Liebherr GP 1476 - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
104 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

9,4

nozy50 22-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Over het algemeen een goed apparaat. Totdat het begon te vriezen. Jarenlang een diepvries gehad die in een onverwarmde berging stond. Nooit problemen.
Bij de aankoop van deze Liebherr geen rekening gehouden met het feit dat de laagste temp max +10 graden mag zijn. Dit is ook niet vermeld bij de aankoop. Nu bij vorst valt hij steeds in storing. Om te zorgen dat hij niet kapot gaat is het nodig dat de kast een plaats in binnenshuis te geven.

Tip voor kieskeurig: Misschien vermelden bij de diepvries specificaties verwarmde/ onverwarmde ruimtes geschikt ja/nee.

nozy50 22-01-2016

Sorry: er wordt wel in de specificaties een min/max omgevingstemperatuur weergegeven.(Foutje mijn kant)

Jacqueline 21-08-2016

Mooie tefelvriezer

Mooie diepe laden, snel op -18 graden. Duidelijke instellingen. Stevige handgreep.
Ik ben er echt heel blij mee. Betrouwbaar merk. Ik heb alles van Liebherr.

Pluspunten

• goede handgreep
  • snel op -18 graden
  • super frost knop
  • Met kinderbeveiliging
  • Stroom alarm

Annelies63 19-02-2018

Mijn Diepvries

Deze diepvries werkt na behoren echt goed, ben heel tevreden ook over die display
schijnt best veel licht af, is ook wel eens handig.
De laden van de diepvries zijn ook goed, diepe laden!

Albert 10-02-2018

Meer dan tevreden..

Ben er van overtuigd, dat ik de juiste keuze heb gemaakt: lekker ruim en overzichtelijk, temperatuur instelbaar, energiezuinig (A++).