Bosch SMS54M62EU - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Johan 49 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch SMS54M62EU vaatwasser mooie vormgeving

Na kijken en vergelijken van prijs en mogelijkheden gekozen voor deze machine. Mooi uitziende machine met veel ruimte en perfecte indeling. Machine instelbaar voor de hardheid van het leidingwater. Toestel diverse beurten laten wassen met prima wasresultaat die voldoet aan mijn verwachtingen. Mooie en stille vaatwasser. Goed en makkelijk te bedienen met voldoende variatie van de diverse programma's.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geluidsvriendelijk
  • mooi om te zien
  • veel ruimte en perfecte indeling

JanB 10-08-2017

Stille afwasser

Deze vaatwasser is heel stil en beschikt over een aantal slimme opties. Je kunt nog stiller wassen in de nacht. Je kunt een snel programma wassen met Vario Speed Plus en toch goed resultaat. Extra drogen kan soms handig zijn bij het wassen van veel plastiek artikelen. Bestek kan in een apart bakje dat kan variëren van plaats onder in de machine. Bij het standaard programma "Eco 50 graden" gaat klep een klein eindje open om drogen te bevorderen. Bij andere programma's moet je opletten wanneer de afwas klaar is. Geen apart lampje, aanduiding END of signaal. Dat is wel jammer. Al met al een fijne vaatwasser waar we veel plezier van hebben. Echt een aanrader!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

As56 14-02-2016

Bijzonder stil

Bijzonder stil en schone vaat. Klein beetje waterdruppels aan binnenkant deur, alleen na gebruik van knop tijdbesparen. Bij andere programma's ook goed droog.
Fijne vaatwasser zoals ik gewend ben van Bosch!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl