Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXE70NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel 17-05-2022

Fijne stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is stil en zuinig in gebruik. Om echt droog te krijgen moet je wel echt de kastdroog+ stand gebruiken.

Maurice 21-04-2022

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals was te verwachten een perfecte droger. Vooral de Home Connect App is een aanrader. Dit maakt het allemaal erg makkelijk te bedienen, zelfs voor een aleenstaande man. op de App selecteer je simpelweg welke materialen er in de droger zijn gegeaan, je kiest hoe droog je het wilt hebben en drukt op start. eenvoudiger kan niet.

Joly 18-03-2022

Fijne stille droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger doet waar hij voor gemaakt is. Bepaald eigen programma als je hem laat "praten" met de wasmachine. Erg handig hoef ik s ochtends niet na te denken bij was wisseling

Anoniem 18-12-2021

Fantastische handige slimme droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo blij met deze droger. Die is nog slimmer dan ik ben en let ook goed op. Die weet precies dat ik niet van strijken hou en droger dus mooi strijkvrij. Daarna geeft hij een seintje dat het klaar is via de WiFi! Ook de filter schoonmaken is supermakkelijk, kan echt niks mee mis gaan. Ik ben zeer tevreden en verheug me nu alweer op de melding wanneer hij weer klaar is.

Thecla 07-12-2021

Mooie machine

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

In geen geval kunt u de machine schoonmaken na 20 droogbeurten. Eerder na 2! Het schoonmaken is een werkje te veel handelingen; klep open, 4 handels omzetten, rooster 1 eruit, rooster 2 eruit, rooster 2 openen. Beide stof afnemen, onder de kraan afspoelen , in elkaar vouwen, rooster 2 terug dan rooster 1 onder een hoek inklinken en als beide goed zitten kunnen de 4 handels omgezet worden. En als laatste de klep weer sluiten. Programma kiezen en aanzetten is wel gemakkelijk. Stil. Mooi. Lange droogtijd. En nog wat vochtige was. Maar net niet te vochtig. Geen verschil in kastdroog en kastdroog plus. Kan water via de afvoer kwijt. Dat scheelt weer onderbrekingen van het drogen.

Raoul 30-11-2021

De warmtepompdroger is een goede aankoop en dus een aanrader

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

De warmtepomp droger voldoet aan de verwachtingen en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. De droger is makkelijk in te stellen, de verlichting is handig bij slecht verlichte ruimtes en hij is lekker stil.

Pluspunten

• Verlichting
  • Was goed droog

Minpunten

• Programma lijkt lang, maar valt wel mee

PPvD 09-11-2021

Fijne droogtrommel

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een investering, maar is deze zeker waard. Fijn ook dat deze via homeconnect aangeeft wanneer deze klaar is. Ook kan deze het wasprogramma overnemen zodat het droogprogramma automatisch afgestemd wordt.
Ben inmiddels groot Siemens fan.

Big Poit 15-09-2021

Stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze gekocht ter vervanging van eenzelfde type van jaren geleden. Deze is een stuk stiller en veel zuiniger. Je hoeft niet iedere keer het pluizenfilter schoon te maken. Slechts 1x per 20 droogbeurten. Er zitten enorm veel opties op, die je wellicht niet allemaal gebruikt. Met de WiFi verbinding en de App wordt het makkelijk gemaakt de juiste instelling te kiezen en je telefoon geeft een seintje wanneer de droger klaar is. Ik hoop er nog lang gebruik van te maken.

Sylvia 20-08-2021

Heel tevreden

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij aanschaf van wasmachine en droger hebben wij gekozen voor beide Siemens.. erg tevreden mee.. mooie uitstraling en heel weinig geluid ( bijna stil )kwa wassen en drogen... geweldig .. er kan zoveel meer mee zelfs via een app kun je je wasmachine en droger opdracht geven ... echt aanraders !!

Jenny 03-07-2021

Perfecte schone was en zeer overzichtelijke bedieningspaneel

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

De Siemens WT8HXE70NL heeft echt alles in huis met een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Van huis meegekregen om een altijd voor een concurrerende zeer bekent merk te gaan. Maar dat is echt "Boomer" technologie. Met de Siemens kun jij alles maar dan ook echt alles perfect afstemmen en wassen zoals jij dat wilt. Perfect voor een gemiddeld gezin van 4 personen. Heb nog geen dag spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Zeer stil voor een wasmachine van 1600 rpm
  • Uitgebreide mogelijkheden qua wasprogrammas
  • Water en Energie zuinig
  • Mooi Design

Minpunten

• Bijgeleverde waterslang had langer mogen zijn.
  • Gewild model dus langelevertijd
  • Weinig

FenH 12-03-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima droger: zuinig vanwege de warmtepomp, aan te sluiten op afvoer, dus geen vocht in huis en geklieder met waterreservoir om te legen.
wordt niet heet en heeft genoeg keuzeprogramma's.
handdoeken blijven heerlijk zacht en toch geen gebruik van wasverzachter.
is vaak eerder klaar dan aangegeven op display.
fijn dat je niet iedere droogbeurt het filter hoeft schoon te maken!

