Siemens WT7U4675NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 79 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.be.

Laura 10-11-2020

milieuvriendelijke, uitstekende werkende en stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Nadat ik eerst een 'studie' heb gedaan van 2 weken over alle warmtepompdrogers op de markt. Ja, er zijn ongelofelijk veel modellen!
Bewust voor deze gekozen.
Ik vind het milieu en de toekomst van onze aarde en respect daarvoor heel belangrijk.
Deze droger is een van de meest energie zuinige op de markt op dit moment.
Als ik dan toch, puur voor eigen belang immers, een droger aanschaf, vind ik in elk geval vanuit respect voor moeder natuur, dat ik de aarde zo min mogelijk mag belasten hiermee.
Verder vond ik het erg van belang dat hij stil is, omdat ik hoog sensitief ben en dus erg gevoelig voor geluiden.
Hiervoor hadden wij een droger met 69 db. En deze van 64 db is heel stil vergeleken met de vorige.
Als ik in de woonkamer zit en de droger draait in de badkamer hoor ik niets.
(je hoort altijd wel een beetje geluid). Ik heb mij laten vertellen in de winkel dat het verschil tussen 62 db en 64 db verwaarloosbaar is. 62 is de meest stille momenteel die je kunt krijgen.

Verder heb ik de droger nog maar een dag. Al 3 keer gebruikt en tot nu toe erg tevreden erover!
De was komt er helemaal droog en fijn warm uit. Er zit een lichtje in de trommel dat even aan blijft als het programma begint.
Het lichtje blijft ook aan terwijl je de was er in stopt.
Er zitten ook toetsen op die gaan werken als je ze aanraakt. Vond ik fijn en de droger is dus makkelijk te bedienen.
Er is een programma voor fijne was. Tussendoor kun je zowel kastdroog als kastdroog plus, alswel 3 verschillende droog niveuas, via de aanraak toetsen veranderen tijdens het programma, zodat je zelf kunt bepalen hoe lang je nog wilt wachten op de was. En hoe droog je je was wilt hebben.
De tijd kun je ook tussendoor aanpassen.
Bij het filter kun je heel makkelijk pluis eruit halen na elke droogbeurt en daarna even afspoelen.
En de water afvoer gaat dus via de afvoer buis, zelfde als bij de wasmachine.
Ook handig, en voor de luiere mens, zodat je niet elke keer het water reservoir hoeft te legen na elke droogbeurt.

Er zit een zelf reinigende condensor op.
Voor ons heel handig omdat wij nog wel eens wat lui zijn bij het schoonmaken van zo'n apparaat.

Wij twijfelen nog of wij de garantie van 5 jaar gaan behouden bij bcc. Omdat de kans op reparatie volgens de verkoper 70 procent is. Dat is niet te checken en kan ook immers een verkoop truukje zijn.
Ik weet dus nog niet hoe de kwaliteit over een paar jaar zal zijn. Het schijnt wel dat de nieuwere digitale apparaten veel storing gevoeliger zijn dan de ouderwetsere modellen.

Via de essent overstap actie, kregen we 175 euro korting. Ook nog eens 75 euro korting via de cash back actie van siemens. En het was 25 procent kortingsweken bij bcc, dus al met al een mooie prijs.

Voorlopig zijn we heel erg blij met deze stille en milieuvriendelijke droger!

Pluspunten

• droger is tamelijk stil
  • droger is heel energie zuinig
  • prettige bediening deels aanraak toetsen
  • lichtje in trommel
  • water afvoer kan via afvoerbuis

Minpunten

• tot nu toe geen

Hollander 29-10-2020

Moderne stille droger en zelfreinigend

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De warmtepompdroger is een stuk stiller en energiezuiniger dan mijn vorige droger, de droger ziet er modern en degelijk uit. Bij mijn vorige droger moest ik 3 filters schoonmaken, nu is dat nog maar een, dat scheelt een hoop werk. De inhoud is prima, dus mijn was uit de 9kg wasmachine kan in een keer in de droger. De functieknop voelt een stuk degelijker aan dan de knop van mijn oudere Siemens wasmachine. Het licht in de droger is handig en het touch-display is duidelijk en intuitief in gebruik. Mooi dat er een afvoerslang bijgeleverd wordt, die heb ik nog niet gebruikt, omdat de afvoer nog aangepast moet worden. De sensoren zijn prima, de was is altijd perfect en snel droog, hetduurt niet altijd 2 uur of langer zoals bij mijn oude droger. De klep onderaan de droger voelt niet heel stevig, dus ik hoop dat het niet afknapt als de kinderen eraan zitten. Dus over het algemeen heel erg tevreden over deze mooie moderne warmtepompdroger.

Pluspunten

• energiezuinig
  • modern met touch display
  • zelfreinigende condensor
  • maar een filter schoon te maken
  • redelijk stil

Minpunten

• plastic klep voelt niet heel degelijk

Tevreden klant 23-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Dit echt mijn beste droger die ik ooit heb gehad! Ik heb er al een paar versleten maar deze spant de kroon! De Was wordt super droog! Programma's werken heel intuïtief. Ik heb het boekje niet nodig gehad! Het is een zeer ruime trommel, met nette verlichting. Het water/vocht komt gewoon netjes in de opvangbak zoals het hoort pv in de ruimte waar hij staat. Mijn vorige droger kon ik met gemak 3 wassen 'drogen' maar dan zat het bakje nog niet vol.. Gevolg ruimte was vochtig en m'n was ook nog. Kortom, deze werkt 10x beter. De deur werkt soepel en is heel degelijk! Ik ben echt verrast door de goede kwaliteit en vind het ook een net ding om te zien. Verder is hij a+++ dus ben benieuwd of ik verschil merk in de energie rekening. Als ik 1 minpuntje moet noemen, vind ik alleen dat de onderklep erg plastic-achtig /fragiel aanvoelt. Maar vanwege de automatische condensor reiniging hoef je die klep eigenlijk ook niet te gebruiken. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, ik hoop dat hij het jaren volhoudt!

