De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Simone 01-05-2022

Prima warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger nu enkele weken in huis. Makkelijk in gebruik. Stil.

Rene 27-07-2021

perfect

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens-droger doet wat hij belooft te doen, namelijk de was drogen. Hij doet dat op de gewenste-ingevoerde droogstand. Prima.

Ilona 26-07-2021

Super!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen en perfect in wat het moet doen! De was komt er droog en fluffy uit!

M en S 10-07-2021

Topdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Topdroger, was is echt heel snel droog, zelfs op de laagste stand. En de droger maakt weinig geluid! Heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Snel droog
  • Weinig geluid
  • Energiezuinig

Fam. Sman 07-07-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over het droog resultaat en de verschillende programma's

Ayla 04-07-2021

Top

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een wasdroger die doet waarvoor die is gemaakt, ruime keuze uit programma's en droog is echt droog. Kwaliteit prijs verhouding in orde en hoop er nog vele jaren mijn was mee te kunnen drogen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • droog is echt droog
  • zuinig
  • mooi uiterlijk

Toni 25-06-2021

Uitstekende warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt in korte tijd en is stil. Van harte aanbevolen.

J.H.Heineman 21-06-2021

Blij met een droger die het doet.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oude Droger kapot .
Snel een nieuwe geregeld.

Frank 12-04-2021

Mooie, moderne machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze nieuwe wasdroger droogt prima! Stil, energiezuinig en redelijk vlot.

Liesje 05-04-2021

Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasdroger, zuinig en functioneel. Vooral handdoeken zijn goed droog en heerlijk zacht als ze uit de droger komen. Kortom zeer tevreden klant!

Eza 13-02-2021

Zeer zuinig, eenvoudig in gebruik top design!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Boven mijn verwachting, Je krijgt waar voor je geld en meer kwaliteit, eenvoudig en zeer zuinig in gebruik.
En droogt uitstekend! Veeeeel beter dan mijn vorige (zal het merk maar niet noemen :-) )

Pluspunten

• zeer zuinig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• je gaat van drogen houden

Shirley 05-02-2021

droogt goed en is stil

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie droger met veel ruimte. als extra is het erg leuk dat je de was in de droger kan zien.
droogt goed heeft veel programma's en is erg stil.
ik ben der heel blij mee!

Pluspunten

• ruim
  • stil

Minpunten

• nvt

Theo M 26-01-2021

Fijne betrouwbare warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Aangeschaft te vervanging van een vergelijkbare Siemens warmtepompdroger. Deze heeft 11 jaar goed en naar tevredenheid gewerkt.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Betrouwbaarheid
  • Zelfreiniging condensor

Rob 24-01-2021

Hele fijne machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Erg fijne droger gekocht om een aantal redenen namelijk weinig geluid en zuiniger . Mooie bijkomstigheid is veel minder vocht in de wasruimte t.o.v mijn condensdroger en ook nog erg mooi design !
Kortom erg bij met deze droger aanrader.

• Zuinig
  • Minder vocht in ruimte

Anita 21-01-2021

stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze warmtepompdroger is erg stil. Veel keuze in de programma's. Je moet er wel omdenken dat per programma de toegestane (kilo's) weer anders is, maar dat went. Handdoeken droog eruit dan moet je hem echt op +3 zetten, anders nog een beetje vochtig. Ik heb hem nu een paar dagen en hij bevalt prima.
Het pluizenfilter is makkelijk schoon te maken. Ook het rooster schoonmaken is makkelijk.
Hij reinigt zich zelf, maar voor een langer behoud van je machine is het aan te raden om per maand het rooster even schoon te maken met een vochtige doek. Hij geeft ook aan als je het reinigingsprogramma moet doen. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Rene 21-01-2021

Stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede prijs/ kwaliteitverhouding. De wasdroger is erg stil en droogt goed.
Programma's zijn makkelijk in te stellen.

