Beko DPU8306X - Reviews

66 dB
Energiekosten per jaar
40,48 euro

Drogerijen 09-10-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben sinds een paar weken deze droger en zijn tot nu toe zeer tevreden. De grote verlichte vulopening is heel makkelijk. Zo kun je goed zien of alles geleegd is na het drogen. De bediening is heel makkelijk en hij droogt perfect. De droogtijd is in verhouding met mijn vorige droger ook veel korter . Wij zijn heel tevreden tot nu toe. Voor ons was de À+++ aanduiding ook zeker doorslaggevend in de aanschaf ! TOPPERTJE voor een redelijke prijs.

abonthuis 26-12-2014 Product paar weken in bezit

De DPU8306X warmtepompdroger hebben wij nu een paar weken in ons bezit en bevalt ons uitermate goed.
Hiervoor hadden wij een condensdroger met uitvoer, maar deze machine is toch een stuk beter.
Er komt niet zoveel warmte meer in de ruimte dan voorheen, mogelijkheden genoeg om in te stellen en het droogresultaat is ook goed. Wel even goed uitkienen wat het beste droogresultaat is voor hetgeen er gedroogd moet worden, maar daar ben je zo aan gewend. Kortom een zeer goede investering.

Harold14 04-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er solide uit ook de deur voelt stevig aan, hij is best stil voor een droger. De eerste droog resultaten zijn goed.
De machine is wat zwaarder maar dit kan ook een voordeel zijn.

donnynando 23-11-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
verleden maand een beko wasmachine aangeschaft waar we heel blij mee zijn...nu een beko wasdroger gekocht waar we zeer enthousiast over zijn..dus in 1 woord voor ons nu alleen nog maar beko witgoed bij ons in huis.

sjaakiesunday 10-11-2014 Product paar weken in bezit

Nu een aantal weken deze machine in mijn bezit, bevalt echt super goed!
Hij is stil, makkelijk te bedienen en schoon te houden.
Geeft duidelijk aan hoe lang hij over het droog programma doet.
Ik kan hem echt iedereen aanbevelen!

hvk1a 04-11-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze wasdroger gekozen, omdat het lage energieverbruik mij aan spreekt (A+++) en omdat ik 5 jaar garantie krijg.

ikki-lona 01-11-2014 Product paar dagen in bezit

Het is even zoeken naar het juiste droog programma, het is al een aantal keer gebeurd dat ik het wasgoed er wat klam uit heb gehaald. Gelukkig lukt het steeds vaker om het wasgoed er echt droog uit te krijgen.het grootste voordeel vind ik dat mijn bijkeuken niet meer vochtig wordt. Daarnaast is het een prima machine om te zien.

brivl05 14-01-2014 Product maand in bezit

5,6
Begin december deze warmtepompdroger aangeschaft voornamelijk omdat hij zuinig met energie omgaat.

Helaas 2 dikke minpunten geconstateerd...
Tijdens het drogen van katoen wasgoed gaat regelmatig de deur spontaan open. Heb net gebeld met de servicedienst en er komt een monteur naar kijken. Vandaar een 5 voor gebruiksgemak.

Het stoffilter loopt naar beneden af richting de deur. Hierdoor blijft er stof hangen bovenop het filter en onder de deur. Ook sokken en ander klein wasgoed blijft hier hangen. Waardoor het stoffilter afgesloten wordt. Hierdoor geef ik een 3 voor vormgeving.

Over het droog resultaat ben ik ook niet helemaal tevreden. Extra droog voelt toch nog iets vochtig aan.. Misschien moet ik niet meer een automatische programma nemen maar de timer gebruiken. Ik ga hier wat mee experimenteren.

Duurzaamheid kan ik niet bepalen omdat deze drogen te kort in mijn bezit is vandaar een 5.

Ben heel benieuwd of er meer gebruikers zijn met deze klachten.