Bosch GSN29VW30 - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
195 liter

Beoordeling op basis van 50 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

A.Simonse 25-04-2014 Product paar weken in bezit

Het cijfer 6 voor het gebruiksgemak is ingegeven door-
dat bij het willen openen, de kast van zijn plaats komt Hij komt bij het openen als het ware naar je toe.De kast is bij ondergetekende geplaatst, op een tegelvloer die uiteraard van nature een glad oppervlak heeft.Aan de bovenzijde van de kast heb d.m.v. een paatje aan de muur voor borging gezorgd. Zou hier door Bosch in zijn voorzien zou mijn toegekend cijfer aanmerkelijk hoger zijn geweest.

Technado 01-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gekocht om meer opslagruimte te verkrijgen en om het energieverbruik terug te dringen door mede afscheid te nemen van twee tafelmodellen vrieskasten. De goede ervaringen met andere Bosch producten en ook de 50 euro terug actie hebben mij tot deze aanschaf doen besluiten. Geweldig veel opbergruimte. De No-frost en A++ functies zijn voor mij erg belangrijk. Koelt geweldig snel. Stevige degelijke lades en klep. Degelijke witte kast, strak design. Bedieningspaneel duidelijk, alarm is goed hoorbaar. Aanrader!

Fien 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote vrieskast

Grote vrieskist,laden zijn groot en doorzichtig aan voorkant zodat je kunt zien wat er in ligt. Koelelementen makkelijk weggewerkt in de deur. Verschillende vriesstanden mogelijk en alarm als te warm word. Alarm is ook uit te zetten (handig als je hem net aansluit)

Pluspunten

• Grote vakken
  • Alarm
  • Verschillende standen
  • Koelelementen inclusief

T Duijvesteijn 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handige ladenboxen

Mooie grote diepvrieskast, no frost, dus géén ijsvorming. Handige ladenboxen om per levensmiddelgroep in te delen, waarvan de voorkant doorschijnend is, zodat je meteen ziet wat erin zit, Zeer snel op de goede temperatuur. Bijna geruisloos. En mooie prijs.

neju42 26-11-2016

Zeer goede kwaliteit

Deze diepvrieskast is zeer goed en prima indeling, vooral de extra hoge lade welke het mogelijk maakt om iets op de hoge kant in te plaatsen.
De bovenste invries gedeelte is prima, alleen het klepje vindt ik erg onhandig, verder prima

wicra66 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

ruim en stil.

Deze vriezer is mooi ruim en hij was na levering snel te gebruiken. Het op temperatuur komen bij ingebruikname ging snel. De vriezer is stiller dan de vorige (AEG)
Door de ruime laden kan alles makkelijk en overzichtelijk worden opgeruimd.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik hem net een week in bezit heb.

Pluspunten

• Ruim
  • Prijs kwaliteit verhouding

Yanet 21-04-2016

Vriest zeer goed.

Tevreden over het apparaat, ik had alleen wat meer ruimte verwacht. Invriezen gaat snel. De klep van de snelvries lade valt jammer genoeg erg makkelijk terug. De diepe laden zijn erg praktisch.

Jos Smeets 05-12-2015

Zeer tevreden over Bosch GSN29VW30 vrieskast

Vrieskast voldoet volledig aan onze eisen. Grootte, koeling, indeling, snelheid van invriezen, geluidsniveau, energieverbruik en vriesniveau zijn goed.

Prenger 29-04-2014 Product maand in bezit

Veel netto capaciteit voor de afmeting en is solide.
deuropening kan verwisseld worden. Ruime lades.

