• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DENS87 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De AEG T9DENS87 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste uit de Test. En het is niet moeilijk te zien waarom. De wasdroger is namelijk uitgerust met FibrePro-technologie, waarmee vochtigheid zowel aan de buiten- als aan de binnenkant van kleding gemeten wordt. Dat betekent dat zelfs dikke gelaagde kleding mooi blijft. Een andere bijzonder technologie is het AbsoluteCare-systeem. Deze technologie zorgt ervoor dat de temperatuur en trommelbewegingen voor elk type stof aangepast wordt, zodat je kleding nooit meer krimpt en zijn vorm behoudt. Daarbij wordt je kleding dankzij de SensiDry-technologie sowieso nooit aan onnodige hitte blootgesteld.

Geralda 26-06-2022

Super droger!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De vervanging van mijn 17 jaar oude droger, en mijn eerste warmtepomp droger. Fijne grote deur, lampje in de trommel, stil apparaat, veel verschillende programma's en mogelijkheden, en de droogtijd is korter dan ik gewend was. En niet onbelangrijk....veel zuiniger in stroom! Mijn wasmachine is nu jaloers, die wil ook zo een mooie deur.

Paul 12-06-2022

Waanzinnige warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Zeer fijne warmtepompdroger. Stil en zeer zuinig in gebruik. Erg mooi design en past perfect op onze AEG Wasmachine. De bijgeleverde afvoerslang geeft ook een hoop gemak. Geen afvoerbakje wat steeds geleegd hoeft te worden. Geen minpunten te ontdekken.

Danielle 02-06-2022

Super blij mee

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De droger ziet er super mooi uit en werkt echt perfect. Droogtijd voor een hele volle droger is net iets meer dan 2 uur. Dit duurde bij de vorige warmtepompdroger die in had meer dan 4 uur. En alles komt er goed droog en praktisch kreukvrij uit. Het pluizenfilter werkt ook perfect, blijven geen pluisjes op liggen en is ook makkelijk schoon te maken. De knoppen zijn makkelijk te bedienen en ook heel duidelijk. Ik hoefde eigenlijk niet eens de gebruiksaanwijzing te lezen. Ook prettig dat je ervoor kan kiezen of je de waterbak wilt legen of dat je wilt aansluiten of de slang. Ik gebruik nu tijdelijk even voor de waterbak. Was eerst een beetje huiverig voor AEG maar ik ben er nu echt superblij mee.

Jan 24-05-2022

AEG voor ons al 25 jaar de goede keuze

Geschreven voor: AEG T9DENS87

wij zijn zeer tevreden over AEG nooit klachten gehad doen daarom al 25 jaar trouwe dienst met onze eerste wasmachine
19 gedaan

Pinar 17-05-2022

Gewoon kopen, niet verder zoeken.

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Dit apparaat is echt een aanrader. Hij is in vormgeving heel erg mooi en geeft je wasruimte een luxe uitstraling en in oogt beestachtig. Maar dat is hij ook. Doet zijn werk echt top. Ik heb een dichte wasruimte en twijfelde of ik enorm last van stoom/vocht zou hebben. In tegendeel! Verder is hij best goed stil en met de vele extra programma's kan je juist veel meer soorten kelding erin drogen.
Dus 'Gewoon kopen en nier verder zoeken of twijfelen.

Anoniem 15-05-2022

Mooi design met veel functionaliteit

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Erg tevreden over deze droger. Ten opzichte van onze vorige condensdroger is dit een wereld van verschil, zowel als het om het geluid en het resultaat gaat. Wij zijn dan ook erg tevreden.

Carolina 09-05-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze droger. Veel functies en makkelijk te bedienen.

Pi 02-05-2022

Een hele goede droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De warmtepompdroger droogt sneller dan ik gedacht had. Das een mooie meevaller. Bij katoen geeft hij 1.48 uur aan bij aanvang, maar hij is klaar na 1.10 uur.

Wel vond ik dat hij in het begin een vreemde reuk had, maar de trommel heel goed gereinigd en nu is dat weg.

