Siemens WT47W560NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 125 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W560NL op Kieskeurig.be.

8,9

Esther 10-02-2017

Niet blij! Klinkt als een zware koelkast!

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

De droger staat in een open aanbouw van een open keuken. Als je hem aanzet is het in het begin prima, maar na een paar minuten komt er een geluid bij dat doet denken aan een hele grote zware koelkast. Echt een heel storend geluid! Verder is de was ook niet echt droog :-( ben totaal niet tevreden met deze aankoop... zelfs katoenen boksershorts zijn niet klaar om de kast in te gaan.

Pluspunten

• ruimte trommel
  • zelfreinigende condensator

Minpunten

• lawaai (lijkt condensator van een koelkast)
  • was is niet echt droog

Officiële reactie van Bosch 13-02-2017

Is er al een monteur geweest? Onze servicedienst is 24/7 bereikbaar voor het maken van een afspraak via 088 - 424.40.10 (keuze 1).

Vivienne 01-09-2016

top droger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

echt een top droger. er is een tijdsindicatie maar als er minder in de droger gaat dan past de tijd zich aan. kleding is echt droog als het uit de droger komt,
ik raad deze droger echt aan.

Pluspunten

• tijds indicatie
  • goed droog

Minpunten

• warm in droger ruimte.

Maarten 27-02-2016

Goed resultaat na de eerste 2 droogbeurten. Ideaal dat deze droger aan te sluiten is op de vaste afvoer. Dus niet meer het reservoir hoeven legen. De wereld weer iets simpeler gemaakt, top !

Mientje Scholten Spee 04-12-2018

Droger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Mijn condensdroger was kapot dan maar een nieuwe.
Maar wat moeilijk om er een te kopen.
Wij waren bij BCC Arnhemzuid ,de verkoper ..... gaf ons super advies.
Dus werdt het deze Siemensdroger inmiddel al heel wat gedroogt ook een groot dekbed zat in elkaar gerolt .
Dach o neehe want dan is die niet helemaaldroog .
En tot mij groote blijschap hele maal droog.
Dus eeb super goede droger en nog zuinig ook. Reinigd zich zelf dus super machine.

Sab 12-11-2018

Blij met warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Deze droger is sneller dan mijn vorige warmtepompdroger. Het droogresultaat is goed. Goede filters. Blij mee.

Pluspunten

• Werkt goed en snel

Minpunten

• Is niet heel stil

Sylvia Versteeg 28-10-2018

Overzichtelijk display. Grote trommel. Droogt goed.

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Op advies verkoper deze droger gekocht. Belangrijk was dat droger niet teveel warmte afgeeft en dat is gelukt. Droogt goed. Door € 50,00 cashback betaal ik onder de € 600,00. Voor mij een goede prijs-kwaliteitverhouding. Overzichtelijk display en door duidelijke handleiding gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Overzichtelijk display
  • Geeft geen overdadig veel warmte af

Lotje 25-06-2018

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Ik heb dit apparaat sinds 10 dagen in gebruik, maar ik weet nu al dat ik nooit meer anders wil. Mijn vorige droger was een condensdroger van Siemens, maar deze gaf toch wel veel warmte af. Ik heb nog niet alle programmas geprobeerd, maar tot nu toe ben ik happy. Ik heb een paar maal strijkdroog uitgeprobeerd, nog even de was uithangen en daarna de t-shirts zonder te strijken in de kast, de overhemden strijk ik nog wel, dit gaat gemakkelijk. Je hebt ook een programma overhemden. Dit werkt ook prima, nog even aan de lijn en dan strijken of direct strijken en dan nog even ophangen. Het apparaat geeft veel minder warmte af dan mijn vorige apparaat en wat ik ook fijn vind: het apparaat past de tijd aan, aan het gewicht van het wasgoed.
Zeer tevreden klant!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Roy88 26-03-2018

Erg fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Heb hem nu bijna 2 maand, en bevalt geweldig! Zelfs met een volle trommel, is de was met een uur klaar en kurkdroog! Het koude opfrissingsprogramma is absoluut geweldig! Aanrader!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

M. S. 20-01-2018

Fijn apparaat, aanrader!

