Liebherr GP 2033 Comfort - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
158 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ron 25-12-2016

Goed maar niet geschikt voor onverwarmde ruimte.

Zuinige vriezer. Heeft zeer dikke wanden. Dat gaat wel ten koste van netto inhoud. Zeer handige greep; nooit meer kracht zetten om de vriezer open te krijgen. Nadeel van ons exemplaar is tov de vorige vriezer dat hij uitslaat al bij 1 graad onder nul terwijl onze oude Siemens vriezer bij extreme kou geen problemen had. Beslist niet geschikt voor onverwarmde schuur/garage dus.

Pluspunten

• Zuinig
  • Openen zonder kracht

Minpunten

• Kan niet tegen vorst
  • Netto inhoud

Officiele reactie van Liebherr 26-02-2018

Beste Ron,
Goed om te horen dat u tevreden bent over deze vriezer.

Voor wat betreft de bruikbaarheid in onverwarmde ruimtes; tot en met 2016 was deze vriezer inderdaad niet geschikt voor omgevingstemperaturen onder het vriespunt.

Vanaf 2017 zijn alle vrijstaande vriezers van Liebherr zonder NoFrost (waaronder de GP 2033) voorzien van FrostProtect. Dit houdt in dat deze vriezers probleemloos werken bij omgevingstemperaturen vanaf -15°C.

Meer informatie hierover is te vinden op Liebherr FreshMAG: https://blog.liebherr.com/huishoud/nl/onverwarmde-ruimtes/