Jose van Loon. 10-04-2014 Product paar weken in bezit

Het Grote BOSCHavontuur.
Het vroor nog niet, 't zou niet lang meer duren.
Ik wandelde vol verwachting richting: "VriesKastenPad".
En jawel hoor, als "Kieskeurige" volgde ik zo'n 4 à 5 sterren en plotseling zag ik door de bomen de perfecte, witte, goede BOSCH bij 't meer! Het ijs was gebroken...dat wordt de mijne, en MAX vond het zeer zeker WELL een verstandige,kieskeurige keus.
Deze BOSCH vriest op elke temperatuur winter én zomer want in dit bos is de klant winter- én zomerkoning!
Zo'n boswandeling is een echte AANRADER!

vu0003nl 08-04-2014 Product maand in bezit

Duurzaamheid is een breed begrip, maar het komt er in het kort op neer dat in een duurzame wereld mens (people), milieu (planet) en economie (profit) met elkaar in evenwicht zijn

pieternella21 08-04-2014 Product paar dagen in bezit

mijn keuze is op Bosch gevallen. Bosch is voor mij
betrouwbaar en goed.
verder A++ - NO-FROST - GLASPLATEN (GEMAKKELIJK SCHOONMAKEN)
OOK EEN GROTE LADE IS ERG HANDIG.

mevr. van Bussel 01-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijke indeling. Kan er heel veel in kwijt.
Maakt wel meer geluid dan ik verwacht had als hij vriest.
De mooie vormgeving is mooi. Ben benieuwd hoeveel ik ga besparen op mijn energiekosten.

BB00000 28-03-2014 Product paar weken in bezit

Een nette kast met een erg handige grote lade, en de bovenste plank met een klep. Bovendien zijn alle lades doorzichtig waardoor je snel een overzicht hebt van je voorraad.

KeesvanDelft 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Onze eerste vrieskast en gekozen voor Bosch omdat we erg goede ervaringen hebben met andere Bosch apparatuur in de keuken. NoFrost was een eis en het instellen van de gewenste temperatuur is erg eenvoudig. Het geluidssignaal bij lang geopende deur is erg handig.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen, maar ook daarin heeft Bosch bij ons een uitstekende reputatie.
Kortom: Een echte aanrader!!!

WillieD 25-03-2014 Product paar dagen in bezit

Bedieningspaneel goed duidelijk, alarm ook goed hoorbaar.
Vormgeving mooi modern,strakke uistraling
Het voelt allemaal goed en degelijk aan.

rode zwaan 22-03-2014 Product kwartaal in bezit

No frost is super. Mooi formaat en praktische indeling. Veelbelovend laag energieverbruik. Eenvoudige bediening zonder gedoe.

Bartvriezer 22-03-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat mijn oude vriezer bijna 24 p/d stond te brommen, was het tijd voor een nieuwe!
Na zoeken passen wikken en wegen kwam ik uiteindelijk uit(mede door 50euro terug actie) bij deze Bosch!
Qua uiterlijk precies wat je van een vriezer verwacht. (een witte kast) De deur was gemakkelijk om te draaien.
Bij het openen van de deur viel gelijk op hoe dik de wanden (lees isolatie)zijn in vergelijking tot mijn oude vriezer, maar ja de zuinigheid moet ergens verdient worden nietwaar? De lades daarin tegen zijn een stukje hoger waardoor alles prima past.Overzichtelijk apparaat waar ik nog lang plezier van ga hebben!

biglily 11-03-2014 Product paar dagen in bezit

Enkele dag gelden hebben we een nieuwe vrieskast gekocht nl: de bosch GSN29VW30 No Frost.We hebben 32 jaar een kist gehad en waren toe aan iets nieuws.Aangezien ons gezin kleiner is geworden zijn we overgestapt op een vrieskast,omdat we heel veel goede recenties hebben gelezen over de Bosch producten.We besloten om een Bosch te nemen vanwege de prijs, kwaliteit en duurzaamheid en vormgeving.We hebben er nu al geen spijt van dit product te hebben aangeschaft.Het is overzichtelijk met mooie schuifmanden erin en energiezuinig.

Thanna 10-03-2014 Product paar dagen in bezit

De strakke vormgeving past goed in de keuken, geen uiterlijke overbodigheden!
Ondanks dat de vrieskast slechts een paar dagen in gebruik is, ben ik zeer tevreden. Alles eindelijk overzichtelijk ingevroren. En er kan nog meer bij. En KOUD dat hij is!