Plieger 8305079 - Reviews

• Slecht
  • Slecht

Marius 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Plieger thermostaat

Helaas een slechte koop geweest. Gelet op prijs is deze erg goedkoop. Echter de werking is niet optimaal. Bij een instelling van 20 graden is de range van de thermostaat al snel van 19 tot 21 graden.
Maar een zeer groot nadeel was dat hij de CV ketel op zo'n manier regelde dat er geen warm water kon worden gevraagd wanneer de verwarming aanstond.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Geen warm water als verwarming aan
  • te grote temperatuurrange

snarfl 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Aan/uit thermosstaatje van Honeywel was te beperkt, dus de Plieger aangeschaft. Programma's voor de weekdagen instellen ging nog wel maaaar...één knopje met drie functies bv, als je dan tussentijds even de verwarming toch wat hoger wilt zetten wordt het heel ingewikkeld. Het resultaat is onvoorspelbare temperaturen op onvoorspelbare momenten. Onhandig menu, beroerd gebruikersgemak, elke keer de handleiding er bij en dan gaat het toch anders dan je wilde. Ik heb de Honeywell weer terug gemonteerd. moet je wat vaker voor opstaan maar dat is niet ongezond.

Bijles 16-10-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben hem nu net een jaar en hij geeft fout meldingen en stuurt de verwarming niet meer aan.
We hebben een hout kachel dus het enige waar we een thermostaat voor nodig hebben is om soms boven een beetje bij te verwarmen. Maar binnen een jaar stuk is toch wel een beetje jammer.