Sony HDR-CX330E zwart - Reviews

Beeldstabilisatie
Formaat display
2,70 inch

Hildehce 06-05-2015 Product kwartaal in bezit

het is prijs/kwaliteit echt een heel degelijk toestel. het enigste waar ik even aan moest wennen was de 'scroll toets'. daarvoor had ik eentje met touch screen. super makkelijk aan te sluiten op computer en tv.

Sapoel 08-04-2015 Product half jaar in bezit

Fijne compacte videocamera. Werkt prima met Wifi op iPad.

Gewnste verbetering: Ik zou graag de record knop met een afstandsbediening kunnen bedienen. Dit omomdat ik de camera met een soort selfiestick vasthoud. Nu heb ik bij begin en einde van de opname altijd een bewegend beeld.

sth1 09-03-2015 Product kwartaal in bezit

De Sony Camcorder is zeer gemakkelijk in gebruik, zonder instructies door te nemen wijst het zichzelf uit. Het geluid is net als het beeld helder en duidelijk. Klein en compact van formaat dus handig mee te nemen. Zeer goed te gebruiken voor wintersportvakantie, etc.

LvD1969 08-03-2015 Product paar weken in bezit

Een aantal punten die de doorslag gaven:
Zeer compact
Optische beeldstabilisatie
(Micro)SD kaart
Makkelijke bediening
Goede ervaring met Sony Camcorders
Goede prijs kwaliteit verhouding
Wi-Fi

Mooi is dat je m.b.v. Wi-Fi via de mobiele telefoon de camera kan bedienen. Je ziet ook echt wat je filmt. Helaas nog niet ontdekt of je ook via de Wi-Fi de camera kan bedienen bij het afspelen.

Truyens Jacques 04-03-2015 Product maand in bezit

Zeer goed hanteerbaar en handig door zijn klein volume.
Het toestel is gebruiksvriendelijk. Her resultaat bij het filmresultaat mag gezien worden. De beeldkwaliteit is uitstekend ( scherpe beelden enz. ).
Heel goede verhouding prijs-kwaliteit.

phn 04-03-2015 Product paar dagen in bezit

Camera nog niet zo lang in bezit maar tot nu toe bevalt hij goed is makkelijk hanteerbaar en mooie kwaliteit filmpjes.

Jerusaleman 02-03-2015 Product half jaar in bezit

De bijgeleverde software werkte niet op mijn (wat oudere) computer maar uiteindelijk heb ik toch een manier gevonden om de videos over te zetten in bewerkbare bestanden. Ik vind het niet erg makkelijk in gebruik, moest even wennen aan de "interface". Het geluid is versassend goed voor zo'n kleine recorder en ook het beeld is prima. De recorder is erg klein en dus makkelijk mee te nemen, het past zelfs in mijn jaszak.
De batterij gaat lekker lang mee.

Dewi97 02-03-2015 Product kwartaal in bezit

De Sony camcorder HDR-CX330 is een uiterst gebruiksvriendelijk. Modern vormgegeven en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

Jose321 28-02-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak: is echt perfect niet teveel poespas dus makkelijk te bedienen.
Degelijk: doordat hij geen touch screen heeft is het apparaat degelijk en gaat niet snel kapot

charlotte1997 27-02-2015 Product maand in bezit

makkelijk te bedienen en goed scherp beeld. prima camera voor redelijke prijs.
de mogelijheden zijn voldoende voor een beginnend filmer. in het donker midner scherp mar dat wist ik van te voren. vormgeving is gewoon, niet speicaal

Geert Schepers 27-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik been zeer tevreden over deze aankoop. Gebruiksgemak is top en de prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog.
Ideale toestel voor de amateur die snel een filmpje van de kids wil schieten.

Ben9876 26-02-2015 Product kwartaal in bezit

Prima camera met voldoende mogelijkheden voor een amateur. Beelden zijn van goede kwaliteit.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

HFilip 24-02-2015 Product paar weken in bezit

Voelt 'goedkoop' aan in vergelijking met vorige camera's van Sony die we al gebruikten, maar de prijs/kwaliteitverhouding van deze camera is geweldig. Tijdens het filmen merkte ik wel af en toe focusproblemen maar dit kan met de beperkte belichting te maken hebben. Wifi-mogelijkheden zijn erg praktisch, ik heb bewust gekozen voor de enige camera in de range zonder ingebouwde beamer omdat ik dit overbodig vind op een camera.

MHOH 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Prima camera in verhouding tot de prijs/kwaliteit. Lekker compact en eenvoudig in gebruik, past zelfs in de binnenzak van de jas.
Buiten bij daglicht maakt hij de mooiste videobeelden. Maar ook maakt de camera in donkere omstandigheden, bij lamplicht, mooie beelden (iets meer ruis).
Wifi functie is ideaal om de beelden over te brengen naar een mediastation/pc.
Kortom zeer tevreden tot nu toe.

C. van Paassen 22-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne camera alleen doordat hij niet zo groot en vrij licht in gewicht is ook wel beetje onstabiel. Maar misschien moet dit ook nog wel wennen.

Karien* 21-02-2015 Product paar weken in bezit

Het is een superlichte camera die vlotjes in 1 hand past. Ik heb het gekocht om de danswedstrijden van onze dochter te kunnen filmen. Dus, klein om mee te nemen. We kunnen de beelden gemakkelijk overzetten op een databox en op facebook via de ingebouwde USB-kabel. Het is ook eenvoudig aan te sluiten aan een TV.
Het menu van de camera is overzichtelijk en simpel te gebruiken. Geen gedoe met lange gebruikshandleidingen in het boekje. Het is in een vlotte taal geschreven.
Echt een aanrader !

JeenH 19-02-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Nog niet zo lang in m'n bezit maar al een beetje aan het klooien geweest. Veel mogelijkheden waardoor je de camera/opnames naar eigen smaak kan inrichten. Veel moderne snufjes zoals wifi waardoor je veel kan experimenteren via je gsm of tablet. De eerste ervaringen met het geluid vond ik wat tegenvallen. Een beetje schel. Daar moet ik me nog maar even in verdiepen. Wellicht een kwestie van instelling. Ook viel me op dat de accu/batterij na een aantal weken niet gebruiken bijna leeg was. Er wordt trouwens wel aangeraden om de accu/batterij af te nemen als je de camera een tijdje niet gebruikt. Toch dik tevreden met deze aankoop. Voor dat geld heb je een goede beeldkwaliteit, tal van mogelijkheden en veel gebruiksgemak.

10juni 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Heb deze camera gekocht omdat de vorige al gedateerd was.
Deze camera is klein, makkelijk in gebruik en de opties die er op zitten zijn ruim voldoende voor "huis,tuin en keuken" gebruik.
Beeld op schermpje is helder en en scherp, dit is ook het geval als je beelden bekijkt op tv.
Al met al een goede camera voor een goede prijs

Meike 10 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima camera en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer geschikt voor familieopnamen met handige wifi.
Beeldstabilisatie is zeer goed in vergelijking tot oudere modellen videocamera's. Ook is de camera zeer licht. Een aanrader.

gabber39 19-02-2015 Product paar weken in bezit

Mooie compacte camera , handig in gebruik! Geen overbodige knoppen. Makkelijk af te spelen op computer. Batterij gaat best lang mee