Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch WTW85475NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85475NL op Kieskeurig.be.

Anoniem 31-10-2021

Perfecte vervanging van onze condensdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is beter dan ik vooraf verwacht had.
Zeker net zo stil, maar de luchttemperatuur in de badkamer loopt niet meer op tot boven de 25 graden.
Ook de zelfreingende condensor in combinatie met waterafvoer i.p.v. wateropvangbak, maken het voor ons een geweldige keuze.

Nils 25-06-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Behalve de uitstraling van luxe en degelijkheid zijn wij uitermate tevreden over het resultaat. Droogte kan je ook zelf instellen ( dus wel grbruikshandleiding lezen !) zodat het resultaat de verwachtingen overtreft! Mooi apparaat erg blij mee.

Sacha 17-06-2021

Gewoon geweldig!

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg blij met de nieuwe droger van Bosch. Een warmtepomp droger wel te verstaan. Makkelijk te bedienen en fijne resultaten. Blij hierin te hebben geinvesteerd.

Nils 05-06-2021

Stijlvol alle functionaliteiten die wij wensen ...

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige warmtepompdroger ... alle extra door ons gewenste funtionaliteiten zoals easyclean ...en verlichting aanwezig
Staat mooi droogt snel en fantastisch en zo stil ! Zeer tevreden met aanschaf !

Hans 27-02-2021

stil en droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima droger, makkelijk dat deze op de afvoer aan te sluiten is. Mijn vorige WPdroger had alleen een lade voor het condenswater

Familie T 08-02-2021

Beoordeling na 1 week drogen

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger nu 1 week in gebruik. Hij droogt goed en snel. Is ook heel stil wat ook scheelt in een gelijkvloerse woning omdat je er dan niks van merkt. Er gaat 8kg was in wat voor ons gezin van 4 voldoende is. Geen spijt van de keuze om deze wasdroger aan te schaffen.

JoostV 20-01-2021

bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima wasdroger handig de directe waterafvoer en het dubbele pluizenfilter

Josje 03-01-2021

Droger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top droger. Makkelijk in gebruik en super stil. Blij dat wij hem gekocht hebben.

Gretha 24-11-2020

Ben er nog niet van overtuigd

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zoek nog naar de juiste instelling/programma. In het verleden diverse drogers gehad maar deze droger met warmte pomp is toch andere koek. De ene keer is het programma kastdroog ook echt kastdroog en de andere keer - met name kleine hoeveelheden - nog steeds nattig. Dan nog kort een handmatig droogprogramma erachteraan en dan is het enigzins droog. Verder een fijne machine maar ik ben nog zoekende.

Herman 24-11-2020

Fijne en stille droger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met mijn nieuwe droger. Prima service van Bosch

Tony 11-11-2020

Wat een mooi en doelmatige wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruikers vriendelijke wasdroger.
Stil en de was is goed droog in een redelijke tijd !

cumhur 02-11-2020

Efficient, fast

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

fast, easy to use, easy to clean. no need for any other apparatus, recommended highly. easily fit on other appliances

Pepperoni 30-10-2020

Superdroger!

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vormgeving en simpele bediening en goed eindresultaat! Ook kwetsbare stoffen komen er heerlijk zacht uit, zonder gekrompen te zijn! Echt een hulp in je huishouding!

Frank Nissen 26-10-2020

Geruisloos, goed drogen, geruisloos en snel gereed.

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

Dit type droger past geheel goed bij onze wensen. Dat is aan te bevelen voor andere mensen. Was prijstechnisch ok. En dus ook geen merk B. Is geruisloos, gemakkelijk te bedienen en snel gereed. Mensen koop ook zo'n ding, je hebt er zo mee een date. Hopen dat de ingeslagen weg in kwaliteit doorgaat.....dan blijven de Bosch en ik elkaars maat.

Pluspunten

• snel gereed
  • gemakkelijk te bedienen

gerard van dijk 21-10-2020

groot scherm zeer goed

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

droogt goed mooi design makkelijk in gebruik voordeel past zijn droog tijd aan naargelang de hoeveel kg je in droger stopt

Pluspunten

• Droogt goed
  • Gemakkelijk in gebruik
  • mooi
  • regelt zijn eigen droogtijf

Minpunten

Chantal 16-10-2020

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

Fijne droger, zuinig en stil.
Uitgestelde start dus je kan hem instellen wanneer deze aan moet gaan.
Was is goed droog en alles kan er in.

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel
  • Mooi vormgegeven
  • Droog

Minpunten

R van Geldorp 26-09-2020

Super Droger

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne wasdroger,alles komt mooi droog en zacht uit de machine.Ook makkelijk in gebruik daarnaast is hij ook heel stil en heeft weinig onderhoud nodig.Hopelijk net zoals de nieuwe wasmachine heb ik er nog vele jaren plezier van.

Gertjan 24-09-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit mooie apparaat werkt fantastisch, maakt weinig geluid, droogt goed. Fijn dat het zo energie zuinig is!

J Hanekamp 05-09-2020

Wasdroger is de zesde machine van Bosch bij ons.

Geschreven voor: Bosch WTW85475NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is een perfecte combinatie met onze wasmachine.
Droogt heel goed en is simpel in onderhoud.