De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multi Grooming Kit MGK3085 Zwart/Blauw – 9-in-1 Precisietrimmer Voor Baard- En Haarstyling op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

tigau 22-05-2019

Ik heb het product nog niet geopend. Ik scheer me glad iedere dag. Dus het blijkt niet voor mij.
Het product blijkt van goede kwaliteit te zijn. ik weet nog niet als ik het ga bewaren of aan iemend geven.

YarnoV 19-04-2019

De Braun MGK 3080 is een uitstekende trimmer. Ik zou hem alleen gebruiken voor je baard en niet als tondeuse, de body grooming werkt ook perfect.
Wat me opviel, is dat alles eigenlijk al uitgelegd wordt op de doos. Er is een illustratie voor elke opzetstukje in de doos waardoor je onmiddellijk weet waarvoor het dient. Het toestel is niet groot en ligt zeer makkelijk in de hand. Echter als je op zoek bent naar een tondeuse valt dit wat klein uit.
Niettegenstaande scheert het het vlotjes. Het is een degelijk product, stevig, betrouwbaar en effectief.
De verschillende soorten meegeleverde koppen zijn makkelijk te verwisselen.
De trimmer snijdt bijna al het haar vanaf de eerste keer dat je erdoor gaat, wat heel aangenaam is.
Ook zonder beschermkap snijdt het mes niet in de huid.
Wat zeer handig is, is dat je een gratis manueel scheerapparaat krijgt met een mesje. Zodat mocht je batterij plat gaan, je toch uit de nood bent geholpen.
Wat ben ik blij dat ik deze trimmer gratis heb mogen testen.
Ik raad deze zeker aan!