JVC GZ-R315W wit

JVC GZ-RX610BEU zwart

JVC GZ-RX610BEU zwart

Yenca 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

JVC GZ R 315WE

zeer tevreden, handig, compact en gemakkelijk te bedienen.
een aanrader. handige handleiding in nederlands

Erwin 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede camera

Dit is een uitstekende camera. Je kunt er mooie video's en foto's meemaken. Het enige nadeeltje is dat de touchscreen niet altijd goed reageert. Hierdoor moet je soms vaker drukken om de gewenste optie te krijgen. Verder is de camera uitstekend voor deze prijs en ligt hij prettig in de hand. Aanrader!

Jerome 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prettig in gebruik

Camera is gemakkelijk in gebruik. Openen en na een paar seconden is er beeld. Vooral fijn is de lange batterijduur. JVC geeft aan 5 uur. Na de eerste lading kamera op opname gezet en laten staan. 4 uur en 55 minuten. Top, zeker in vergelijking met andere merken.

Plus is ook de waterdichtheid, je kunt gewoon in de regen filmen zonder bang te zijn dat de kamera kapot gaat.

Joy Camera JVC 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bon rapport qualité prix

Je suis déjà propriétaire de plusieurs caméras digitales (différents modèles de différentes marques) Première caméra achetée il y a plus de 10 ans. Traitement de vidéos et conceptions de vidéos avec des jeunes.

Marcel 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi camera

Mooie compacte camera die tegen een stootje kan en ook nog nog onder water. Makkelijk in gebruik en goed mee te nemen onderweg.

Dave Hendriks 12-05-2016 Product paar weken in bezit

Robuuste alleskunner

Topcamera. Geluid is mooi en de beelden helder en scherp. Onderwatergebruik is fenomenaal! Stevig en robuust gebouwd voor alle omstandigheden.

Sandra 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer fijne video camera

Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Camera is compact gebouwd, ligt heel comfortabel in de hand.
Gebruiksaanwijzing niet nodig gehad, bediening zeer eenvoudig.
Mijn eerste filmpjes zijn geweldig.
Echt een aanrader , zeker voor deze prijs

Peter 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

super degelijke camcorder

Werkt makkelijk, heeft een mooi uiterlijk, heeft een makkelijk menu.
Het is ook makkelijk om deze camcorder mee te nemen naar het strand en zwembad, je hoeft niet bang te zijn dat ie kapot gaat door zand of water, ook is het gaaf om onder water te filmen.

camcorder 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

mooi degelijk

mooi, degelijk en gebruiksvriendelijk!!
nog maar pas in gebruik maar helemaal duidelijk en makkelijk

Ida H 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Allemaal in orde

De videocamera is prima voor zover ik kan vertellen. Specifiek getest zullen ze in de volgende vakantie.

menheer 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Videocamera

Mooie camera, waar we een goede kwaliteit foto's en video's mee kunnen maken. We hopen er veel plezier van te hebben

Mark de Jong 03-04-2016 Product paar weken in bezit

JVC camcorder GZ-315w

Mooi compact camcorder, makkelijk te bedienen, handige zoomknop zorgt voor een stabiele bediening en beeld.

Umit 23-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima product klein en zeer scherp beeld, Ik ben gisteren in het bad geweest om wat beelden op te nemen en werkt optimaal.

Saartje 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima videocamera waar je goed mee uit de voeten kunt! Ligt goed in de hand, goede beeldkwaliteit en als pluspunt: je kunt er foto´s mee maken.

HPH 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie handzame camera met veel mogelijkheden. Ik wilde een vervanger voor een ander JVC, de GZ-MG20EX, waarvan de lensbeveiliging het af liet weten. Beter model, met meer mogelijkheden.

jw 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Klein en handig in gebruik, ligt makkelijk in de hand en is vrij makkelijk te bedienen. Het menu is duidelijk en niet erg moeilijk. Zou voor iedereen makkelijk te bedienen zijn. Geluid is goed en duidelijk. Beeldkwaliteit is beduidend beter dan ik gewend was met andere camera die ik had. Accuduur van 5 uur is ook een hele vooruitgang met wat ik gewend was.

Jack 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer mooie camera die gemakkelijk te bedienen is.
Ik vraag mij af in hoeverre het stereogeluid werkelijk goed te horen is bij betere geluidsinstallaties, want de microfoontjes zitten natuurlijk zeer dicht bij elkaar. We fijn dat direct te zien is in hoeverre het geluid binnen komt.
Voor zowel mijn grote handen als de kleine handen van mijn vrouw prima te bedienen.
Ongelooflijk dat zoveel camera ook nog eens onder water te gebruiken is. Alhoewel dit nog altijd tegen mijn gevoel in gaat.
3 jaar garantie helpt wel deze optie grondig uit te proberen zonder al te veel grote gevolgen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat JVC zeer goed is als het gaat om klantbinding.

Rinse 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer handig en gebruiksvriendelijk. Snelle opstart en activatie om video op te kunnen nemen. Ligt lekker in de hand, ondanks het lage gewicht toch stabiele beelden. Toch de stabilisatie naar Plus 1 omhoog gebracht. De opname resolutie staat standaard ingesteld, deze kan worden opgehoogd. Kwaliteit van de Foto's nog niet volledig doorgrond. Voldoet aan de eigenschappen waarvoor gekocht. Snel, licht, robuust en simpele bediening. Iets om altijd bij je te hebben om vele malen betere kwaliteit video te hebben dan met mijn SmartPhone. Veel betere inzoom kwaliteit.

ALO 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie camera en leuk om onder water te filmen. De combi van de lange accu en het kunnen gebruiken van een universele powerbank is reuze handig. Kan ik veel langer mee vooruit bij het maken van een rapportage.

Marijke 29-08-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is mn eerste camcorder, maar door reviews van anderen voor deze gekozen. Net in huis, maar is erg gemakkelijk te hanteren en te gebruiken. Ligt goed in de hand en prima kwaliteit voorzover ik het nu kan bekijken.