AEG T86595DIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG T86595DIH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

jvdp 08-04-2016

droogkast AEG 9kg

Geschreven voor: AEG T86595DIH

Uitstekende droogkast met een enorm verschil t.o.v. de vorige( die was 13 jaar oud). De was komt er droog en superzacht uit en het strijkwerk is vaak niet meer of veel minder nodig. Het gebruik vraagt een beetje aandacht. Uitstekende droogprogramma's die je zelf kan bijsturen(is maar zelden nodig) maar daarvoor moet je de handleiding wel aandachtig lezen. Kortom wij zijn zeer zeer tevreden. Aansluiten op de afvoer is ook zeer makkelijk en handig net zoals de automatische uitschakeling als ze klaar is. De verlichting in de trommel is mooi maar niet echt nodig. In de kleine plaats waar de kast staat is er helemaal geen condens en in tegenstelling tot de vorige (oude)kast komen er ook geen pluizen meer in de lucht. We hebben ze aangekocht voor 669 euro