Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7460 - Reviews

Oplaadbaar
Aantal snelheden
Scheren op lichtnet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

meneer Giesen 20-04-2015

Prettig verrast na het openen van de doos, is dit een trimmer? echt mooi vormgegeven en alles erop en eraan.

Nu een paar dagen in bezit en bevalt super. Iedereen loopt er weer "strak"geknipt bij in ons gezin. een veelzijdige trimmer welke je traploos kunt verstellen in snijhoogte, zo krijg je een mooi geleidelijk resultaat.

Ideaal zo zonder snoer, geen rommel in huis, je kan nu ook buiten knippen. En je kunt er lang mee knippen dus je hoeft niet bang te zijn dat je halverwege hoeft te stoppen. En als de accu leeg is, is deze zo weer opgeladen.

Al met al een zeer prettige tondeuse. Veel mogelijkheden en erg stil. Wel mis ik een tasje voor het opbergen, is namelijk zonde om deze zo in de la te leggen.

Als je opzoek ent naar een nieuwe tondeuse, zou ik deze aanraden.

Peter 13-11-2015

super makkelijk in te stellen en de lock tijdens het scheren is geweldig, laad lekker snel en is eenvoudig schoon te maken

dpaulussen 10-05-2015

Een heel fijne tondeuse. Makkelijk in gebruik, zowel draadloos als aan de oplader te gebruiken. Een extra voordeel is dat er een auto turbo op zit. Heb je dikker haar, dan past de trimmer zich automatisch aan.

An159 17-03-2018

Scheert niet fijn

Dit is mijn 3e Philips tondeuse en ik zou deze niet meer kopen. De kop is niet meer beweegbaar, de haren blijven in de kop zitten zodat je regelmatig de kop eraf moet doen om de haren te verwijderen. Hij scheert niet gelijkmatig, laat haren ongeschoren zitten.
Dit gebeurt telkens bij lengte stand 6.

Michel 23-02-2017

Lekker snel

Na me goed te hebben laten informeren door een bekende die werkt bij Bcc deze gekocht . Ideaal apparaat , accu gaat meerdere beurten mee . De afkorthoogte is geweldig goed te regelen met een paar opzet kammen en daarna te finetunen met de druktoetsen op de machine

Pluspunten

• Goede accu capaciteit
  • Scherpe bladen
  • Heel makkelijk en nauwkeurig in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Voor rond de oren is het een vrij groot apparaat

Wvttk 27-11-2016

Zwakke motor, trekt enorm aan de haren!

Ben ik de enige die dit een echt slecht apparaat vind? Ik gebruik m om mn toch al korte haar (max 5mm) echt kort te houden (1 mn) maar daar slaagt ie niet eens in: haren worden uitgetrokken , apparaat loopt vast en raakt verstopt,t is echt een kwelling!
Doe ik wat fout??

PiCo 23-11-2016

Prima haartrimmer

Het haar van mijn man is niet eerder zo gelijkmatig kort geknipt. Apparaat heeft veel mogelijkheden om het knippen van de haarlengte in te stellen.

brutus69 19-11-2016

Scherpe mesjes en zeer nauwkeurig in te stellen

Goede tondeuse, lange accuduur, korte laadtijd...de tondeuse is heel precies in te stellen, per 0.2 mm, ligt goed in de hand en hakt niet...mesjes zijn zeer scherp..

Meesters 13-11-2016

Fijne greep

Product ligt goed in de hand en heeft een lange accuduur. De verschillende scheerkoppem zijn prettig evenals de digitale instelling van het aantal mm.

Jan 13-11-2016

Philips HC7460 tondeuse

Fijn apparaat met veel mogelijkheden en div. hulpstukken.Lange batterijduur.Ligt fijn in de hand en is zeker een aanrader voor 'amateur kapper'

Pluspunten

• lange batterijduur
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• nog geen

philipsHC7460/15 07-11-2016

goed

Deze tondeuse apparaat ziet er prachtig uit, licht buitengewoon goed in de hand en scheert buitengewoon goed. Dus je haarknippen is met dit apparaat prima te doen.

Michel 02-11-2016

Toch maar geprobeerd

Fijn stil apparaat werkt ideaal.
Goed te reinigen en snel opgeladen!
Mooi design en opzetkammen snel te verwisselen

• Veel standen

Minpunten

• Geen etui

Leon 27-12-2015

Bij het eerste gebruik van de tondeuse, meteen meer dan tevreden over de mogelijkheden en het gebruiksgemak van het apparaat.

T Veer 27-12-2015

nu gebruikt en voldoet helemaal aan mijn wensen super apparaat. Het opladen gaat snel en het scheren soepel en zonder wegspringende haartjes.

Rinus1975 06-12-2015

Net gebruikt en ik moet nog even wennen. Maar het resultaat is geweldig! Snel en nauwkeurig in gebruik.

Cor V 05-12-2015

Ook dit is weer een prima Philips tondeuse. Wij hadden hiervoor een Philishave C484.Meer dan 20 jaar gebruikt.

Prrrr 14-10-2015

Goed product degelijk en goed uithoudings vermogen

Gebruik hem nu al even vindt hem erg goed in de hand liggen heeft een sterke motor en goed uithoudingsvermogen gemakkelijk in hoogte verstelbaar een aanrader.

Marchello1968 21-06-2015

Fijn en degelijk apparaat. Nauwkeurig kan ik mijn baard trimmen. Ook vind ik het fijn dat ik het apparaat niet steeds hoef op te laden.

E.T.L. 20-06-2015

goed degelijk product makkelijk te bedienen div's mogelijkheden en niet duur erg uitgebreid Ideaal het draadloze niet meer zitten piele met een snoer. Je kan zonder moeite gelijk de kortste stand gebruiken. Voor deze prijs is het een geweldig apparaat.

MarcoBBe 27-05-2015

6,5
Deze tondeuse moet je helemaal vlak tegen je hoofd aanhouden. Vooral aan de achterzijde van het hoofd is dit niet eenvoudig. Door de TD per ongelijk op te tillen, krijg je een vreemd effect.