Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Type/soort
precisietrimmer
Kleur(en)
zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160 op Kieskeurig.be.

6,8

Gruben 24-05-2016

Geweldig.

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Heb hem nu twee keer gebruikt ik moet zeggen de eerste keer eng hoor maar een woord gweldig kan hem iedereen aan bevelen.
Doet wat hij moet doen en zonder angst voor blijven hangen in de neus knippen of dat soort gein. Erg blij mee.

HenkM-nh 22-08-2015
  • Product maand in bezit

Neus- en oorhaar trimmen is met dit apparaat een fluitje van een cent. Het apparaat doet snel en netjes wat het moet doen en nog pijnloos ook. Groot pluspunt vind ik bovendien dat de batterij lang meegaat. Het bijgeleverde bewaarzakje is een knullig artikel en had wat mij betreft achterwege gelaten kunnen worden.

RogerThat 07-08-2015

Ik gebruik de Philips Nosetrimmer voornamelijk om de haartjes op mijn oren bij te werken. Voorheen deed ik dat met een wat klein uitgevallen "normale" tondeuse maar met de Philips Nosetrimmer gaat het stukken beter. Heel fijn apparaat, gemakkelijk in gebruik, veroorzaakt geen wondjes en kan overal bij!

grn.verkoper 30-07-2015
  • Product maand in bezit

Prima appaaraat, doet precies wat ie moet doen.
Werkt volledig pijnloos, wat niet bij alle merken zo is...

highfive86 29-07-2015

Kan nu pijnloos trimmen en het is een pre dat je dit kunt afspoelen met water. Ook de opzetstukjes zijn een ideale toevoeging.

computerf 21-12-2019

PHILIPS 5000 SERIE NOSETRIMMER NT5180/15

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

De Philips NT5180/15-neushaartrimmer wordt geleverd met een reisetui met ook twee wenkbrauwkammen, beschermkap, AA-batterij, schaar, pincet en nagelknipper.

Anoniem 17-12-2019

Zeer fijn product

Perfecte neustrimmer!
Pijnloos en in een mooie etui incl accessoires.
Ik beveel dit artikel aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

L. Huffman 17-12-2019

Deze neustrimmer werkt prima.

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Deze neustrimmer werkt prima, ook onder de douche. De haartjes worden snel en pijnloos bijgewerkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gijs1992 10-12-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

De trimmer van Philips werkt perfect. Ik kon pijnloos en snel de neus haren verwijderen. Ik zou dit product zeker aanbevelen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-12-2019

Doet zoals je zou verwachten

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Erg handig en compact apparaat, die zijn werk doet zoals je verwacht. Niets fancy, het is een heel makkelijk apparaat (maar de prijs doet daar ook aan toe). Ik weet alleen niet of ik het mechanisme van het draaien om aan en uit te krijgen erg handig vind. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vd Ven 03-12-2019

Fijne multifunctionele trimmer

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Ik heb dit product als producttester van Philips mogen testen. Een compleet product met een nosetrimmer, nagelschaartje, pincet, schaartje en twee opzetstukjes om je wenkbrauwen. Makkelijk op te bergen in de etui. Gebruik van trimmer voor de neus- en oorharen is makkelijk en pijnloos. Ook de opzetstukjes voor de wenkbrauwen zijn erg handig. Ik ben er zeer tevreden over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-12-2019

Phillips Nosetrimmer NT5180/15

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

De trimmer werkt zoals je zou verwachten van een neushaar trimmer. Het is pijnloos en werkt snel en prettig. Vooral de extra stukjes voor je wenkbrauwen zijn heel makkelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martin Kapitein 17-10-2019

Snel defect

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Als het apparaat werkt, prima. Beetje vervelend dat je elke keer de batterij er uit moet halen als je het apparaat niet gebruikt. Het apparaat past trouwens niet in het bijgeleverde etui. Na 2 maanden echter al defect. Niet kopen!

Ronald 10-09-2019

Opzetkammetjes snel stuk en niet na te bestellen

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Trimmer werkt prima. Maar de opzetkammetjes zijn van breekbaar plastic en gaan snel stuk. Dat zou geen probleem zijn als er reservekammetjes bijgeleverd zouden worden en als je zou kunnen bijbestellen.

Vandaag met de klantenservice van Philips gechat en die zeggen dat je niet kunt bijbestellen en een nieuw apparaat kunt kopen.

Belachelijk en totaal niet duurzaam dat je een elektrisch apparaat moet weggooien omdat er een piepklein plastic opzetstukje kapot is.

Pluspunten

• Werkt goed

Minpunten

• Niet duurzaam

Jokamo64 04-06-2019

Doet wat hij moet doen, bijknippen

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Prima apparaatje. Met de acc ook handig om de wenkbrauwen bij te knippen en verder handzaam.Kan itt sommige andere soortgelijke app. eenvoudig vertikaal weggezet worden. Batterij gaat ook lang mee.

Peter 23-05-2019

Houdt er zo maar mee op

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

De eerste maanden doet dit apparaat het erg goed. Maar dan geeft het ineens de geest. Doet niets meer !!Ik kon de aankoop bon niet meer vinden, dus nieuwe gekocht. Na een half jaar precies hetzelfde euvel

Maurice 12-04-2019

Handig apparaat, maar erg snel defect

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Het is een handig apparaat wat neusharen beter verwijderde dan mijn oude neustrimmer. Binnen een half jaar werkte het motortje echter niet meer en kon ik hem weggooien.

Pluspunten

• Verwijdert neushaar effectief

Minpunten

• Snel defect
  • Werkt uitsluitend op batterijen

Wouter44 11-03-2019

Doet wat het moet

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Over de jaren heen heb ik al heel wat neus en oor trimmers uitgeprobeerd. De meesten werken niet naar behoren. Het laatste toestel werd zelfs gloeiend heet. Dus was ik op zoek naar een model dat ik in het verleden had en goed werkte. Dit model van Philips voldoet aan deze verwachtingen. Pijnloos, onderhoudsvrij en knipt de haren kort af. Ik ben tevreden.

Redouane 13-01-2019

Een neustrimmer die esthetisch en kwalitatief goed is!

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Prijs/kwaliteitvan: deze neus- en oortrimmer is erg goed. Je krijgt een heel goed werkend product voor een zeer mooie prijs. Ik ben zeer tevreden!

Bubblebee 13-12-2018

Prima neus- en oortrimmer

Geschreven voor: Philips NOSETRIMMER Series 3000 NT3160

Deze neustrimmer is ook te gebruiken als oortrimmer. Trekt niet en is gemakkelijk te gebruiken.
Nog geen ervaring met wenkbrauwen