Liebherr GNP 2855 Premium NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 2855 Premium NoFrost op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Liebherr GNP 2855 Premium NoFrost is een BluPerformance-apparaat. Dat betekent dat de koeltechnologie geïntegreerd is in de plint, hetgeen ruimte bespaart en minder geluidsoverlast geeft. Ook staat BluPerformance voor extra gebruiksgemak. De laden lopen namelijk over licht lopende rolwieltjes en de bovenste lade kantelt iets naar beneden, zodat je er gemakkelijk bij kunt. Ideaal is ook de platte lade voor kleine producten, zoals ijsjes. De term “NoFrost” in de naam van dezeLiebherr GNP 2855 Premium verwijst naar de gelijknamige technologie, waarmee etenswaren snel worden ingevroren met gekoelde lucht. Daarbij wordt vochtige lucht afgevoerd, zodat er geen ijsvorming ontstaat.