Siemens SN25D800EU - Reviews

Maximale belading
12 couverts

bert 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

ziet er netjes uit

vandaag binnen gekomen ziet er mooi uit en even proef gedraaid was top ik denk dat ik hier van veel plezier van ga hebben

Nanda 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser juiste keuze.

Mooie uitstraling en pas goed bij het geheel van de keuken.(RVS)
Niet te veel knoppen wat het bedienen gemakkelijk maakt.
Goede indeling en alles pas prima.
De vaat komt er zeer schoon uit, drogen kan beter, maar dan moet je een duurder machine kopen.
Geluid machine tijdens draaien is normaal, in ieder geval stiller dan de vorige vaatwasser.
Dus prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• RVS,toch al mooi.
  • Weinig knoppen
  • Vaat is schoon
  • Stil genoeg
  • Niet te duur.

Minpunten

• Vaat mag droger.
  • geen meer.

vaatwasser 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooie uitstraling

omdat siemens een goed merk is heb ik deze gekocht wast goed is stil in gebruik droogt goed veel programma keuzen

SSchaap 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling

Omdat mijn oude vaatwasser aan zijn eind was ben ik gaan surfen naar een nieuwe. Mijn onlangs aangeschafte koelkast is aluminiumkleurig en dus wilde ik dat de nieuwe vaatwasser ook die kleur zou hebben. Al gauw kwam ik bij Bosch/Siemens uit. Toen ik mn keus had gemaakt ben ik bij de plaatstelijke Expert gaan kijken en heb de bestelling geplaatst. Het is een mooi apparaat, gemakkelijke bediening en zeer stil. Hoewel ik hem nog maar kort in huis heb ben ik ben wel al heel enthousiast over zijn prestaties.
Kortom, een tevreden klant!

Pluspunten

• Hele mooie kleur
  • Gemakkelijke bediening

An 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser

Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het helaas na 6 jaar al begeven. Ik wilde dus iig geen nieuwe Siemens. Maar dan ga je kijken en vergelijken en je raadt het al uiteindelijk toch weer voor Siemens gekozen ziet er erg mooi uit rvs zelfde nl als mijn koelkast. En ik moet toegeven perfect wast goed schoon erg stil, dus ik ben super tevreden. Ik hoop wel natuurlijk dat hij langer meegaat dan 6 jaar. Voor de zekerheid maar extra garantie bij afgesloten!

Pluspunten

• Erg stil
  • Degelijk
  • Ziet er mooi uit
  • Kan op 1/2 gezet worden
  • Zit sensor in

Marinda 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed werkende vaatwasser

De vaatwasser maakt de vaat uitstekend schoon. Ik vind de rekjes indeling erg praktisch er past veel vaat in. Ook de tijdsdisplay is erg handig. Als de vaatwasser klaar is gaat hij vanzelf uit. Hij ziet er mooi uit.

Marinda 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed werkende vaatwasser

Frans 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser Siemens SN25N880EU

Het is een oer sterke vaatwasser die nog jaren meegaat en als grootste Pluspunt heeft dat er een aparte bestekbak bovenin zit. Ideaal.

Klant 17-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Redelijk oké

Overwegend goed. Als hij wat voller zit wast hij soms niet alles schoon en ook is er wat aanslag op de glazen.

Ellie54 05-03-2015 Product paar weken in bezit

Mijn oude Siemens begaf het en ik wist al dat ik weer een Siemens wilde door de trouwe dienst die de vorige geleverd had. Deze nieuwe verbeterde versie is zeer stil, ik hoor hem nauwelijks. Voldoende mogelijkheden bij de programma's, ik heb ze allemaal al een keer uitgeprobeerd en het resultaat is prima. Duidelijke handleiding, ik heb hem zelf geïnstalleerd en dat was ook appeltje eitje. Ik wilde deze keer een rvs look en ik ben zeer tevreden over de "geen vingerafdrukken" stijl. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daar heb ik hem nog te kort voor in bezit.

Thomdevries 06-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Sinds 30 mei 2013 is deze vaatwasser in ons bezit. Gezocht op verschillende mogelijkheden en kwam toen uit bij deze (financieel aantrekkelijke) vaatwasser.

Vrij stil, keuken / woonkamer zit aaneengesloten en met visite/tv is het niet storend als de vaatwasser aan staat.

Uitstraling: what you see, is what you get. We zochten rvs en deze ziet er goed uit.

Gemakkelijk in bediening en mooi resultaat. Alleen automatische stand in gebruik, geen idee van de andere resultaten. Enkele keer is wat een bord/pan/mes niet geheel schoon, maar dat was al aardig aangekoekt en opgedroogd.

Zeer tevreden! Nu naar een inbouw vaatwasser, Siemens SN65L005EU