Bosch GSN29VW30 - Reviews

wicra66 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

ruim en stil.

Deze vriezer is mooi ruim en hij was na levering snel te gebruiken. Het op temperatuur komen bij ingebruikname ging snel. De vriezer is stiller dan de vorige (AEG)
Door de ruime laden kan alles makkelijk en overzichtelijk worden opgeruimd.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik hem net een week in bezit heb.

Pluspunten

• Ruim
  • Prijs kwaliteit verhouding

Prenger 29-04-2014 Product maand in bezit

Veel netto capaciteit voor de afmeting en is solide.
deuropening kan verwisseld worden. Ruime lades.

A.Simonse 25-04-2014 Product paar weken in bezit

Het cijfer 6 voor het gebruiksgemak is ingegeven door-
dat bij het willen openen, de kast van zijn plaats komt Hij komt bij het openen als het ware naar je toe.De kast is bij ondergetekende geplaatst, op een tegelvloer die uiteraard van nature een glad oppervlak heeft.Aan de bovenzijde van de kast heb d.m.v. een paatje aan de muur voor borging gezorgd. Zou hier door Bosch in zijn voorzien zou mijn toegekend cijfer aanmerkelijk hoger zijn geweest.

Jose van Loon. 10-04-2014 Product paar weken in bezit

Het Grote BOSCHavontuur.
Het vroor nog niet, 't zou niet lang meer duren.
Ik wandelde vol verwachting richting: "VriesKastenPad".
En jawel hoor, als "Kieskeurige" volgde ik zo'n 4 à 5 sterren en plotseling zag ik door de bomen de perfecte, witte, goede BOSCH bij 't meer! Het ijs was gebroken...dat wordt de mijne, en MAX vond het zeer zeker WELL een verstandige,kieskeurige keus.
Deze BOSCH vriest op elke temperatuur winter én zomer want in dit bos is de klant winter- én zomerkoning!
Zo'n boswandeling is een echte AANRADER!

vu0003nl 08-04-2014 Product maand in bezit

Duurzaamheid is een breed begrip, maar het komt er in het kort op neer dat in een duurzame wereld mens (people), milieu (planet) en economie (profit) met elkaar in evenwicht zijn

pieternella21 08-04-2014 Product paar dagen in bezit

mijn keuze is op Bosch gevallen. Bosch is voor mij
betrouwbaar en goed.
verder A++ - NO-FROST - GLASPLATEN (GEMAKKELIJK SCHOONMAKEN)
OOK EEN GROTE LADE IS ERG HANDIG.

mevr. van Bussel 01-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijke indeling. Kan er heel veel in kwijt.
Maakt wel meer geluid dan ik verwacht had als hij vriest.
De mooie vormgeving is mooi. Ben benieuwd hoeveel ik ga besparen op mijn energiekosten.

Technado 01-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gekocht om meer opslagruimte te verkrijgen en om het energieverbruik terug te dringen door mede afscheid te nemen van twee tafelmodellen vrieskasten. De goede ervaringen met andere Bosch producten en ook de 50 euro terug actie hebben mij tot deze aanschaf doen besluiten. Geweldig veel opbergruimte. De No-frost en A++ functies zijn voor mij erg belangrijk. Koelt geweldig snel. Stevige degelijke lades en klep. Degelijke witte kast, strak design. Bedieningspaneel duidelijk, alarm is goed hoorbaar. Aanrader!

BB00000 28-03-2014 Product paar weken in bezit

Een nette kast met een erg handige grote lade, en de bovenste plank met een klep. Bovendien zijn alle lades doorzichtig waardoor je snel een overzicht hebt van je voorraad.

KeesvanDelft 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Onze eerste vrieskast en gekozen voor Bosch omdat we erg goede ervaringen hebben met andere Bosch apparatuur in de keuken. NoFrost was een eis en het instellen van de gewenste temperatuur is erg eenvoudig. Het geluidssignaal bij lang geopende deur is erg handig.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen, maar ook daarin heeft Bosch bij ons een uitstekende reputatie.
Kortom: Een echte aanrader!!!

