Remington PG6150 - Reviews

Best Reviewed jun 2018 Remington PG6150
Best Reviewed juni 2018
Oplaadbaar
Opzetkammen
hoofd, baard, snor, bakkebaard, oor, neus
Bedrijfstijd
60 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

M. Smit 06-12-2017

Geen irritatie

Ik ben zeer tevreden met mijn scheerapparaat van Remington. Hij past perfect bij mijn wensen, en veroorzaakt geen huidirritatie (ik merk zelfs verbetering). In verhouding met zijn concurrenten bied de Remington groomkit plus meer mogelijkheden voor de zelfde prijs. Daarnaast is het product van goede kwaliteit, en makkelijk in gebruik. Ik beveel het merk en product zeker aan!

Pluspunten

• Geen irritatie
  • Makkelijk in gebruik

Coen 26-08-2016

Goede mogelijkheden

Ik heb verschillende apparaten bekeken, omdat ik een baard heb laten groeien. Dit apparaat gekozen, omdat het meerdere opzetstukken mee levert. Is geschikt voor gladscheren tot 20mm baard. Niet geschikt voor onder de douche. (was ik ook niet naar op zoek)
Ziet er verder heel stylish uit, met een tray om alle opzetstukjes in te zetten.
Als je het product binnen 28 dagen registreert dan krijg een jaar extra garantie.

Pluspunten

• Opladen micro-USB kabel
  • verstelbare kam
  • batterij indicatie
  • 4 jaar garantie

Simon 27-06-2018

Multigroom

Handzaam veel accesoires krachtige motor, handige houder zodat alles bij elkaar is en niets kwijt kunt raken.

Pluspunten

• Compact
  • Accesoires genoeg

Jan 26-06-2018

Goede alles in één

Goede all arounder met precisietrimmer voor nauwkeurige bijwerkingen.
Handige neus en oortrimmer.
Gemakkelijk omdat hij draadloos is.

Pluspunten

• draadloos
  • alles in één
  • precisietrimmer
  • neus- en oortrimmer

luca 22-06-2018

groomer

een geweldige groomer die mijn verwachting overtrof en voor die prijs ! ongekend goed dus een absolute aanrader

Pluspunten

• super glad
  • stoppelbaard op de juiste lengte

Milo 16-06-2018

Egaal en soepel scheren

Ik had een Remington van mijn broer geleend die erg goed scheerde. Nu zelf een aangeschaft en ben zeer tevreden! Kan hem iedereen aanraden.

Nachones 16-06-2018

Prima groom set, zeker voor op reis

Ik heb om drie redenen gekozen voor de Remington PG6150. Allereerst omdat deze via USB oplaadbaar is, wat bijzonder praktisch is als je regelmatig onderweg bent. Ten tweede is het een bijzonder complete multigroom set inclusief o.a. neus/oortrimmer, scheeropzetstuk, en zowel een verstelbare als enkele vaste opzetkammen. Tot slot is de prijs zeer redelijk voor wat je allemaal krijgt. Het ontwerp voelt weliswaar wat goedkoop/plastic aan, maar voor deze prijs is dat ook niet anders te verwachten. Het ontwerp is dan ook niet onder de douche te gebruiken, wat voor mij echter geen punt is. Wel zou het fijn zijn geweest als algemene trimblad iets breder zou zijn geweest, zeker als je ook je hoofdhaar zou willen doen.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • USB oplaadbaar
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet te gebruiken onder de douche
  • Trilblad vrij smal

mike 26-01-2018

werkt prima

apparaat werkt prima en doet wat het moet doen. helaas is de cashback een wat moelijker verhaal.... foto van bon ingescand alles netjes ingevuld etc. nu voor de derde keer inzenden omdat ik de datum niet invul.. ik weet zeker dat ik dat de tweede keer wel heb gedaan. daarbij staat de aankoopdatum ook op de bon. ik voldoe overal dus hou op met dat moelijke gedoe.

Officiele reactie van Remington 30-01-2018

Beste Mike, vervelend om te horen dat het niet in 1 keer is gelukt om de cashback te claimen. We hebben dit nog eens verder uitgezocht, en het blijkt dat we op dit moment op de bon de aankoopdatum niet kunnen lezen. Het kan zijn dat dit op de foto net wegvalt, of dat het om een andere reden niet leesbaar is. Ons service team zal daarom nogmaals contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat we het tot een positief einde kunnen brengen. Hopelijk heeft u al wel veel plezier gehad van ons Remington product. Met vriendelijke groet, Team Remington

Leonie 15-01-2018

Zeer precies en makkelijk in gebruik

Fijn apparaat voor het hele lichaam. Makkelijk te gebruiken. Haarlengte mooi gelijk overal. Accu prima.

