook een speciaal uitneembaar droogrek voor synthetische of wollen kleding, perfecte optie!
Volgens de energie metingen besparen we met deze droger meer dan EUR 200,00 op jaarbasis (tov van onze 8 jaar oude Siemens!
Duurzaamheid is uiteraard nog niet bekend, maar gezien onze ervaringen met Siemens zit dat wel goed.

blije Dries 02-11-2014

Deze machine diende ter vervanging van de vorige, ook van Siemens. De betrouwbaarheid van het apparaat en de service van Siemens (met de vorige hebben we wat euvels gehad die prima door Siemens zijn opgelost).
De afgelopen week hebben we meerdere wassen gedroogd en zelfs de overhemden ging prima. Met de vorige, ook met antikreukelstand, werden de overhemden toch opgehangen om te drogen en niet met de droogtrommel.
Nu dus wel. Allerlei andere programma's (behalve de standaard), hebben we nog niet uit kunnen proberen.

R. Leleveld 14-10-2014

Apparaat droogt goed. Alles is in te stellen, dit gaat zeer makkelijk via de aanraakgevoelige knoppen. Voorzien van een duidelijk display. Voor zover een wasdroger er mooi uit kan zien vindt ik deze netjes en strak. Groot voordeel voor ons is de mogelijkheid de waterafvoer aan te sluiten op de afvoer zodat je niet steeds de waterbak hoeft te legen.

fammvdl 05-10-2014

De default setting moet kastdroog zijn. toen de droger klaar was, was het nog vochtig. ik heb uiteindelijk gevonden dat de originele setting op "normaal droog = niet kastdroog" was. toen heb ik de knop op "helemaal droog"gezet. de droger is meestal gebruikt om de was helemaal droog te maken, dus moet de originele setting liever op kastdroog = helemaal droog zijn, denk ik. verder vind ik de droger mooi. ik hoop dat in de toekomst de tijdduur nog korte kan zijn. 2 uur vind ik nog te lang.