WillieD 25-03-2014 Product paar dagen in bezit

Bedieningspaneel goed duidelijk, alarm ook goed hoorbaar.
Vormgeving mooi modern,strakke uistraling
Het voelt allemaal goed en degelijk aan.

rode zwaan 22-03-2014 Product kwartaal in bezit

No frost is super. Mooi formaat en praktische indeling. Veelbelovend laag energieverbruik. Eenvoudige bediening zonder gedoe.

Bartvriezer 22-03-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat mijn oude vriezer bijna 24 p/d stond te brommen, was het tijd voor een nieuwe!
Na zoeken passen wikken en wegen kwam ik uiteindelijk uit(mede door 50euro terug actie) bij deze Bosch!
Qua uiterlijk precies wat je van een vriezer verwacht. (een witte kast) De deur was gemakkelijk om te draaien.
Bij het openen van de deur viel gelijk op hoe dik de wanden (lees isolatie)zijn in vergelijking tot mijn oude vriezer, maar ja de zuinigheid moet ergens verdient worden nietwaar? De lades daarin tegen zijn een stukje hoger waardoor alles prima past.Overzichtelijk apparaat waar ik nog lang plezier van ga hebben!

biglily 11-03-2014 Product paar dagen in bezit

Enkele dag gelden hebben we een nieuwe vrieskast gekocht nl: de bosch GSN29VW30 No Frost.We hebben 32 jaar een kist gehad en waren toe aan iets nieuws.Aangezien ons gezin kleiner is geworden zijn we overgestapt op een vrieskast,omdat we heel veel goede recenties hebben gelezen over de Bosch producten.We besloten om een Bosch te nemen vanwege de prijs, kwaliteit en duurzaamheid en vormgeving.We hebben er nu al geen spijt van dit product te hebben aangeschaft.Het is overzichtelijk met mooie schuifmanden erin en energiezuinig.

Thanna 10-03-2014 Product paar dagen in bezit

De strakke vormgeving past goed in de keuken, geen uiterlijke overbodigheden!
Ondanks dat de vrieskast slechts een paar dagen in gebruik is, ben ik zeer tevreden. Alles eindelijk overzichtelijk ingevroren. En er kan nog meer bij. En KOUD dat hij is!

a.gerritsen 04-03-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige compacte en energie zuinige diepvries kast.
No nonsense, alles er op en er aan, wat je van een vriezer verwacht.Strak en modern uitgevoerd en voorzien van deugdelijke materialen.Zijn geld dubbel en dwars waard!!! Prijs technisch ook zeer goed in vergelijking met andere kasten. Bediening fluitje van een cent.
Zeer tevreden klant!!!!!

debby klos 03-03-2014 Product maand in bezit

Super mooie vrieskast, wat betreft vormgeving. Grootste pluspunt: NOOIT meer ontdooien, wat een feest!
En ook nog energiezuinig, dat scheelt in de portemonnee.

B.de Vaal 26-02-2014 Product paar dagen in bezit

De diepvriezer heeft een fraaie uitvoering
De laden zijn gemakkelijk te openen en uitneembaar om ze goed te reinigen.,
De bediening is zeer duidelijk en de graden zijn gemakkelijk in te stellen
Ook de speciale snel vrieslade werkt uitstekend.

Berlicum 2013 26-02-2014 Product maand in bezit

Overzichtelijke indeling ,praktisch in gebruik en energie zuinig ! A++.
Degelijke uitvoering, met glazen plateaus.
Wij zijn zeer tevreden.

E. de With 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

Handige indeling met makkelijk schuifbare laden
Doorzichtige laden dus goed zichtbaar wat er in ligt.
Handvaten in de laden dus praktisch.
Indien de deur te lang open staat gaat er een alarm af, is erg handig.
Maak weinig geluid is erg stil.
Prima vriezer, ben nu eenmaal Bosch fan