Bosch Serie 6 GSN58AW45

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 88 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GSN58AW45 op Kieskeurig.be.

Ditsy 01-07-2019

goede vriezer,met veel lades

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

deze vrieskast is zuinig in gebruik en heeft veel lades wat erg prettig in gebruik is , mooie vormgeving en weinig lawaai

Richard 16-06-2019

Super grote vriezer!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Super grote en energie zuinige vriezer en deze kan ook nog in ruimtes geplaatst worden waar het 10 graden wordt in de winter! Deze vriezer hebben we nu een paar maanden en absoluut heel erg blij mee geen rijp in de vriezer enz.... deze vriezer kunt u goed aanschaffen!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Groot inhoud
  • Snel invriezen
  • IJsklontjes maker

Frank en Ingrid 10-05-2019

Bosch GSN58AW45 vriezer de beste keuze voor ons.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Op zoek naar een vervanger voor onze 20 jaar oude vriezer zijn we bij deze Bosch uitgekomen. We wilden een lager energie verbruik, no-frost functie en een ruime overzichtelijke indeling. We hebben gekozen voor deze grootte vanwege de gunstige prijs en het minimale extra energie verbruik ten opzichte van een kleinere. Prettige bijkomstigheid was ook de cashback actie van € 75,=

Pluspunten

• No-frost
  • laag energieverbruik
  • grote lades en schappen
  • verlichting
  • ijsblokmaker

Bosch diepvrieskast 08-05-2019

echt ik ben echt tevreden zoveel ruimte had ik niet verwacht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

ik ben echt tevreden, zoveel ruimte had ik niet verwacht, de Bosch diepvrieskast kan ik iedereen aanbevelen, zo weinig geluid wat die maakt, ben zeer tevreden

Pieter 30-10-2018

Schrikbarend snel defect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Wij hebben deze vriezer exact drie (3) jaar en nu gaat om de paar uur het alarm af, met name midden in de nacht. Bij gesloten kast loopt de temperatuur op tot -7*.
Blijkt kostaab te repareren.

Beveel deze NON frost absoluut NIET aan

Bosch woman 12-06-2018

Zeer grote ruime diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

IK heb deze vriezer maar 1 dag in huis ben zeer tevreden kwa inhoud lekker ruime ladens en inhoud van 360 LITER.
Hij is zeer stil je hoort hem niet en ik je hebt ook geen last meer van ijsvorming op produkten.

Pluspunten

• Grote diepvries met ruime lade
  • Zeer stil en geen ijsvorming meer.

Minpunten

• IK zie nog geen min punten

Marcel 26-08-2019

Stille vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Wij hebben deze vriezer nu een half jaar , maar de ingestelde temperatuur -18 wordt niet bereikt. zit altijd 3 graden eronder. Wat jammer is, is dat het supervriezen niet automatisch uitschakelt.Als je het vergeet uit te schakelen blijft de vriezer maar doorgaan en haal je de -40 gemakkelijk, dus dan gaat je stroomverbruik lekker omhoog. Verder is het minder dat je de temperatuur pas kunt aflezen als je de vriezer open maakt. Wij hebben dus spijt om opnieuw voor Bosch gekozen te hebben

Pluspunten

• zuinig in gebruik

Minpunten

• Supervriezen schakelt niet automatisch uit
  • Haalt de temeratuur niet
  • temperatuur is van buiten niet af te lezen

JJ56 29-07-2019

Super vriezer!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Na grondige analyse alle merken, uitgekomen op de Bosch. Getwijfeld over de grootte van de vriezer. We zijn tenslotte maar met zijn 2-en.... Toch gekozen voor de GSN58AW45. Geen moment spijt gehad van de keuze voor de Bosch en van de grootste uitvoering. Je hebt nu meer capaciteit om voor een hele periode in te vriezen, bijv. Broden, pizza’s, groenten, ijsjes, noem maar op. Alles wat we tot nu toe hebben ingevroren en daarna gebruikt smaakt net als vers, geen enkel verschil. We zijn dan ook super tevreden over onze aankoop!
En daarbij is deze uitvoering nog zeer energiezuinig ook, wat voor ons zeer belangrijk is.

Pluspunten

• Vrieskwaliteit
  • Capaciteit
  • Stilte
  • Energiezuinig

Tubex 28-07-2019

fijne grote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Dit is een fijne grote vriezer, met een fijn ijsblokjes vakje.De extra grote lade is erg voor de grotere dingen in te vriezen.

Pluspunten

• ijsblokjes bakje
  • een extra hoge lade

Anoniem 26-07-2019

Grote ruime laden en handige ijsblokjes maker

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Geweldig grote vriezer met veel ruime laden. Als extra een ijsblokjes maker, weliswaar simpel systeem maar het werkt super. Nagenoeg geruisloze vriezer. Meer dan tevreden over deze aankoop

Kevin 24-07-2019

Heel fijn en mooi

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Kan er alles in kwijt. Hele fijne diepvries. Alleen moeilijk in de keuken te krijgen beetje te groot

Nicolette 20-07-2019

Perfecte vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Qua indeling uitstekend. Degelijk materiaal. A+++ dus energiezuinig. Het enige wat jammer was dat ik hem niet in dezelfde kleur kon krijgen als de koeling (kleur roestvrij staal/grijs).

