Philips Ecomoods Plafonnière 326104816 - Reviews

Fitting
2GX13
Lichtkleur
warm wit

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

• Slecht

Dirk 03-12-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Best wel een mooie lamp, alleen jammer dat de electronische belasting in de lamp eerder kapot gaat dan de TL-buis (die 22.000 branduren zou moeten hebben). Lamp is ongeveer 2 maanden uit de garantie en Philips houdt vast aan 2 jaar garantie... Reparatie kost meer dan een nieuwe lamp. Ik denk dat ik maar naar iets anders ga kijken.

Susanne85 01-01-2014

Mooi design, maar het licht is verschrikkelijk fel. In 2 jaar nooit aan gehad, totaal niet sfeervol in woonkamer. Minder Watt is helaas niet mogelijk.

Twee jaar geleden hebben wij twee stuks van deze lampen gekocht voor de woonkamer. Als ze niet ingeschakeld zijn, ziet het er mooi uit. Maar om deze lampen als hoofdverlichting te gebruiken... Als je het gevoel wilt hebben dat je in een kantine zit op het werk... Het licht is echt veel en veel te fel. Uit contact met de klantenservice blijkt dat een lager wattage lichtbron niet mogelijk is. Kortom wij zullen deze lampen nooit echt gebruiken, tenzij een lager wattage mogelijk wordt.

henk1010 01-07-2013

geen duurzaam product

De houdertjes van de ronde tl vergaan en breken af na een paar jaar gebruik. Zo ook het steentje brokkelt helemaal af. Filters worden kleurloos.
Na drie jaar zijn we al toe aan andere lampen, dus niet zo duurzaam product.

Sandrien 21-05-2013

Desgin mooi, licht vreselijk fel

Deze lamp hangt in onze slaapkamer en wordt niet gebruikt omdat het wel een fabriekshal lijkt als we hem aandoen. Design is mooi maar toch een echte miskoop! Een lamp met minder watt is dan ook waar wij op wachten om hem ooit te kunnen gebruiken.

HACI 19-05-2013

Product valt tegen en maakt omschrijving niet waar

Lamp gekocht voor in de keuken. De lamp wordt aangeprezen als "diffuus, warm wit licht". Echter voor een keuken met normale afmetingen is het licht veel te fel en niet diffuus. Een echte miskoop dus, tenzij hij te dimmen is.
Is iemand bekend met het gebruik van een dimmer op deze lamp?

Zoi44 08-05-2013

Dure TL-lampen gaan niet 12000 branduren

Lamp is O.k. Licht is ook voldoende.
In 3 jaar tijd heb ik twee TL-lampen verwisseld. Zij kosten bijna 20 euro per stuk en branden niet 12000 uren zoals staat in beschrijving.
Ik heb die lamp in de gang en die gaan aan allen 2 a 4 uur per dag.
Kopen van nieuwe TL- lamp is mogelijk allen via internet. Alle sites rekenen hoge verzendingskosten.

AndreasR 20-02-2013

Super

Fel licht, mooie effecten mogelijk met de filters en ziet heel goed uit.
In 2008 aangeschaft, nu (2013) de eerste lamp stuk dus bijna 5 jaar meegegaan met dagelijks gebruiken. Niet slecht.

deugd 20-05-2012

lles is te overzien

Prima lamp.Wat er over gezegd wordt komt uitstekend over.Wij hebben er veel plezier aan en hij staat ook erg mooi in ons interieur.

Susanne 20-04-2012

Mooi strak design, maar veel te veel licht voor plafondnierre

De lamp op zich vinden wij geweldig, maar de lichtopbrengst is wel erg fel. Het zou beter zijn als je er een minder wattage lamp ik kan doen, maar dit gaat helaas niet volgens de klantenservice. Kortom als de lamp wat minder fel was geweest, zou deze perfect zijn!

Cees52 09-10-2011

geweldig helder licht

Heb toendertijd 1 stuk aangeschaft voor de douche, die beviel zo goed dat ik er later nog één voor de keuken erbij heb genomen.
Ik ben ontzettend blij met deze verlichting; je hebt een "zee "van licht en energie zuinig.
Philips heeft een klasse produkt hieraan.
Met vr. gr.