Liebherr GP 1476 - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

nozy50 22-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Over het algemeen een goed apparaat. Totdat het begon te vriezen. Jarenlang een diepvries gehad die in een onverwarmde berging stond. Nooit problemen.
Bij de aankoop van deze Liebherr geen rekening gehouden met het feit dat de laagste temp max +10 graden mag zijn. Dit is ook niet vermeld bij de aankoop. Nu bij vorst valt hij steeds in storing. Om te zorgen dat hij niet kapot gaat is het nodig dat de kast een plaats in binnenshuis te geven.

Tip voor kieskeurig: Misschien vermelden bij de diepvries specificaties verwarmde/ onverwarmde ruimtes geschikt ja/nee.

nozy50 22-01-2016

Sorry: er wordt wel in de specificaties een min/max omgevingstemperatuur weergegeven.(Foutje mijn kant)

Jacqueline 21-08-2016

Mooie tefelvriezer

Mooie diepe laden, snel op -18 graden. Duidelijke instellingen. Stevige handgreep.
Ik ben er echt heel blij mee. Betrouwbaar merk. Ik heb alles van Liebherr.

Pluspunten

• goede handgreep
  • snel op -18 graden
  • super frost knop
  • Met kinderbeveiliging
  • Stroom alarm

Annelies Jansen 01-11-2017

nieuwe diepvries nodig

Mijn oude diepvries had het begeven, die was al 20 jaar, nu hebben wij toevallig een nieuwe gekocht, van Liebher, als deze ook zolang houdt ben ik tevreden, je moet toch al geluk hebben met deze apparaten, ben er dan ook best tevreden over, moet zich wel nog uitwijzen.
Handige diepe laden, en betere laden, dat er niks meer kan door vallen, want wij hadden toen open laden.

Pluspunten

• diepe laden
  • mooie handgrepen
  • en een duidelijk display