Pluspunten

• Droogt echt perfect
  • Gebruiksgemak
  • Looks!

Minpunten

• Onderklep wat fragiel, maar gebruik je toch niet

Olivier 22-10-2020

Heerlijk stil en goed drogend.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Gekozen voor Siemens wegens de goede naam en deze maken ze met deze machine ook meer dan waar als je het mij vraagt. Machine maakt mijn was goed droog met weinig geluid. Trommelverlichting is erg fijn en de zelfreinigende condensor is ook een fijne optie. Het A+++ label is natuurlijk fijn voor als de energienota komt;) Het is naar mijn mening ook een nette machine om te zien, wat bij mij fijn is want hij staat in het zicht in de badkamer. Handleiding kan duidelijker, nogal een tijd gezocht naar of de machine zichzelf na afloop van het programma ook kon uitschakelen, wat deze naar mijn weten niet kan. Dat is het enige nadeel maar ik heb tot nu toe nog nooit een machine gehad die dat wel deed dus misschien bestaat dat helemaal niet.

• Energie zuinig
  • Net uiterlijk
  • trommelverlichting
  • zelfreinigende condensor

Minpunten

• Schakelt zichzelf niet uit na afloop.
  • Handleiding kan duidelijker.

Bloem 20-10-2020

Siemens warmtepompdroger WT7U4675NL

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede warmtepompdroger met ruim keuzeprogramma.
Extra voordeel (reden aanschaf) selfcleaning techniek. Alleen bovenste roosters schoonmaken en waterbak legen.

Pluspunten

• Selfcleaning
  • Duidelijk keuzemenu
  • Weinig geluid
  • Doorkijkende deur

Minpunten

• Nog geen

Rene 27-07-2021

perfect

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens-droger doet wat hij belooft te doen, namelijk de was drogen. Hij doet dat op de gewenste-ingevoerde droogstand. Prima.

Ilona 26-07-2021

Super!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen en perfect in wat het moet doen! De was komt er droog en fluffy uit!

M en S 10-07-2021

Topdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Topdroger, was is echt heel snel droog, zelfs op de laagste stand. En de droger maakt weinig geluid! Heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Snel droog
  • Weinig geluid
  • Energiezuinig

Fam. Sman 07-07-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over het droog resultaat en de verschillende programma's

Ayla 04-07-2021

Top

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een wasdroger die doet waarvoor die is gemaakt, ruime keuze uit programma's en droog is echt droog. Kwaliteit prijs verhouding in orde en hoop er nog vele jaren mijn was mee te kunnen drogen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • droog is echt droog
  • zuinig
  • mooi uiterlijk

Toni 25-06-2021

Uitstekende warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt in korte tijd en is stil. Van harte aanbevolen.

J.H.Heineman 21-06-2021

Blij met een droger die het doet.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oude Droger kapot .
Snel een nieuwe geregeld.

Frank 12-04-2021

Mooie, moderne machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze nieuwe wasdroger droogt prima! Stil, energiezuinig en redelijk vlot.

Liesje 05-04-2021

Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasdroger, zuinig en functioneel. Vooral handdoeken zijn goed droog en heerlijk zacht als ze uit de droger komen. Kortom zeer tevreden klant!

Eza 13-02-2021

Zeer zuinig, eenvoudig in gebruik top design!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Boven mijn verwachting, Je krijgt waar voor je geld en meer kwaliteit, eenvoudig en zeer zuinig in gebruik.
En droogt uitstekend! Veeeeel beter dan mijn vorige (zal het merk maar niet noemen :-) )

Pluspunten

• zeer zuinig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• je gaat van drogen houden

Shirley 05-02-2021

droogt goed en is stil

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie droger met veel ruimte. als extra is het erg leuk dat je de was in de droger kan zien.
droogt goed heeft veel programma's en is erg stil.
ik ben der heel blij mee!

Pluspunten

• ruim
  • stil

Minpunten

• nvt

Theo M 26-01-2021

Fijne betrouwbare warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Aangeschaft te vervanging van een vergelijkbare Siemens warmtepompdroger. Deze heeft 11 jaar goed en naar tevredenheid gewerkt.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Betrouwbaarheid
  • Zelfreiniging condensor

Rob 24-01-2021

Hele fijne machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Erg fijne droger gekocht om een aantal redenen namelijk weinig geluid en zuiniger . Mooie bijkomstigheid is veel minder vocht in de wasruimte t.o.v mijn condensdroger en ook nog erg mooi design !
Kortom erg bij met deze droger aanrader.

• Zuinig
  • Minder vocht in ruimte

Anita 21-01-2021

stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze warmtepompdroger is erg stil. Veel keuze in de programma's. Je moet er wel omdenken dat per programma de toegestane (kilo's) weer anders is, maar dat went. Handdoeken droog eruit dan moet je hem echt op +3 zetten, anders nog een beetje vochtig. Ik heb hem nu een paar dagen en hij bevalt prima.
Het pluizenfilter is makkelijk schoon te maken. Ook het rooster schoonmaken is makkelijk.
Hij reinigt zich zelf, maar voor een langer behoud van je machine is het aan te raden om per maand het rooster even schoon te maken met een vochtige doek. Hij geeft ook aan als je het reinigingsprogramma moet doen. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Rene 21-01-2021

Stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede prijs/ kwaliteitverhouding. De wasdroger is erg stil en droogt goed.
Programma's zijn makkelijk in te stellen.