Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC 7460/15 - Reviews

Aantal snelheden
Scheren op lichtnet

PiCo 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima haartrimmer

Het haar van mijn man is niet eerder zo gelijkmatig kort geknipt. Apparaat heeft veel mogelijkheden om het knippen van de haarlengte in te stellen.

brutus69 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scherpe mesjes en zeer nauwkeurig in te stellen

Goede tondeuse, lange accuduur, korte laadtijd...de tondeuse is heel precies in te stellen, per 0.2 mm, ligt goed in de hand en hakt niet...mesjes zijn zeer scherp..

Meesters 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne greep

Product ligt goed in de hand en heeft een lange accuduur. De verschillende scheerkoppem zijn prettig evenals de digitale instelling van het aantal mm.

Jan 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Philips HC7460 tondeuse

Fijn apparaat met veel mogelijkheden en div. hulpstukken.Lange batterijduur.Ligt fijn in de hand en is zeker een aanrader voor 'amateur kapper'

Pluspunten

• lange batterijduur
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• nog geen

philipsHC7460/15 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

goed

Deze tondeuse apparaat ziet er prachtig uit, licht buitengewoon goed in de hand en scheert buitengewoon goed. Dus je haarknippen is met dit apparaat prima te doen.

Michel 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Toch maar geprobeerd

Fijn stil apparaat werkt ideaal.
Goed te reinigen en snel opgeladen!
Mooi design en opzetkammen snel te verwisselen

Pluspunten

• Veel standen

Minpunten

• Geen etui

Leon 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Bij het eerste gebruik van de tondeuse, meteen meer dan tevreden over de mogelijkheden en het gebruiksgemak van het apparaat.

T Veer 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

nu gebruikt en voldoet helemaal aan mijn wensen super apparaat. Het opladen gaat snel en het scheren soepel en zonder wegspringende haartjes.

Rinus1975 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net gebruikt en ik moet nog even wennen. Maar het resultaat is geweldig! Snel en nauwkeurig in gebruik.

Cor V 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ook dit is weer een prima Philips tondeuse. Wij hadden hiervoor een Philishave C484.Meer dan 20 jaar gebruikt.

Peter 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

super makkelijk in te stellen en de lock tijdens het scheren is geweldig, laad lekker snel en is eenvoudig schoon te maken

Marchello1968 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn en degelijk apparaat. Nauwkeurig kan ik mijn baard trimmen. Ook vind ik het fijn dat ik het apparaat niet steeds hoef op te laden.

E.T.L. 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

goed degelijk product makkelijk te bedienen div's mogelijkheden en niet duur erg uitgebreid Ideaal het draadloze niet meer zitten piele met een snoer. Je kan zonder moeite gelijk de kortste stand gebruiken. Voor deze prijs is het een geweldig apparaat.

MarcoBBe 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Deze tondeuse moet je helemaal vlak tegen je hoofd aanhouden. Vooral aan de achterzijde van het hoofd is dit niet eenvoudig. Door de TD per ongelijk op te tillen, krijg je een vreemd effect.

dpaulussen 10-05-2015 Product paar weken in bezit

Een heel fijne tondeuse. Makkelijk in gebruik, zowel draadloos als aan de oplader te gebruiken. Een extra voordeel is dat er een auto turbo op zit. Heb je dikker haar, dan past de trimmer zich automatisch aan.

Patrick010 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht, strak vormgegeven trimmer met ontzettend veel standen die per millimeter verspringt. Ideaal doordat hij draadloos is en gaat lang mee voordat hij opgeladen dient te worden. Een fijne apparaat,waarmee je goed getrimd voor de dag kunt komen. Enige kanttekening: niet geschikt voor kleine handen, hij is echt groot, dat had voor het mooie een stuk handzamer gekund.

meneer Giesen 20-04-2015 Product paar weken in bezit

Prettig verrast na het openen van de doos, is dit een trimmer? echt mooi vormgegeven en alles erop en eraan.

Nu een paar dagen in bezit en bevalt super. Iedereen loopt er weer "strak"geknipt bij in ons gezin. een veelzijdige trimmer welke je traploos kunt verstellen in snijhoogte, zo krijg je een mooi geleidelijk resultaat.

Ideaal zo zonder snoer, geen rommel in huis, je kan nu ook buiten knippen. En je kunt er lang mee knippen dus je hoeft niet bang te zijn dat je halverwege hoeft te stoppen. En als de accu leeg is, is deze zo weer opgeladen.

Al met al een zeer prettige tondeuse. Veel mogelijkheden en erg stil. Wel mis ik een tasje voor het opbergen, is namelijk zonde om deze zo in de la te leggen.

Als je opzoek ent naar een nieuwe tondeuse, zou ik deze aanraden.

Saint13 20-04-2015 Product maand in bezit

Trimmer is het zeker waard. De trimmer ligt lekker in de hand is licht qua gewicht.
Er zijn diverse opzetstukken bij geleverd. Hierdoor zijn er veel standen mogelijk qua haarlengte.
Ik heb alleen de kortste standen geprobeerd maar ben hier zeer tevreden over.
Het geluidsniveau is ook goed, mijn oude trimmer lijkt een grasmaaier in vergelijking.

De trimmer laadt snel op zoals wordt vermeld op de doos. De batterijduur ben ik ook tevreden over.
Het snoer van de oplader had wel iets langer gemogen. Dit is erg persoonlijk , maar dit heeft te maken met de plaatsing van mijn stopcontacten.
Ik ben erg tevreden over de trimmer, zeker een aanrader.