Philips BT7085/32 - Reviews

75 min.
Scheren op lichtnet

StevenBwns 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Zalige trimmer

Trimmer doet perfect zijn werk,mooi gelijk trimmen,vangt wel degelijk veel haartjes op en batterij gaat heel lang mee.Heel tevreden

Freek 04-01-2016 Product maand in bezit

Het scheerapparaat geeft een goed scheerresultaat. Je kunt hem van 1 tot 18mm instellen en dit is duidelijk zichtbaar op het display. Ook zaken als batterij en een turbostand kun je op dit display vinden. De ingebouwde stofzuiger is erg handig, omdat de overgebleven haartjes netjes worden opgevangen. Het apparaat is verder degelijk en doet zijn werk goed. Ook ben ik te spreken over de batterijduur. Enige minpuntje is het geluid dat dit apparaat produceert, maar verder een goed product.

Bob 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat wat erg makkelijk werkt. Ook erg duidelijk in gebruik. Degelijkheid weet ik nog niets van(gelukkig) maar dit lijkt mij prima.

Euser 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima baardtrimmer, beter dan verwacht maar met 2 duidelijke minpunten: jammer dat je maar vanaf 1mm kunt scheren -net tondeuse- en jammer dat de afzuiger zoveel haren verliest bij bepaalde bewegingen van het apparaat. Geluid is niet hinderlijk, wel dat de mesjes zo heet (kunnen) worden!

Viking 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, vorige heeft het 6 jaar gedaan bij bijna dagelijks gebruik.
Zowel baard als hoofd haar.

fam wattel 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, ligt goed in de hand en scheer geweldig. accu snel opgeladen en lange accuduur.
Scheer hoogte makkelijk in te stellen.
Philips altijd super kwaliteit.

Evers 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een fijne trimmer die zorgt voor een mooi resultaat. Met de kwaliteit de je van Phillips kunt verwachten. Mooi design met een handig afvoersysteem.

Martin 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem pas aangeschaft maar hij voldoet zeker aan mijn verwachting maar als ik een tip mag geven zou het fijn zijn als de oplader een usb aansluiting zou hebben zodat je op vakantie maar een type oplader mee hoeft te nemen (de aansluiting in de stekker bedoel ik hiermee)
Gr Martin

Kvns 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een degelijke trimmer van mooie kwaliteit. Mooi display met het aantal mm en de accu indicatie.
Er zitten 2 kop stukken bij alleen is voor mij niet duidelijk welke kop het beste te gebruiken is voor een stoppelbaardje.

Huang1992 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

This shaver is packed with performance driven features and specially designed to create more choices for the consumers to meet particular shaving needs. Prima product!

A.Kemmink 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert goed, maar wisselen van kop om trimmer aan te brengen is niet handig.
Mijn vorig scheerapparaat (ook Philips) was wat dat betreft veel handiger.
Het schoonmaken met ester is een duidelijke verbetering.

BT24 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

NOG MAAR EEN PAAR DAGEN IN MIJN BEZIT MAAR TOT NU VEEL
BETER DAN DE VORIGE.
HET IS NOG TE VROEG VOOR EEN EINDOORDEEL MAAR IK HEB ER ALLE VERTROUWEN IN!

ManfredvanL 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn 2e van dit soort, wel een nieuw type, ik ben zeer over dit product te spreken, vooral het afzuigsysteem is ideaal, bij geen haartjes in de wasbak!

p laarman 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

redelijk tevreden maar schoonmaken niet handig en precies werken niet goed mogelijk. Bovendien zijn de millimeters niet correct Wel degelijk apparaat.

tuinkabouter64 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

duidelijke beschrijving en ligt makkelijk in de hand voor het gebruik. Geeft een goed resultaat om zich happy te voelen

Marcvoorde 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt uitstekend in de hand.Daardoor handig in gebruik. Scheert als een professioneel apparaat. Voelt ook aan als een héle degelijke tondeuse.

Hans Leentjes 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben er zeer tevreden over vooral ook het bakje voor het opvangen van de geschoren haren het gaat snel en erg snel met krachtige motor ook fijn de verschillende instel mogelijkheden.

Stanley Z 15-06-2015 Product paar weken in bezit

Scheerresultaat is ruim voldoende, het is wel lastig om de randjes van de baard met het apparaat goed bij te werken. Mogelijkheden zijn goed, het apparaat is makkelijk instelbaar met een draaiknop. Gebruiksgemak is oké. Het reservoir vangt de meeste baardharen op, maar niet allemaal. Schoonmaken gaat eenvoudig.

Clifford James 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Scheer resultaat is prima, apparaat is ook makkelijk de hanteren.

Wat minpuntjes zijn het geluid wat op zich best flink is maar niet hinderlijk en heft afzuigen van de afgeschoren haartjes, dat gebeurd namelijk maar voor 2/3 waardoor je ze nog uiteindelijk deels moet opruimen ook al zou dat niet de bedoeling zijn volgens de omschrijving

Naamnaam1968 11-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de baardtrimmer cadeau gedaan aan mijn 21-jarige neefje en hij was er zeer verguld mee. In elk geval was het superhandig dat er een opvangreservoir op zit. Scheelt een hoop poetswerk rondom de wasbak.

Doordat ik het cadeau heb gedaan heb ik nu geen streepjescode, maar dat lijkt me minder van belang dan de aankoopnota en pinbewijs met daarop mijn bankgegevens.