Merel 12-01-2021

Siemens Wasdroger, strak design en goede prestatie

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie wasdroger van Siemens. Strak design met grote deur van glas en binnenverlichting.
Duidelijk touch scherm en draaiknop voor de instelling, maar niet nodeloos ingewikkeld; kind kan de was doen zeg maar. Geen irritant gepiep, maar heerlijk stil.
Doet wat hij moet doen en is kennelijk ook erg energiezuinig.

Pluspunten

• strak design, ruime deur
  • makkelijke bediening touch scherm

BD 11-01-2021

Alles van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na een siemens vaatwasser, amerikaanse koelkast die het al meer dan 10 jaar naar behoren doet ook een wasdroger aangeschaft. Geen twijfels aan dat deze het ook zo goed zal doen. Sommige programma's drogen minder goed, maar dit heeft ook te maken met de soort stof die je wilt drogen. Maar dit zal met de tijd wel wennen zijn.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geluid

Faya 10-01-2021

Goede machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang zoeken en vergelijken zijn we op deze machine uitgekomen. We zijn er blij mee. De vochtafvoer gaat nu via de slang naar de afvoer buis. Werkt vrijwel naar behoren. Bij kreukvrij niet helemaal droog. Na 17 jaar is het even wennen aan de nieuwe bediening.
We hopen hier ook weer lang van te genieten.

EikS 07-01-2021

Gewoon GOED: mooie, stille en zuinige machine !

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben blij met deze stille en zuinige A+++ warmtepompdroger Siemens WT7U4675NL/07. Het was voor mij een gok of een apparaat zonder luchtafvoer wel als prettig ervaren zou worden en geen vochtoverlast zou geven. Het tegendeel is waar. Deze Siemens warmtepompdroger doet het prima en is geen overlast. Eerst de gebruiksaanwijzing doorgenomen. De waterafvoer gelijk omgebouwd, zodat het water direct via de bijgeleverde slang in de afvoer gaat. Dit nog wel met een emmer getest, maar afvoer naar de externe slang werkt. Wel blijft er in de opvangbak ook water staan. Het apparaat oogt prima, handig in gebruik en maakt weinig lawaai en veroorzaakt geen vochtige ruimte. Nu al ontdekt en gelijk favoriet is de knop FAVORIET (ster), waar je het meest gebruikte programma met (eventueel aangepast) instellingen kunt opslaan. Energieverbruik is met een A+++ inderdaad ENORM veel lager. Met een aansluitwaarde van 800 Watt heeft de droger geen eigen elektriciteitsgroep nodig. Ik heb het nagemeten en bij het handdoeken-programma vraagt de droger nog geen 700 Watt maximaal. Dat was bij de vorige bijna 3000 Watt. De machine doet er dan wat langer over, maar geeft netje aan hoe lang en meldt zich vanzelf. Als je de machine aanzet is het verbruik nog geen 1,5 watt. Na 30 minuten in stand-by schakelt de machine zichzelf sowieso uit en is het stroomverbruik zo klein en voor mij niet meetbaar. Het volume van de pieper is instelbaar en zelfs uit te zetten. Ik las wat review-problemen over het bedienen van de grote knop, maar je moet de knop bij uitzetten even ingedrukt houden (nog geen seconde) totdat de machine met een melodietje aangeeft dat ie aan- of uitgaat. In de beschrijving van de machine staat zelfreinigend. Toch wordt er in de gebruiksaanwijzing enkele reinigingstips gegeven. Dat gaan we dus ervaren. Wel al even geprobeerd en je kunt er in ieder geval overal goed bij. De vochtsensor zit verstopt onder in de trommel aan de voorzijde. Dus achter de pluizenfilters. Dankzij de interne verlichting kun je het goed zien. Het zijn 2 metalen stripjes. De was komt er droog en fijntjes uit. Deze machine ervaar ik als een moderne en mooie opvolging en ik hoop ook van deze machine weer jaren plezier te hebben.