Domo DO9045W

WMF Lono

zwart, chroom
WMF Lono

Sandra Bierens 09-10-2013 Product paar dagen in bezit

Deze moet je zeker NIET kopen! De wafels bakken aan (terwijl ik met andere apparaten goede wafels bak!). Het logo en aanduiding van vermogen ging er zomaar af toen ik met een doekje veegde toen het apparaat nog warm was. De ijzers kun je er niet uithalen, waardoor het schoonmaken (en vies worden ze, als alles aanbrandt!!) niet te doen is. Deze gaat de kliko in!

Tessabeau 31-12-2013

Hoi Sandra, ik had dit wafelijzer al gekocht toen ik jouw review las. De moed zakte me in de schoenen om nog aan bakken te beginnen. Maar vandaag heb ik het toch geprobeerd, en heb heerlijke wafels gebakken. Niet een keer is het deeg blijven plakken en de smaak is goed. Ik heb dus geen problemen ondervonden. Mocht je het wafelijzer nog niet weggegooid hebben dan wil ik je met alle plezier het recept geven om uit te proberen....

Cora 30-12-2015

Hoi Ik heb er vandaag de eerste keer mee gebakken ik moet zeggen perfect!Hele mooie wafels niet eentje aangebrand.Ik kon ze er zonder problemen eruit halen niks aangeplakt.Je moet hem wel goed invetten.