LG RC7055AP1Z - Reviews

0 euro
Energieverbruik katoen kastdroog
1,70 kWh

martingorter 20-03-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze droger pas enkele dagen in bezit maar zijn er al ontzettend blij mee; wat een verschil met onze oude droger! Dit hadden we veel eerder moeten doen! En niet alleen vanwege de energiebesparing; Het apparaat heeft veel programma's maar is heel gebruiksvriendelijk. Maar het belangrijkste; maakt goed droog en is geluidsarm.

Familie de Gent 09-03-2014 Product kwartaal in bezit

Wij kozen deze droogkast omwille van haar energiezuinigheid. Ze werkt met een voeler die aangeeft wanneer alle wasgoed droog is. Dit werkt niet altijd 100 %. Verfrommelde kousen komen er soms nog wel eens lichtjes vochtig uit. Over 't algemeen zijn wij echter heel tevreden.

Fam. Middendorp 07-03-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen in ons bezit. Mooie droger, zowel qua vormgeving als qua prestaties. Geluidsarm, zeker in tegenstelling tot onze oude droger!
Veel verschillende programma's, zelfs om schoenen te drogen!

René Kingma 06-03-2014 Product paar dagen in bezit

Supermooie machine, helemaal van deze tijd. We hebben nog niet veel ervaring met het droogresultaat, maar de eerste resultaten zijn veelbelovend! De mogelijkheden zijn onbeperkt en de energiebesparing vergeleken met onze 11 jaar oude Bauknecht gaat ons een paarhonderd euro's per jaar opleveren. Dus ook het aankoopbedrag is zo terugverdiend.

kozy23 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

We are very happy with our LG dryer. It has many useful settings and does not shrink our clothes. We are a family of 4 and make lots of use of dryer and it is up to the task.

Grietepiet 03-03-2014 Product maand in bezit

Mooi en fijn apparaat. In het begin wat zoeken naar welk programma een goed droogresultaat oplevert. Door de vele mogelijkheden kan de gewenste droogte worden gekozen (extra kastdroog tot strijkdroog).
Gemakkelijk in gebruik. Symbolen spreken voor zich. Over duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, gezien pas een maand in gebruik.

evelien van der hoeven 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

Alhoewel we de droger pas een keer hebben gebruikt was het resultaat volledig naar tevredenheid.
Het apparaat heeft een zeer gebruiksvriendelijk bedieningspaneel en voor eventuele vragen heeft de gebruiksaanwijzing tot nu toe snel uitkomst geboden.

sl1975 23-02-2014 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk; mooie vormgeving, stil in gebruik, duidelijke programma's, was is droog, lekker zuinig als je vaak droger gebruikt

LG Gebruiker 2222 22-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie machine om te zien! Het oog wil ook wat.

Een vaste aansluiting voor het afvoer water is een goed geheel.
Hij is zeer gebruik vriendelijk en vergeleken met onze vorige afvoer drogen zeker energie besparend.

Het is proberen welk programma je graag gebruikt maar de voorgeschreven programma's werken bij ons goed. Ik zal deze zeker aan raden wij hebben deze nu twee weken in gebruik en bevalt goed ook voor wat betreft de tijd dat de droger aan tijdduur nodig heeft is voor ons acceptabel. Bovendien is hij zuinig in energieverbruik.
Bovendien is hij geluidsarm, voor wat betreft de duurzaamheid moeten wij het afwachten, maar tot nu toe een goed apparaat.

meulenhof 21-02-2014 Product paar dagen in bezit

Machine ziet er degelijk uit. Voldoende mogelijkheden wat betreft programma's. Erg zuinig en stil.
Kortom: een aanrader

Claudia S 21-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie machine. Het gebruiksgemak is ook erg groot. Omdat het zo'n grote trommel is, kun je veel was drogen.

Alegria 2014 18-02-2014 Product paar dagen in bezit

Eerste ervaringen positief. Goed droogresultaat. Gemakkelijke bediening. Veel opties.
Maakt betrekkelijk weinig lawaai. Ziet er aantrekkelijk uit.

lom0r 18-02-2014 Product paar weken in bezit

Zuinige goede droger die makkelijk en duidelijk instelbaar is. Qua vormgeving niet de mooiste naar mijn mening maar dat komt omdat ik liever een doorzichtige deur erop had gezien.

isanoah 17-02-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over deze wasdroger,droog goed.
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen.
Cash back is een beetje een lastig verhaal,lijkt makkelijker dan het is.

isanoah 17-02-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over deze wasdroger.
Ziet er degelijk uit en droogt goed.Super!
Nu zeker aantrekkelijk met de kortingsactie.

Arnold1707 13-02-2014 Product paar dagen in bezit

Nog maar een paar keer gebruikt maar voldoet goed.
Keuze gemaakt vanwege het lage onderhoud, type programmas (snel of eco)
Moet nog wel wat wennen aan de jingles.

Motor1100 12-02-2014 Product maand in bezit

De droger is nu een maand in ons bezit en bevalt zeer goed, het droog resultaat is voldoende voor sommige soorten kleding is het nodig om een aanpassing te doen op het standaard programma.
Een vaste aansluiting voor het afvoer water is een goed geheel.
Hij is zeker een aanbeveling waardig.

cindy'tje1981 03-02-2014 Product paar dagen in bezit

Goed toestel, ik heb er zeker niks op aan te merken tot nog toe.
leuk design en een groot gemak omwille van het droogrek voor schoenen.

Wido van Peursen 03-02-2014 Product paar weken in bezit

Een groot gezin betekent: veel wasbeurten. Een eenvoudige rekensom leert dat deze mooi vormgegeven A++ waterpompdroger een enorme bezuiniging gaat opleveren. En in vergelijking met andere drogers was deze zeker niet duur. En ook al staat de droger niet in de huiskamer, een mooie vormgeving is toch heel prettig, en ook wat dat betreft scoort deze droger hoog. En hij is gewoon heel gemakkelijk in gebruik. De uitdrukking "een kind kan de was doen" is hier letterlijk van toepassing.

dufalax 03-02-2014 Product paar weken in bezit

Mooi modern toestel. In het begin wel wat overweldigend ivm verschillende programma's. Eenmaal gekend valt dit best wel mee. Ben toch nog altijd op zoek naar het juiste programma voor het gewenste droog-resultaat. mooi is wel het rekje om schoenen te drogen.