De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP2520/30 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Martijn80 31-05-2022

Eerst prima, daarna teleurstelling!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

De eerste paar scheerbeurten voldoet de OneBlade prima. Daarna wordt het al snel minder. Volgens de "slijtage-indicator" moest ik het mesje al na 2-3 weken vervangen. Dit valt erg tegen!

Den Haag 04-04-2022

Scheert niet glad

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik scheer altijd met een mesje. Soms kan dat wel eens bloedend zijn. Op tv zag ik de reclame voor OneBlade, ik dacht dat ik handig. Nu 2 weken in huis. Zware miskoop. OneBlade geeft geen fris scheergevoel. Scheert niet glad. Pijnlijk bij scheren borst en intieme delen. Te klein mesje daarvoor. Is meer harken dan scheren. Mocht je twijfelen om dit te kopen, dan NIET doen.

Paul.1 22-01-2022

Kettingzaag voor verpakking

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Wat een verpakking heeft dit produkt. Je hebt eedn kettingzaag nodig om de one blade uit te pakken en hoop dat ik behalve mijn schaar verder niets gemold heb.
Ik heb al een vervelend gevoel over het apparaat nadat ik het enkel heb uit gepakt.

edwin si 13-11-2021

kostbare messen

Geschreven voor: Philips QP2520/30

het mesje van de oneblade is erg kwetsbaar, hierdoor wordt het een duur apparaat. Mesje ding na 5 keer gebruiken kapot helaas. Het scheren op zich vond ik wel fijn.

Dure mesjes 11-10-2021

Slechte kwaliteit mesjes

Geschreven voor: Philips QP2520/30

In principe is de oneblade een fijn apparaat, het is erg gebruiksvriendelijk en in eerste instantie doet het ding dan ook wat je ervan verwacht. Toch ben ik niet tevreden met dit product.

Wat voor mij dé reden is om maar een ster te geven, is de ondermaatse kwaliteit van de mesjes. Volgens Philips gaan de mesjes 4 maanden mee. Dit red ik absoluut niet! Ik ‘scheer’ mijn hoofdhaar kaal, trim en shape mijn baard, dit doe ik 2 á 3 maal per week. Na het vervangen van de mesjes gaan deze in mijn geval zo’n 2 weken mee, daarna ontstaan er al slechte resultaten en word het een vervelende ervaring om de oneblade te gebruiken, de mesjes beginnen dan al te trekken. Als ik hierbij rekening houd met de aanschafprijs van de oneblade én de aanschafprijs van de mesjes is er in mijn beleving een bizarre prijs/kwaliteit verhouding en is de oneblade daarom simpelweg enorm duur in gebruik.

3FZT 07-10-2021

fantastisch!!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

dit is werkelijk een fantastisch toestelletje,scheert zeer kort/precies en dit met eender welk opzetstuk erop en bovendien een lange gebruikstijd (met opgeladen batterij blijft dit scheertoestel al meer dan 2maand zorgeloos werken)TOP toestel!!

Marcel7403 23-09-2021

matig

Geschreven voor: Philips QP2520/30

De waterdichte tondeuze is tijdens het douche gevallen op de eerste dag en sindsdien werken de mesjes niet optimaal meer en doet het enigszins pijn om met de tondeuze door het haar te gaan. het omhulsel is gemaakte van plastic zonder iets van rubber of antislip.

vandaele.thierry@gmail.com 18-08-2021

on blade miskoop

Geschreven voor: Philips QP2520/30

voldoet niet aan mijn verwachting pijnijk bij het scheren zelfs met scheershuim

Beemstra 12-08-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik vind het een goed apparaat en het scheert bijna glad,niet hetzelfde resultaat als met scheermesjes maar is in gebruik is het wel veel gemakkelijker en sneller.

Texas1976 09-08-2021

Leuk apparaat

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Een leuk en eenvoudig apparaat om je baard te trimmen. Wel jammer dat opzetstukje 2mm er niet bij zit. Voor mij is 1 te kort en 3 te lang.

Joost1123 27-07-2021

Net een echt een scheermes

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Net een echt een scheermes alleen dan veel beter. De mesjes blijven lang goed en batterij gaat lang mee. Heel makkelijk te gebruiken.

Hdl63 15-06-2021

Voor mij de beste ooit

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik ben niet zwaar behaard in mijn gezicht, maar heb wel een snor en klein baardje kunnen 'kweken'. Dit apparaat is ideaal om alles perfect te onderhouden.

frenfren 14-06-2021

rasoir super pratique

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Rasoir de très bonne qualité et pratique d'utilisation,
Je le recommande à toute personne qui veut un rasage parfait

Adrie 11-06-2021

Scheert slecht maar ….

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Scheert slecht , maar omdat het overal
Even slecht is dat niet heel erg …….

Pluspunten

• Klein
  • Nat scheren
  • Onder de douche

Minpunten

• Scheert slecht wel overal even slecht
  • En daardoor niet storend
  • Verder geen
  • Niks
  • Niks

Traxux 27-05-2021

rasoir pour vite se raser

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Je me rase avec une à deux fois la semaine pour garder ma figure propre. Normalement je me rase avec une lame mais je le fais juste une fois par semaine pour avoir un peux de "SPA" et de soigné ma peu correctement.
Ce rasoir est bien aussi pour garder autre poiles en bonne taille.

mitraillette 08-05-2021

Ce produit est un rasoir de qualité

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Parce qu’il rase de près, longue durée d’utilisation, n’hérite pas la peau, peut-être utilisée dans son bain ou en vacance.

Tobyke 29-04-2021

Geweldig produkt

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Toen mijn vrouw me vertelde dat ze als cadeau de oneblade gekocht had voor mij was ik vrij sceptisch. Ik gebruik liever wegwerpmesjes.....tot ik dit scheermes aankreeg. Echt zalig om me hiermee te scheren en men huid is gladder als voorheen en zonder wondjes :) .

Floris 26-04-2021

Goedkoor is duurkoop! Lage kwaliteit en hoge kosten (mesjes)

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Een enorm slecht product en voor mij de miskoop van het jaar. De mesjes zijn binnen een maand niet goed scherp meer, dus je geeft een fortuin uit aan vervangers. De trimfunctie is waardeloos. Je bent een eeuwigheid bezig met het trimmen van je baard. Het opzetstuk om te trimmen is en plastic flutding wat er om de haverklap vanaf valt tijdens het scheren waardoor je een hap uit je baard neemt.
Tip: Geen een paar tientjes meer uit en koop een degelijk scheerapparaat. Verspil hier je tijd en geld niet aan.

Pluspunten

• Goedkope aanchaf

Minpunten

• Enorm duur in gebruik
  • Waardeloos als trimmer
  • Plastic flutding

arkonbuck 21-04-2021

Pratique pour dessiner sa barbe

Utilisation du one blade tous les 2 ou 3 jours,
Surpris de l'innovation, pas besoin de mettre de mousse ou gel à raser, de l'eau suffit et le résultat est super.
Test sur une barbe de 7 jours avec et sans sabot, coupe précise et nette.
Pratique pour dessiner sa barbe.
Le one blade remplace les missions de la tondeuse et du rasoir en un seul appareil.
Peau rasée sans irritation.
Aucun problème avant ou après l'utilisation.

Jordan20718 12-03-2021

Produit de très bonne qualité

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Premier rasoir philips one blade
Et tres satisfait de mon achat !
Rase tres près
Tout les 2 jours d'utilisation !
Recommande fortement