Bosch WTY86700 - Reviews

Energiekosten per jaar
24,84 euro

6,2

HMB1970 28-05-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Duitse reviews gelezen waar dit apparaat juist goed beoordeeld wordt. Mijn overweging is gebaseerd op energie (A+), grote vulling 8 kg en een kwalitatieve keuze. En inderdaad, hij droogt super en een duidelijk leesbaar display geeft je tal van mogelijkheden, uitgestelde start, voldoende programma's en 2 memory standen die je kan programmeren. Ook is hij aan te sluiten op de wasmachineafvoer, de aansluitset is erbij geleverd. Hij is niet super stil maar dat vind ik niet erg. Ook is de trommelverlichting is echt handig. Kortom een aanrader. De duurzaamheid kan ik nu natuurlijk niet correct beoordelen, maar Bosch kennende moet dat wel goed zijn.

josiev 24-10-2012 Product kwartaal in bezit

4,4
Spijt dat ik mijn oude Bosch heb weggedaan. Deze maakt minstens zoveel lawaai als mijn 15 jaar oude machine deed, heeft minder mogelijkheden (en vervelend instelbaar, je klikt zo te ver en dan moet je doorklikken tot je bij de gewenste waarde bent). Drogen duurt nog een eeuwigheid en het ergste is dat hij je kleren opvreet, ook bij de 'zachtste' standen (en dan wordt het dus niet droog). Je haalt telkens 5/10% van je kleren als pluis uit de twee onhandige filters. Hij eet zelfs de dikke Superdry T-shirts. Enorme miskoop.