Bosch WTW84400NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW84400NL op Kieskeurig.be.

Super droger. 06-09-2021

Super apparaat, geruisloos en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs mijn 2e warmtepomp aangeschaft. Werkt perfect en boven verwachting

WTW84400NL12 24-05-2021

Mooi maar niet snel genoeg.

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooi apparaat, makkelijk en stil in gebruik. Tiptoetsen voor extra optie's is even wennen maar werken gewoon prima. De droger is voor mij niet handig hou van snel drogen (ik was namelijk alles in 1 dag in de week, achter elkaar weg) dus ben toch voor een condensdroger

Aanmelden voor retourzending ging heel vlot ook binnen 3 dagen gebelt voor ophaal afspraak binnen 1 week.

Wasmachine al enkele jaren eerder via webshop besteld en door prettige ervaring in webshop en ook de klantenservice (advies gevraagd) nu weer terug gekomen voor droger.

Anoniem 05-04-2021

Nieuwe warmtepompdroger van BOSCH

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de 25jaar oude droger het begaf, hoop ik met deze nieuwe weer net zo lang te kunnen drogen.

AmstEric 13-03-2021

TOP apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stil en heel veel functies: Ik geniet er nog belke dag van!

Mevr. A. Nelom 18-02-2021

Wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

Kwaliteits product van Bosch, net als onze wasmachine. Onze vorige wasdroger was ook een Bosch product.
Goede prijskwaliteits verhouding en betrouwbaar.

Pluspunten

• Betrouwbaaar
  • Goede kwaliteit

Mijn luxe droger 27-01-2021

Luxe!

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer luxe warmtepompdroger met een zelfreinigende condensor. Alleen al het waterreservoir en het pluizenfilter zien er zo geavanceerd uit, mijn wasgoed komt er heerlijl zacht droog uit, een product om nog jaren lang van te genieten

Anoniem 20-01-2021

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig stille droger waar we jaren gebruik van hopen te maken

Gerald 08-11-2020

duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

prijs kwaliteit verhouding is goed . snelle levering en makkelijke installatie. gebruiksvriendelijk en droogt goed.

Pluspunten

• droogt goed
  • makkelijke installatie
  • prijs kwaliteit

Anoniem 04-11-2020

Verademing

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superapparaat. Beste aankoop ever. Was binnen een halve dag helemaal bijgewerkt!

e1 22-10-2020

Goed product en goede levering

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

Het is een top product we hebben nog geen minpunten er aan kunnen vinden. Het doet wat het moet doen

Pluspunten

• Bezorging
  • Kwaliteit

Hans C. 10-10-2020

Perfecte wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

Wat is het fijn te weten dat er BOSCH bestaat. Zowel vrijstaand als inbouw apparatuur een perfecte keuze. Al twee decennia bestaat mijn apparatuur uit Bosch.
Nu een wasdroger, WTW84400NL gekocht. De vorige was ruim over de T.H.T. datum heen.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Goede droogresultaten

Duif 04-10-2020

Gebruiksvriendelijk :-) Super droger

Geschreven voor: Bosch WTW84400NL

Goede en makkelijke bediening geluidstil, veel opties om te drogen en het is nog nooit zo gemakkelijk geweest je was te doen. Helemaal Happy :-)