Whirlpool WFO 3O32 P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WFO 3O32 P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Frank 27-09-2020

Mooi toestel maar

Geschreven voor: Whirlpool WFO 3O32 P

Zoekend naar de gulden middenweg na een Miele vaatwasser die 20 jaar dienst heeft gedaan, was het tijd voor een nieuw toestel dat, milieubewust, ook energiezuiniger zou zijn. Na mijn vorige review doe ik nog een puntje af van mijn vorige beoordeling. De manden en besteklade zijn echt wel te licht uitgevoerd. Het toestel droogt niet voldoende, hetgeen wanneer je het niet onmiddellijk gaat uitladen vlekken achterlaat op je bestek.

Pluspunten

• ziet er goed uit

Minpunten

• droogt onvoldoende
  • besteklade slecht ontworpen
  • over 't algemeen minder robuust materiaal

Frank 09-06-2020

Whirlpool energiezuinig

Geschreven voor: Whirlpool WFO 3O32 P

Na een Miele toch wel even aanpassen. Veel lichter materiaal. Wel verschillende programmamogelijkheden en goed wasresultaat. De bestekschuif is ronduit slecht ontworpen. Bij het gebruikmaken van de hoogste stand voor de bovenste schuif is toch wel enige voorzichtigheid geboden. Niet slecht maar volgende keer terug een Miele.

Pluspunten

• Programma's
  • Zuinig

Minpunten

• Licht materiaal
  • Besteklade PL