Panasonic NH-P80G2 - Reviews

Energiekosten per jaar
48,76 euro

Hb 02-01-2016 Product jaar of meer in bezit

6,4
Mooie energie zuinige machine met voldoende mogelijkheden. Aanvankelijk waren we blij met deze efficiente machine (hoewel het droogresultaat niet echt kon overtuigen) maar na amper een jaar kwam de eerste storing. Onder garantie is werkelijk de hele machine uit elkaar gehaald (werkzaamheden worden door Panasonic uitbesteed aan CE Repairs) om een afdichting te vervangen.
Helaas is de machine een maand geleden opnieuw defect geraakt. Tot op heden alleen een offerte voor reparatie ontvangen (ruim boven de € 200,=) omdat de lagers versleten zijn van een machine die amper 2 jaar oud is!!
Onze DECT telefoon, onze Plasma TV, alsook de wasmaschine en droger en zelfs de accuboormachine zijn van Panasonic omdat we dachten hiermee een A-merk met bijbehorende service te hebben gekocht.
Op de droger na bevalt de apparatuur goed, het is echter de service van Panasonic die ons doet besluiten geen nieuwe apparatuur van dit merk aan te schaffen.

Gijsbert07 12-02-2015 Product half jaar in bezit

Prima droger totdat hij kapot gaat. De service van Panasonic kan echt niet meer anno 2015. CE repair (reparatie partner van Panasonic) kon de droger niet ter plekke repareren en sinds dien is het al een week stil. Volgens CE repair is er bij Panasonic een een RMA aanvraag gedaan en is het wachten op antwoord.

Realmorre 05-01-2014 Product paar weken in bezit

9,6
Zoals ik van Panasonic gewend ben, een zeer degelijk apparaat. Wel wat duurder in aanschaf, maar dat is ook te merken! Zeer degelijk gebouwd en geen rammeltje te bekennen. Nadeel hiervan is dat hij wel wat zwaarder is, maar dat komt omdat er een flinke warmtepomp aanwezig is die het werk met gemak aan kan en ook nog een erg stil is! Bij andere merken wordt hier toch wel op bezuinigd.

Heb eerst een Samsung DV80F5E5HGW gehad, maar was ontevreden over de bouwkwaliteit en droogresultaat.

Filters zijn heel eenvoudig schoon te maken en machine waarschuwt hiervoor.

Jammer dat Panasonic in NL niet zo populair is, duurder in aanschaf, maar je krijgt wel kwaliteit! Mijn ervaring is dat Panasonic huishoudelijke producten zich kunnen meten met het merk Miele.

Ook belangrijk, nu met 5 jaar fabrieksgarantie.