Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450/16 - Reviews

Bedrijfstijd
90 min.

7,9

Tom 06-08-2016 Product paar weken in bezit

Een prima tondeuse voor een redelijke prijs.

Een makkelijk te gebruiken tondeuse waarmee heel wat kapperskosten kunnen worden bespaard. Het instellen van de tondeuse gaat heel makkelijk. Met een opgeladen batterij is met gemak een kappersbeurt te doen. De mesjes zijn zelfslijpend zodat ik verwacht dat de tondeuse wel enige tijd meekan; de tijd zal het leren ;)

Warddd1 28-08-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Philips hairclipper nu 1 keer gebruikt en ben meteen al enthousiast! scheert in 1 keer glad, ik hoef dus niet meer 3x over mijn hoofd te gaan. Het kammetje gebruik ik zelf nie maar er zit er een bij die op 23 verschillende standen gebruikt kan worden. Ook is hij snoerloos en in tegenstelling tot veel andere tondeuses die ik heb gehad binnen het uur weer volledig opgeladen!Kortom, een heel fijn apparaat voor relatief weinig geld!

Lexus2001 27-08-2014 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de Philips Hairclipper HC5450/16 nu al ruim een maand en ben tevreden over het apparaat. Ik vind het belangrijk dat een tondeuse mijn haar echt zo kort mogelijk kan scheren en dat doen lang niet alle tondeuses. Wat ik super vind aan het apparaat is dat hij maar één kam heeft. Het is dus niet meer zoeken naar het juiste kammetje, maar een kam met alle standen tot 23mm. Het enige minpuntje vind ik dat hij wat stroef over mijn hoofd gaat wanneer er geen kammetje op zit. Al met al een prima tondeuse, waarmee je snel en zorgvuldig je haar kunt trimmen.

arjenstaal 24-08-2014 Product paar weken in bezit

Sinds kort in gebruik nu ik voor het eerst mijn haar ben gaan scheren.
Ik gebruik de tondeuse ongeveer eens in de vier weken voor het terugscheren naar 3 a 4 mm.

Het handige van de Philips is, dat het selecteren van de scheerstand gaat met een draaiknop in plaats van met losse opzetstukjes. Je hebt dus maar 1 apparaat met 1 opzetstukje nodig voor alle standen tussen 0 en 23 mm. Met trapjes van maar 1 millimeter, wat dus veel keuze mogelijkheid in lengtes geeft.

De Philips ligt groot en vrij zwaar in de hand. De scheerkop is ook vrij groot, dus het is lastig om het hem goed evenwijdig aan de schedel te zetten. Ook is het moeilijk in de kleinere hoekjes (oren etc.) te scheren.

Het is fijn dat dit een oplaadbare tondeuse is, zodat je niet met het snoer in de war raakt. Dit model is zowel opgeladen als direct aan het snoer te gebruiken. Opladen gaat binnen een uur en dan is hij 90 minuten te gebruiken.

Kortom, het is een kwalitatief goed aanvoelende tondeuse met makkelijke instelmogelijkheden. Maar doordat hij zo stevig is, is hij ook zwaarder en daardoor wat lastiger te hanteren.

baskie 18-08-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb in de afgelopen jaren meerdere tondeuzes gehad maar de meesten voldoen net niet: geen fijne mesjes waardoor je happen krijgt, geen goede afstelling van de mesjes (lengte). Met die ervaringen in mijn achterhoofd heb ik flink gezocht en de deze HC5450/16 kwam als enige naar voren, voor mij dan. Ik ben erg tevreden. Hij ligt lekker in de hand, maakt geen herrie en knipt heel nauwkeurig. Je hebt heel veel lengtestanden dus keuze genoeg. Ik heb 'm nu 3 keer gebruikt en vond het de moeite waard om mijn mening te delen.