Merel 16-07-2019

grote vriezer, lekker stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Het is een super grote vriezer (360 liter inhoud) die er ook nog eens mooi uitziet. Hij is echt stil, zelfs als hij op super frost staat om grotere hoeveelheden in te vriezen. Echt een aanrader.

Pluspunten

• grote inhoud
  • stil
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• sluitklepjes bovenste 3 vakken vallen snel open

Vriezer GSN58AW45 12-07-2019
  • Product gekregen

vrolijke vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Veel ruimte, overzichtelijk. Zowel zuinig in energie als bij de aankoop voordelig. Vooral de extra hoge lade is gemakkelijk.

Pluspunten

• ijsblokjes maken is top
  • veel ruimte
  • overzichtelijke indeling

Dave 11-07-2019

Prachtige grooooooooote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Op zoek naar een nieuwe vriezer hebben we dit product in de winkel beoordeeld. Daarna op zoek gegaan naar beoordelingen en deze waren erg goed. Dus de knoop doorgehakt en de vriezer besteld. Bij binnenkomst was al duidelijk dat het een hele grote vriezer is, maar als je hem dan in gebruik neemt, dan weet je niet wat je overkomt. Er lijkt geen einde te komen aan de ruimte. 5 grote lades en drie vakken met een deur geven toegang tot een schier eindeloze ruimte. Goede (led) verlichting en een ijsblokjesmaker maken het geheel af. De energieklasse kan ik nog niet beoordelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CM 06-07-2019

Grote vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Een prachtige vrieskast met veel ruimte. Gebruiksvriendelijk. Een aanwinst t.o.v. onze oude vrieskist.

Pluspunten

• veel bergruimte
  • weinig geluid

Minpunten

• klepjes bovenin minder makkelijk toegankelijk

Rozema 05-07-2019

vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

in 1 woord goed!!! in prijs en in gebruik een echte aanrader grote lades en een mooi licht als je de deur open doet

Pluspunten

• goede prijs kwa verhouding wat je krijgt

Dave 04-07-2019

Mega grote vriezer met voldoende ruimte voor groot gezin

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Deze vriezer gezien bij de Mediamarkt en aangezien wij toe waren aan een nieuwe vriezer thuis gelijk bekeken. N.a.v. goede reviews en twee kortingen (van Mediamarkt en Bosch zelf) besloten om deze te kopen. Nog geen moment spijt van gehad. Wat een ruimte!

Naast overzichtelijke lades (5), een drietal vakken (de bovenste) met een deurtje. Nu nog afwachten wat het verbruik gaat doen. Omdat ik deze vriezer pas een pass dagen in bezit heb kan ik nog niet veel zeggen over de duurzaamheid. Maar gezien de onderdelen en de stevigheid waarmee de deur open en dicht gaat, ga ik er van uit dat dit wel goed zit.

Pluspunten

• Overzichtelijke indeling
  • goede (led) verlichting
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• Grote deur sluit erg goed, gaat daardoor wel zwaar
  • Ik kan verder geen minpunten bedenken
  • Ik kan verder geen minpunten bedenken

Sylvia 03-07-2019

Veel inhoud, echt een super aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Wij hebben deze grote vriezer gekocht ivm een moestuin. Zo kunnen we veel invriezen. Het is echt een top aankoop. Vriezer ziet er goed uit, kun je veel in kwijt, zit een ijsblokjesmaker in. Geweldig! In raad hem aan als je een grote vriezer zoekt.

Pluspunten

• veel inhoud
  • genoeg bakken
  • bovenin 3 plankjes, maar wel met een deksel ervoor

Pim 02-07-2019

Veel ruimte, NoFrost, en als extra'tje, een ijstwister

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN58AW45

Nieuwe vriezer gekocht omdat de huidige vriezer te weinig ruimte had. Meteen gekozen om te zoeken naar een grote no-frost vriezer die energiezuinig is (A+++) en goed uit de tests kwam, en dat was deze Bosch! I.c.m. de cashback in Juni een interessante keuze en als extra'tje zit er ook nog een ijstwister bij.

Vriezen doet hij zeer goed, en mocht je snel iets willen invriezen dan kun je het "super" standje aanzetten. De ruimte is enorm, zeker als je een tafelmodel vriezer gewoon bent. De vriezer is breed maar vooral erg diep in vergelijking met wat ik gewoon was, meer dan voldoende plaats dus.

Als je vanaf een traditionele vriezer komt die je eens in de zoveel tijd moet ontdooien dan is zo'n no-frost wel een verademing. Geen vastzittende laden meer of ijs wat je overal tegenkomt. Daarvoor terug krijg je wel een vacuum, en bij het openen van de deur merk je dat (je moet er wat harder aan trekken).

De ijstwister zie ik als een extra'tje. Het is geen high-tech ding en je moet oppassen dat je niet teveel water morst, anders hangen alle ijsblokjes aan elkaar. Toch is het een leuke gimmic en hebben we er veel gebruik van gemaakt in de afgelopen warme weken.

Samenvattend, een aanrader en zeker het geld waard!

Pluspunten

• Ruimte (360 L)
  • No Frost
  • Energiezuinig (A+++)
  • Bouwkwaliteit
  • Geluid (niet hoorbaar)