Johan 27-04-2022

super fijne droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij hebben hem nu een paar weken in gebruik en hij is inderdaad stiller dan onze vorige normale condens droger en hij werkt heel erg goed de was komt er mooi droog en minder gekreukt uit en de de keuken waarin hij staat blijft ook nog eens een stuk koeler dan voorheen en niet te vergeten natuurlijk het grote verschil in stroom gebruik!hij kost wat duurder maar is het geld dik en dik waard!

HenryT 27-04-2022

uitstekende vochtisolatie

Geschreven voor: AEG T9DENS87

We waren op zoek naar een droger die in het washok niet veel vocht naar buiten gooide zoals de vorige dat deed. Met de oude was het hok vochtig en al heel snel vol met stof. Met deze nieuwe wasdroger totaal geen last van, prima afdichting van de deur en in de ruimte wordt 't ook niet meer warm!
Het design is mooi meegenomen, vooral doordat er nog een AEG wasmachine in het washok staat waardoor dit mooi oogt.

Tineke 23-04-2022

Wat een verademing

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijkheid voor bediening ,redelijk stil in vergelijking met mijn oude wasdroger .Keuze genoeg van progamma"s .

Nicole 19-04-2022

Warmtepomp droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een warmtepomp naar wens met veel keuze en een mooi design werkt perfect wij zijn er zeer tevreden mee. Een top droger met top resultaat

Joeri 16-04-2022

Mixed feelings

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Zuinig en relatief stil apparaat.
Programma’s voor katoen en synthetica gaan goed, maar bij het Mix XL-programma is de was na afloop nog niet droog.
De aanwijzing voor montage van de afvoerslang is onduidelijk.

Anoniem 10-04-2022

Mooie/goede machine

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt ook grote lakens en dergelijke goed droog. Eenvoudig in te stellen op behoefte. Mooi design.

Femke 08-04-2022

Top droger!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, maar vooral een heel fijn apparaat! Beddengoed draait niet meer in elkaar met drogen en dus komt het er droog uit. Gemixte kleding komt er ook goed droog uit. Ik moet ook zeggen hij is sneller dan mijn vorige droger en gebruikt echt veel minder stroom.Ook een pluspunt is dat je makkelijk bij het filter kan om goed schoon te maken. Ik raad hem zeker aan!

Jaap 31-03-2022

Lekker zuinig

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Mijn oude machine heeft super z'n best gedaan en heeft het 23 jaar vol gehouden. nu was het toch echt op. maar wat een verschil. Veeeeel zuiniger ook nog een stiller en een strak design. inmiddels tijdje in bezit en geen moment spijt van. nu maar hopen dat deze het ook weer lang uithoud.

SP 30-03-2022

Stille droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn blij met deze stille droger. Fijne grote deuropening met licht in de trommel. Genoeg keuzes in de programma's. Het was even puzzelen met de symbolen, maar met de verkorte handleiding is het snel duidelijk. De was komt er heerlijk zacht uit. En de rechtstreekse waterafvoer is ideaal, nooit meer het waterreservoir omgooien. De filter is makkelijk schoon te maken, na iedere beurt wordt dit aangegeven op het display. En wat zeker ook een groot pluspunt is dat de droger energie zuinig is.

Herman 27-03-2022

Wat een verschil!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden al een wasdroger maar helaas na jaren hield deze er mee op. En nu de AEG wasdroger. Heel stil en snel. Bijna geruisloos en erg gebruikersvriendelijk en de droger past perfect bij. De AEG wasmachine,hetzelfde design Voor ons een goede koop

Yvon 26-03-2022

van je familie moet je het hebben

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] En toen kocht ik een nieujwe wasmachine, een AEG. De droger die er stond was oud en aan vervanging toer. Dus wat doe ik dan? De wasmachine bevalt super en daarom maar het zusje gekocht. De AEG droger met warmte trommel. Nu staan ze super mooi en energiezuinig te zijn.

Henny 25-03-2022

Prima!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort deze droger in bezit, Maakt mijn was goed droog en maakt weinig lawaai, geen spijt van mijn aankoop. Een aanrader!