Harrie Posthuma 19-01-2021

IQ800 Warmtepompdroger.

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Mooie stille droger. Grote deur waardoor de was makkelijk in de droger gaat. Door de Home Connect makkelijk de droger op afstand te bedienen.

Pluspunten

• Zelfreiniging
  • Grote deur
  • Home Connect

ben 17-01-2021

wasdroger WT8HXE70NL

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Erg tevreden, doet wat die moet doen, behoorlijk wat (eco)programma's om uit te kiezen, makkelijke bediening, energie zuinig en een lust om naar te kijken (zeker in het donker als die in bedrijf is). We hebben deze gekocht samen met de wasmachine uit deze serie nadat we ruim 17 jaar met onze oude, nog goed functionerende, Siemens wasmachine hadden gedaan. Denkend aan het milieu en het energieverbruik vonden we het tijd voor een nieuwe machine en hadden we behoefte aan een wasdroger. Hopelijk gaan ze net zo lang mee. Volgens de specificaties en de verkoper zijn de onderdelen van deze machines beter uitgevoerd dan de standaard machines. Overigens de bediening per telefoon gebruiken we (nog) niet. Misschien een kwestie van wennen.

Pluspunten

• doet wat die moet doen
  • makkelijke bediening
  • energie zuinig
  • mooi ontwerp
  • verlichting

Minpunten

• prijzig maar wel waard

geweldig warmtepompdroger 07-01-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger en bijzonddr zuinig. Alleen jammer dat de intelligent dry niet werkt. Blijkbaar werkt dat alleen als je ook een iq wasmachine hebt. Maar aangezien ik een nog goed werkende Miele wasmachine heb zal ik de IQ niet kunnen gebruiken. Dat vind ik wel erg jammer. Dat was me vooraf niet duidelijk.

A.L. 04-01-2021

Fijn apparaat, simpele bediening, echt droog

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Easy installatie, en super handig in gebruik. Grote trommel, en de signalering maakt alles lekker efficient.

Harold 01-01-2021

Perfecte Machine

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een echte aanrader, super zuinige machine met veel programma's. Makkelijk in de bediening.

Harold 26-12-2020

Perfect Apparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Deze wasdroger is gewoon uniek, super zuinig, stil en mooi. Goed afwerkingsniveau, makkelijke bediening. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Supere Zuinig
  • Makkelijke bediening
  • Mooi

earlyblack 23-12-2020

zeer stille ruime warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Mooie warmtepompdroger, zeer stil.
keuzes moeten even wennen bv lakens staan er niet bij.
ook duurt het lang, maar kan wel mooi 9 kg in, dat is gelijk veel.
filters hoeven niet vaak schoon
tevreden en hopelijk snel erg tevreden.

Pluspunten

• stil
  • ruime inhoud
  • eens in de 10 droogbeurten filters reinigen

Minpunten

• menu keuzes
  • duur vh programma

Tom 22-12-2020

Goede programma's, fijne anti-kreuk/opfris functie

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

Het is een fijne wasdroger, hij is relatief stil en past heel veel in. makkelijk te bedienen. Het is ook prettig dat ik een melding op mijn telefoon krijg als hij klaar is zodat de was kreukvrij opgevouwen kan worden. De energiezuinigheid en stoom functie waren belangrijke redenen om deze te kopen. jammer dat de wolkorf niet standaard erbij zit voor dit bedrag.

Pluspunten

• relatief stil
  • past veel in
  • makkelijke bediening
  • meldingen op de app
  • energie zuinig

Minpunten

• geen wolkorf inbegrepen

Eddy Bakker 02-12-2020

Deze machine is een brok geluk

Geschreven voor: Siemens WT8HXE70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine werkt eenvoudig , doet zijn werk zoals hij het behoort te doen , en er kan erg veel in. Geruisloos , en zeer droge was na beeindiging programma .... volledioge tevredenheid dus ...Een absolute aanrader