Braun BT3040 - Reviews

60 min.
Kleuren
zwart
Oplaadindicator

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

AdrienAlthof 18-07-2017

Ervaring

Ik was opzoek naar een baardtrimmer. De trimmer doet goed zijn werk en komt gemakkelijk langs alle plekjes op mijn gezicht. De trimmer is lekker licht en wat het trimmen plezierig maakt. Daarnaast gaat de batterij lang mee! Al met al een goede trimmer!

Inca35 08-07-2017

zeer tevreden

Ik was op zoek naar een apparaat waarmee ik mijn baardgroei netjes en makkelijk kan bijhouden. De Braun BT3040 nu 2 weken in bezit en hij bevalt tot nu toe erg goed. Doet wat hij moet doen en is erg prettig in gebruik. Hij ligt goed en licht in de hand. Hij heeft zeer veel mogelijkheden qua instellingen voor de haarlengte en door het draaibare wieltje is dit heel gemakkelijk in te stellen. De opzetkam blijft perfect op zijn plaats zitten, hetgeen bij mijn vorige apparaat nog wel eens misging. Ik kan mijn haargroei nu eindelijk nauwkeurig en makkelijk in model houden. Het handvat, de trimkop en precisiekammen kunnen onder stromend water schoongemaakt worden, handig en hygiënisch.

Pluspunten

• handzaam
  • veel instellingen voor haarlengtes
  • onder stromend water te reinigen

Jordi1234556 08-07-2017

Fijne trimmer!

Erg fijne trimmer! De knop voor verschillende standen werkt erg fijn en het apparaat maakt weinig geluid. Nadeel is dat de batterij niet heel lang mee gaat. Verder een erg fijn apparaat. Een goed product voor een goede prijs!

• Gebruik

Minpunten

• Batterij

Maikel 30-06-2017

Gemakkelijk, snel en precies

Het apparaat ligt lekker in de hand. Hij is handzaam, je kunt heel nauwkeurig trimmen en je kunt overal gemakkelijk bij. De krachtige motor zorgt ervoor dat er heel egaal getrimd wordt.
Afspoelen onder de kraan is erg prettig, schoon en gemakkelijk.
Het bevestigingssysteem van de opzetkammen lijkt een beetje fragiel, maar de kammen blijven er stevig op zitten.
Mijn baard groeide trouwens veel netter aan dan wanneer ik bij een barbier was geweest!

Pluspunten

• Handzaam
  • Precies
  • HEEL veel verschillende lengtes mogelijk
  • Krachtige motor
  • Onder de kraan af te spoelen