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Een fijn werkende droger! De stappen zijn makkelijk, veel verschillende functies. Weinig geluid, geeft geen warmte af aan de omgeving en de was komt er zacht, droog en zonder krimp uit. Uitstraling van het apparaat is erg modern, dus niet heel vervelend om in je huis te hebben staan.

J v Teijlingen 06-01-2018

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

De droger doet het goed . Maar het is heel moeilijk om de 50 € terug te krijgen. De mannen die het apparaat kwamen brengen , vonden het niet nodig dat ik een foto nam van het typenummer. Alles staat op het papier wat je nu hebt gekregen!

p.a.van de vorstenbosch 05-01-2018

goed

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

goed leesbaar en droogt goed en makkelijk te bedienen en ben zeer tevreden ,handleiding is ook goed leesbaar

Pluspunten

• goed
  • goed
  • goed

Hubers 05-01-2018

Toch de Siemens warmtepomp droger.

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

We hebben toch voor de Siemens gekozen ondanks dat de Bosch ook een goede beoordeling had. En dit is in de praktijk ook weer gebleken. De Siemens is stil, goed en duidelijke bediening en veel keuzes qua drogen.

• Overzichtelijke bediening

Mirckle 04-01-2018

Uitstekende droger

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Droogt goed, door de verschillende keuze mogelijkheden ook meerdere droogtijden. Makkelijke en goed leesbare display. Gebruiksvriendelijk apparaat. Goede Koop dus!

Claudia 03-01-2018

Droogt snel

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Ik heb deze droger gekocht omdat mij verteld werd dat deze een snellere droogtijd dan het type dat € 100 goedkoper is. Dit zou in plaats van uur verkort worden naar iets meer dan 2 uur. Nou bij gaat het nog sneller. Laatst heb ik 20 witte t-shirts en 4 grote badlakens in de droger gedaan en na 75 minuten was de droger al klaar! Nu moet ik wel zeggen dat ik een wasmachine heb met 1600 toeren centrifuge. Ik ben dus dik tevreden!!!!

Pluspunten

• Droogt snel
  • Was is echt kastdroog

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

eva 02-01-2018

duidelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Mooi apparaat om te zien. de bediening spreekt voor zich, heb niet de gebruiksaanwijzing gelezen maar kom heel ver met alle opties.
hij doet zijn werk goed en de herrie valt ook mee. de vorige wasdroger was ook een Siemens en die hebben we na 16 jaar verkocht. die deed het ook nog goed maar vanwege een verhuizing dachten we laten we een nieuwe kopen.

Pluspunten

• duidelijk
  • ziet dr mooi uit
  • veel opties

Minpunten

• nog geen gevonden

Eug 30-12-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Droogt goed, geeft weinig vocht af aan de omgeving en verbruikt hopelijk weinig stroom. Dat zal moeten blijken

Coby 27-12-2017

nooit meer krimp!!

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Deze warmtepompdroger van Siemens heb ik gekocht omdat ik geen krimp meer wilde. Hij werkt perfect zelfs wol kan er in.

Pluspunten

• geen krimp
  • zeer zuinig

Minpunten

• iets duurder in aanschaf

M. Schuurbiers 24-12-2017

Handig programmadisplay

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Voor het eerst een warmtepompdroger gekocht, het was moeilijk om een goede keuze te maken aangezien er zoveel verschillende op de markt zijn. Ik ben zeer tevreden met deze droger, die ik gekocht heb na goed advies. De programma's die met deze droger mogelijk zijn passen precies bij mijn levensstijl. De droger is energie zuinig, en de was is echt kast droog. Droger is aan te sluiten op vaste afvoer. Geen condens in de badkamer.

Pluspunten

• zelfreinigend
  • past veel was in
  • kast droog
  • energiezuinig

Pauline 22-12-2017

Mooie grote trommel met verlichting

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

Gehoord van kennis dat het een goede machine is. Heb hem nu twee weken in gebruik en ben zeer tevreden. Geen condens in de badkamer en hij droogt alles perfect.

Renée 13-12-2017

Doet wat hij moet doen:)

Geschreven voor: Siemens WT47W560NL

De droger doet wat hij moet doen. Geeft aan hoelang hij er max over zou moeten doen en past de duur aan naar mate hij bezig is. Super fijn.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Erg stil
  • Duidelijke programma's