Siemens GS33NAW30F - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
220 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

ADR 02-12-2017

Wauw wat een mooie grote en ruime kast

Grote inhoud, mooi design, degelijke schapboxen. Goed en duidelijke met alarm programma gedeelte. Mooie en degelijke hendel. Gewoon een mooie en Nette diepvrieskast. Staat in de bijkeuken en wij vinden hem goed stil. Wij zin blij. Hebben ook naar anderen merken enz. gekeken. Maar dat was niet wat wij zochten. Als je veel opbergruimte, hoog kwaliteit, energiezuinig (wat gewoon bekend is en niet zomaar geschreven),mooi design, NoFrost, Lampje, overzichtelijke display.....Dan was deze het Precies. En daarbij mooi geprijsd voor de portemonnee. Daarbij zijn wij de kwaliteit gewend van Siemens.

Pluspunten

• Inhoud
  • Makkelijk door indeling en grote van de vakken
  • Geluidstil
  • Goede handgreep

Minpunten

• Nog niets

Thomdevries 06-12-2014
  • Product half jaar in bezit

In bezit sinds 1 april 2014 (serieus :) ).

Van een oud tafelmodel vriezer, naar deze grote vriezer. Zeer mooie strakke vriezer.
Bij het opendoen even verbaasd door de smalle lades: het ontdooi systeem neemt ook veel ruimte in. Hier had ik overheen gekeken in de omschrijving.

In gebruik is deze verder ideaal! Veel ruimte voor twee personen, ook al kom je altijd ruimte tekort.
Grote / dubbele lade goed voor 6 broden.

Tevreden mee!

JL2908 29-08-2013

Mooi afgewerkt, degelijk product. Zeer ruim van binnen en energiezuinig. Duidelijke handleiding. Kortom, alles wat je van een kwaliteitsproduct mag verwachten.

van Touw 10-01-2018

Siemens GS33NAW30 vriezer

Prima vriezer! De led verlichting in de vriezer is erg fijn en door de "no frost" en de heldere lades zijn je diepvriesproducten goed zichtbaar en makkelijk te vinden. Dit type heeft voldoende ruimte en is makkelijk in te delen door de uitneembare glasplaten. De vriezer ziet er ook nog eens mooi uit, echt een aanrader!

Pluspunten

• Stevige lades
  • LED verlichting
  • No frost
  • vrije indeling door uitneembare glasplaten

marjo h 23-12-2017

Stevige laden

Alle recensies en test gelezen. Hier kwam deze diepvries iedere keer weer goed uit de verf. Na in de winkel te zijn gaan kijken heb ik besloten deze aan te schaffen. Grote diepvries met fijne laden en extra grote box voor taarten etc. Ook fijn de verlichting zodat de producten goed zijn te zien.

Pluspunten

• veel laden
  • verlichting
  • grote box

Astrid 21-12-2017

Vriekast

Ik heb gekozen voor deze vriekast omdat hij veel vriesruimte heeft en toch niet groot toont.
De lades zijn gebruiksvriendelijk.In 1 oogopslag is te zien wat er in welke lade ligt.

hansM 28-12-2016

uitstekende vriezer en zeer stil

2 weken in huis en zeer tevreden mee. Duidelijk lager energie verbruik dan de oude Siemens die maar liefst 25 jaar oud is en het nog steeds goed doet..
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com