Braun BG5030

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BG5030 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Yves Maes 09-05-2018

3 in 1, gebruik onder de douche mogelijk

Geschreven voor: Braun BG5030

Braun bodygroomer BG2030, een leuk artikel dat ik gratis mocht ontvangen.
Oplaadbare batterijen worden snel opgeladen in bijgeleverde houder.
De 3 standen zijn zeer praktisch om te scheren waar je maar wilt. Het leukste vind ik het manuele Gilette mesje in combinatie met de groomer, stand 2

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Batterij
  • Gebruk in douche

Ronald 03-01-2018

Vernuftig apparaat

Geschreven voor: Braun BG5030

Braun bodygroomer BG2030, een leuk artikel dat ik gratis ter test mocht ontvangen. Apparaat kan ook onder de douche gebruikt worden, dit met een speciale houder om op te hangen aan bv. douchekraan. Eens opgeladen kan je ruimschoots alle lichaamsonderdelen trimmen zonder dat het toestel zonder stroom valt. Wat vooral handig is, is de combinatie tussen het trimapparaat en het scheermes, wat een uitvinding. Oplaadbare batterijen worden snel opgeladen in bijgeleverde houder. De 3 standen zijn zeer praktisch om te scheren waar je maar wilt.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Geintergreerd scheermes

Minpunten

• Lastige houder

Scheermeneer 27-12-2017

Handige opzetstukken. Gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen. Had al 2 scheerapparaten gehad in het verleden, lang niet zo goed als de Body groomer van Braun. Veel opzetstukken, gemakkelijk te gebruiken onder de douche (waterdicht).
Zowel handig voor baard als de rest van het lichaam. De opzetstukken zorgen ervoor dat je op elk lichaamsdeel de body groomer kunt gebruiken.
Ideaal om baard te trimmen, maar dient niet om echt te scheren.. tenzij je natuurlijk het stuk met de scheermesjes gebruikt. Maar hiervoor gebruik ik liever een gewoon scheermesje.
Het duurt wel even voor hij volledig opgeladen is maar de batterij gaat wel mee voor een paar scheerbeurten.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Goed resultaat

Minpunten

• Moeilijk te kuisen
  • Lang laden voor eerste gebruik

bjorn1981 27-12-2017

een heel multifunctioneel, mooi en licht apparaat

Geschreven voor: Braun BG5030

k kreeg dit apparaat gratis via Roamler en vond vooral de multifunctionaliteit van het apparaat een absoluut pluspunt. Het apparaat heeft vele accesssoires waardoor je verschillende scheer- en trimfuncties hebt voor alle delen van het lichaam. Het apparaat is ook een absoluut lichtgewicht en ziet er leuk uit. Het grootste nadeel vind ik dat er vele kleine onderdeeltjes zijn die je makkelijk kan kwijtspelen.

Pluspunten

• multifunctioneel

Nick 13-12-2017

Een echte aanrader, goede prijs - kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb deze bodygroomer nu een week of drie in bezit en hij laat mij er weer verzorgd uit zien. Ik was namelijk van plan om mijn baard langer te laten groeien. Totdat ik deze bodygroomer gratis heb gekregen via ROAMLER als testpersoon.
De eerste keer dat ik er mee ging trimmen is er gelijk zonder problemen verlopen. Het apparaat krijgt mij volledig glad zonder dat dit ten koste gaat van de huid!
Verder wordt de Braun BG5030 compleet geleverd met een schoonmaakborsteltje, een beschermhoesje, adapter en een tasje. In het tasje geraakt alles mooi in, het is soms wel wat zoeken om er alles in te krijgen. Ten slotte is het ook handig dat je de trimmer af kan spoelen onder de kraan.
Aangezien mijn vorige baardtrimmer slechts één stand had, is deze Braun BG5030 een absolute verademing. Opladen is snel gebeurd en met de verschillende opzetstukken lukte het erg goed om de bakkenbaarden weg te halen. Schoonmaken is eveneens een absoluut makkie, gewoon het geheel afspoelen met water.
Het toestel ligt goed in de hand en is impulsief te bedienen. De verschillende opzetstukken zitten goed vast en schieten in tegenstelling tot andere modellen die ik gewend ben, niet terug als je hard drukt tijdens het scheren. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Verschillende opzetstukken
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Momenteel nog geen

Filip 20-11-2017

Perfect product voor zowel scheren als trimmen!

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit product gratis ontvangen en heb dit uitgebreid mogen testen. De bodygroomer is qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader, hij scheert en trimt perfect. Ook onder de douche is dit een uitstekend product. Enkel de opzetstukken durven wel eens een tandje kwijtgeraken maar dit komt natuurlijk door het veelvuldig gebruik :-) Ik zou deze Braun bodygroomer zeker aanraden!

Pluspunten

• goede batterij

Minpunten

• opzetstukken kunnen beter