tile-gebruikstijd
Toepassing
hoofd
Type/soort
scheer-, knip- en trimapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multi Grooming Kit MGK3085 Zwart/Blauw – 9-in-1 Precisietrimmer Voor Baard- En Haarstyling op Kieskeurig.be.

tigau 22-05-2019
  • Product gekregen

Braun 9 en 1

Geschreven voor: Braun Multi Grooming Kit MGK3085 Zwart/Blauw – 9-in-1 Precisietrimmer Voor Baard- En Haarstyling

Ik heb het product nog niet geopend. Ik scheer me glad iedere dag. Dus het blijkt niet voor mij.
Het product blijkt van goede kwaliteit te zijn. ik weet nog niet als ik het ga bewaren of aan iemend geven.

YarnoV 19-04-2019

Braun MGK 3080

De Braun MGK 3080 is een uitstekende trimmer. Ik zou hem alleen gebruiken voor je baard en niet als tondeuse, de body grooming werkt ook perfect.
Wat me opviel, is dat alles eigenlijk al uitgelegd wordt op de doos. Er is een illustratie voor elke opzetstukje in de doos waardoor je onmiddellijk weet waarvoor het dient. Het toestel is niet groot en ligt zeer makkelijk in de hand. Echter als je op zoek bent naar een tondeuse valt dit wat klein uit.
Niettegenstaande scheert het het vlotjes. Het is een degelijk product, stevig, betrouwbaar en effectief.
De verschillende soorten meegeleverde koppen zijn makkelijk te verwisselen.
De trimmer snijdt bijna al het haar vanaf de eerste keer dat je erdoor gaat, wat heel aangenaam is.
Ook zonder beschermkap snijdt het mes niet in de huid.
Wat zeer handig is, is dat je een gratis manueel scheerapparaat krijgt met een mesje. Zodat mocht je batterij plat gaan, je toch uit de nood bent geholpen.
Wat ben ik blij dat ik deze trimmer gratis heb mogen testen.
Ik raad deze zeker aan!

Jeroen 09-03-2019

Eenvoudig in gebruik

ligt lekker in de hand, eenvoudig in gebruik, veel hulpstukken voor een goed resultaat. Zeer tevreden over deze aanschaf

Pluspunten

• Handzaam
  • Hulpstukken
  • Eenvoudig uitwisselbaar

Baldewyns Pieter 23-09-2018

Uitgebreide verzorgingsset

Ik heb de MGK3085 nu ondertussen al enkele weken in mijn bezit. Al bij al ben ik heel blij met dit toestel. Ik heb dit gratis mogen ontvangen om dit te testen. Voor scheren zonder opzetstuk vind ik het enkel aan te raden om de baard te doen. Op andere lichaamsdelen kan hij wel eens gaan snijden. De verschillende lengtes van opzetstukken bieden natuurlijk veel mogelijkheden. Vind dat hij onder de douche zelfs het beste resultaat levert. De accuduur is meer dan lang genoeg, maar wanneer u hem eens vergeet in te steken kan je hem jammer genoeg niet gebruiken als hij aan het opladen is.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Waterdicht
  • Uitgebreide opzetstukken

Minpunten

• Zonder opzetstuk kan hij snijden
  • Werkt niet als hij aan het opladen is.

Erik 19-09-2018

Bijzonder fijne trimmer

Na eerder een hele simple trimmer gehad te hebben, heb ik nu de Braun Multigroomingkit MGK3085 om te scheren/trimmen. Het eerste wat me opviel bij is de vele functionaliteiten die het apparaat heeft. Helaas zal ik sommige standen nooit nodig hebben, aangezien mijn baardgroei dat niet toelaat 😊. Al met al vind kan ik deze trimmer aan iedereen aanraden: hij werkt bijzonder nauwkeurig, heeft een mooie vorm en is erg veelzijdig in functionaliteit. Ook al heb ik hem gratis ontvangen om te testen, deze doe ik niet snel meer weg!

Pluspunten

• Vorm
  • Nauwkeurigheid

Nicky V. 07-09-2018

Makkelijk in gebruik, scheerresultaat minder.

Deze multigroomingkit van Braun komt toe met voldoende accessoires, zodat je in staat bent om elk lichaamsdeel te trimmen/scheren. De opzetstukken zijn zeer vlot te verwisselen. Dat is ook het grootste pluspunt van deze kit.
De batterij wordt snel opgeladen en gaat ook het volle uur mee, zoals beloofd.
Ik ben wel blij dat ik dit product heb mogen testen, in plaats van dat ik het heb moeten aankopen. In dat laatste geval zou ik het toch omgeruild hebben want mijn vorige trim - en scheerapparaat (uit dezelfde prijscategorie) behaalt betere scheerresultaten dan deze.
Deze Braun is wel completer op gebied van opzetstukken, maar persoonlijk zou ik deze niet gebruiken. Voor deze test heb ik dat wel gedaan.
De haren blijven overal stoppels. Als je je borstkas scheert, dan moet dit wel glad zijn.
Het trimmen van de baard heeft wel opzetstukken met 1 en 2 mm, maar verder ertussen is er geen lengteaanpassing mogelijk. Bij de baard vind ik het toch belangrijk dat je tussen 0,5 en 5mm goed kan variëren met je wisselstuk. Ikzelf trim bijvoorbeeld altijd op 2,5mm, wat dus met dit toestel niet mogelijk is.
En verder vind ik algemeen het scheerresultaat onvoldoende, ik heb op mijn benen en armen proberen 'trimmen', op mijn borst en gezicht heb ik proberen trimmen en gladscheren. Nergens was ik 100% tevreden.
Mijn vrouw knipt mijn haren zelf, hiervoor heeft ze de tondeusefunctie gebruikt. Dit vond ze wel voldoende, maar ook hier vond ze het andere toestel dat we thuis al hadden, beter geschikt.
Het toestel ligt verder wel goed in de hand en het voelt ook degelijk aan.
Ik zou het toch niet kopen, puur om de scheerresultaten.

Pluspunten

• Voldoende diverse opzetstukken.
  • Batterij
  • Makkelijk te verwisselen opzetstukken.

Minpunten

• Scheerresultaten algemeen.
  • Korte lengtes om baard te trimmen.