Siemens GS33NAW30F - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

ADR 02-12-2017

Wauw wat een mooie grote en ruime kast

Grote inhoud, mooi design, degelijke schapboxen. Goed en duidelijke met alarm programma gedeelte. Mooie en degelijke hendel. Gewoon een mooie en Nette diepvrieskast. Staat in de bijkeuken en wij vinden hem goed stil. Wij zin blij. Hebben ook naar anderen merken enz. gekeken. Maar dat was niet wat wij zochten. Als je veel opbergruimte, hoog kwaliteit, energiezuinig (wat gewoon bekend is en niet zomaar geschreven),mooi design, NoFrost, Lampje, overzichtelijke display.....Dan was deze het Precies. En daarbij mooi geprijsd voor de portemonnee. Daarbij zijn wij de kwaliteit gewend van Siemens.

Pluspunten

• Inhoud
  • Makkelijk door indeling en grote van de vakken
  • Geluidstil
  • Goede handgreep

Minpunten

• Nog niets

Thomdevries 06-12-2014
  • Product half jaar in bezit

In bezit sinds 1 april 2014 (serieus :) ).

Van een oud tafelmodel vriezer, naar deze grote vriezer. Zeer mooie strakke vriezer.
Bij het opendoen even verbaasd door de smalle lades: het ontdooi systeem neemt ook veel ruimte in. Hier had ik overheen gekeken in de omschrijving.

In gebruik is deze verder ideaal! Veel ruimte voor twee personen, ook al kom je altijd ruimte tekort.
Grote / dubbele lade goed voor 6 broden.

Tevreden mee!

JL2908 29-08-2013

Mooi afgewerkt, degelijk product. Zeer ruim van binnen en energiezuinig. Duidelijke handleiding. Kortom, alles wat je van een kwaliteitsproduct mag verwachten.

hansM 28-12-2016

uitstekende vriezer en zeer stil

2 weken in huis en zeer tevreden mee. Duidelijk lager energie verbruik dan de oude Siemens die maar liefst 25 jaar oud is en het nog steeds goed doet..
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl