Zanussi ZFT610W - Reviews

Steraanduiding
****

johanna13 11-05-2012 Product kwartaal in bezit

5,3
Een mooi vrieskastje die helaas een behoorlijk harde fluittoon geeft. Ik hoor deze bijna voortdurend in het gehele appartement en moet de deur van de ruimte waar die staat daarom echt dicht houden!De fluittoon is bijna continue aanwezig ook al wordt deze (extra) vriezer weinig geopend.
Bij Zanussi krijgt je een standaard antwoord zowel tel. als schriftelijk dat het aan de vloeistof ligt die verplicht is. Een monteur komt alleen tegen betaling van behoorlijke kosten ondanks garantie.
Jammer van Zanussi!!

EefjevdL 10-05-2012 Product paar dagen in bezit

Vriezer doet het super, weinig geluid en makkelijk te installeren. De lades zijn vrij groot en je kunt er veel in kwijt. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Corda 27-04-2012 Product paar dagen in bezit

Kan nog niet beoordelen wat de duurzaamheid is omdat de vrieskast nog maar net in mijn bezit is, mijn eerste indruk was goed echter de laden voelen niet echt degelijk aan.

inwoner nieuwegein 16-01-2012 Product paar dagen in bezit

tot nu toe ben ik erg tevreden met de Zanussi vrieskast tafelmodel. Perfecte omvang en makkelijk overal te plaatsen en te installeren. 3 ruime vakken, ook een snelvriesfunctie. Maakt weinig geluid, dus prima aankoop!

irmavanrutten 23-12-2010 Product paar dagen in bezit

prima vriestkast,vriest snel,maak weinig geluid!
goed product voor die prijs

subsonic 07-05-2010 Product paar dagen in bezit

goede vrieskast maakt geen lawaai en handige ruime vakken
ben er zeeer content mee