De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTX88MK0FG op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellie 13-04-2022

Excellent

Geschreven voor: Bosch WTX88MK0FG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt uitstekend mits je het goede programma selecteert
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Mdelooff 25-01-2022

Kwaliteit is top, handleiding kan beter

Geschreven voor: Bosch WTX88MK0FG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat werkt volledig naar behoren en heeft veel opties. Er blijft wel water bij het filter staan en ook in de opvang bak blijft water zitten (ook als je via de afvoer het water afvoert) in de handleiding staat "een klein beetje" water. Dit hadden ze wat duidelijker mogen weg zetten. Al met al wel dik tevreden!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Sjoerd Driebergen 16-12-2021

Droogt onvoldoende

Geschreven voor: Bosch WTX88MK0FG

De machine hebben we na 1 week teruggestuurd. Eigenlijk waren we over maar een ding ontevreden en dat was het droogresultaat

De bediening is eenvoudig
Programma's zijn helder
Alle functies zijn snel duidelijk

Het apparaat oogt wel wat goedkoop, de plastieke deur is niet heel mooi.
Maast het grootste euvel is dat kastdroog echt nog nat is.. en kastdroog + strijkdroog is.

Pluspunten

• Bediening
  • Laadvermogen

Minpunten

• Droogresultaat
  • Kwaliteit