AEG F55030W0P - Reviews

47 dB
Maximale belading
12 couverts

HVIS 14-01-2013 Product half jaar in bezit

Prima apparaat + prima prijs. Extraa ruimte (XXL) is handig voor grote borden/pannen, die vroeger met de hand moesten. Deze vaatwasser wast perfect schoon. Grootste voordeel: ik was PRAKTISCH ALLES op het korte (36min) programma. Daardoor valt energiegebruik in de praktijk veel lager uit. En met dit programma wordt alles ook prima schoon. Rekjes vd laden kun je op div manieren instellen. En als ik al een nadeel moet noemen, dan is dat: er blijft nogal wat vocht hangen in t bestekmandje. Dus: eerst effe boven de klep uitschudden. Kortom: een AANRADER!

bergje21 06-01-2012 Product half jaar in bezit

wij hebben een maandagochtend product, gekocht in maart
handvat van de filter al afgebroken, in oktober storing i30 gehad (water op de bodemplaat) monteur geweest en de sproei armen al vervangen want die zaten vast en een was zelfs doorgebroken...!? nu 2 maanden later weer i30 storing, weer een week met de hand afwassen.

grote knommel is het, nooit meer een AEG voor mij, met mijn klacht kan ik nergens terecht alleen op mijnapparaten.nl en daar reageren ze niet op, ben er niet over te spreken! als ze zeggen dat je jaren vooruit kunt met een AEG moeten ze ook goede apparatuur leveren, ik wil niet steeds met de hand moeten afwassen en ik wil ook niet iedere 2 maanden een monteur over de vloer, het ding is nog geen jaar oud!!!

Leenders8 21-11-2011 Product paar dagen in bezit

Na 14 jaar heeft onze Siemens vaatwasser het begeven. Deze AEG kwam goed uit de consumentenbond test. We hebben hem nu een paar dagen ingebruik. Hij staat in de muurkast. Als hij in gebruik is, komt er een machinegeur vrij. Hopelijk is dat tijdelijk en vanwege de nieuwheid. Het is nog even puzzelen hoe hij het handigste gevuld kan worden. Geluid is minimaal, alleen natuurlijk bij het uitstoten van het afwaswater. Programma's duren wel bijna een uur langer dan onze oude Siemens. 147 minuten t.o.v. 100 minuten. Het automatisch uitschakelen nadat het programma klaar is, spaart weer energie. Het 30 minuten programma is handig vooral als de vaatwasser nog niet vol is en de vaat niet zo vuil is.