Sjakiezo 08-01-2018

Bodytrimmer

Gemakkelijk en rustig apparaat, eenvoudig om van scheersysteem te wisselen. Het apparaat ligt goed in de hand en simpel te bedienen.

Knolly 07-01-2018

Gekocht bij media markt met cashback actie (10 euro)

Product ziet er goed uit en zal zijn werk vast goed doen.
Mijn cijfer heeft betrekking op de cashback actie die helemaal niet soepel loopt
Het lijkt zo simpel maar ik ben er al heel wat tijd en moeite voor kwijt maar geen 10 euro terug.
Dit omdat het product niet gespecificeerd is op de bon

Officiele reactie van Remington 08-01-2018

Beste Knolly, wat vervelend om te horen dat het aanvragen van de cashback actie niet voorspoedig gaat. Uiteraard hebben we een aankoopbewijs nodig om te kunnen achterhalen welk Remington product u gekocht heeft. Vervelend dat dit niet goed genoeg gespecificeerd is waardoor u niet zonder verdere communicatie de cashback ontvangt. Dat is normaliter wel de werkwijze. Neem graag nogmaals contact op met ons team via remington@consumercare.info voor de verdere afhandeling. Excuses voor de vertraging die u oploopt. We hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Remington

RwnDk 07-01-2018

Fijn in gebruik

Zocht voor het baard trimmen een beter apparaat dan het apparaat dat ik had. Deze werkt goed, precies en mesjes zijn ook nog eens goed scherp. Blijft zeer lang op accu goed werken

Stefan 01-01-2018

Fijn in de hand lekker licht scheert perfect top product

Ik zocht een licht product waar ik makkelijk mee kunnen nemen perfecte accu makkelijk schoon temaken alleen wat ik mis is een borsteltje om schoon temaken

Sa 26-12-2017

Accuraat

Heb al jaren Remington scheerapparaten. Goede kwaliteit wat betreft gebruiksgemak en gebruiksduur. Kwaliteit/prijsverhouding is goed

Pluspunten

• Accuraat
  • Betrouwbaar

Baard4life 26-12-2017

Prachtig resultaat

De verschillende opzetstukken geven een perfect resultaat, van glad (precisie trimmer) tot een getrimde baard. Super product, voelt duurzaam aan en werkt goed.

Pluspunten

• Resultaat beter dan verwacht
  • Goede prijs

cas 23-12-2017

handzaam model

heel gemakkelijk zeer aan te bevelen vooral door het handzame formaat en de vele mogelijkheden en veel opzetstukken
een woord super

Dries 22-12-2017

Top aankoop

Dit product is van super kwaliteit, en werk perfect. Alles is goed kort geschoren en doet geen pijn top dus!
Ook de extra stukken doen het prima

Pluspunten

• werkt top
  • snel en pijnloos

Minpunten

• spijtig geen anti slip handgreep

Al 20-12-2017

Handzaam en stille baardtrimmer

Solide en stijlvol ontwerp. Mooi precisie Remington apparaat. Handzaam formaat met verschillende opzet stukken is scherp en ligt goed in de hand.

Amerigo Forte 17-12-2017

Uitstekende trimmer zoals ik gewend ben van Remington

Ik gebruik al ruim 15 jaar de trimmers van Remington. Mijn vorige trimmer de BT2000 was inmiddels aan vervanging toe. Nu gekozen voor de 6150 Groomkit Plus. Top apparaatje. Geen haar blijft te lang! En wat ik ook een pluspunt vindt is dat deze d.m.v. micro usb is op te laden. Hij kan dus gewoon aan de lader van je telefoon! Ook erg handig op reis.

Pluspunten

• Opladen via micro usb
  • Goede kwaliteit

Oudbier 11-12-2017

Multifunctioneel

Het grote voordeel is dat dit apparaat alles kan. Daarnaast is het prettig dat het apparaat zowel op een accu als op stroom kan. Ik heb zojuist mijn baard getrimd en dat ging prima.

Pluspunten

• Zowel stekker als accu
  • Verschillende koppen voor verschillende functies