Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kuifje500 08-12-2021

32 INCH Samsung is prima, wel bij de juiste instellingen !

Geschreven voor: Samsung QE32Q50AAUXXN

Correctie op mijn eerdere review ( 7 12 2012) en teleurstelling over deze Q Led 32 inch. Via een review van een andere koper kwam ik er achter dat 1 instelling niet goed is. Die staat niet bij beeld.
Afhankelijk van de smaak van een kijker kan bij instellingen beeld als gebruikelijk kiezen voor Dynamisch/Standaard/etc. Ik zet uhm op standaard, echter ga dan naar Algemeen (het Baco tje) en zet helderheidsoptie uit. Dan heb je een mooi rustig beeld waarbij je ook de helderheid en contrast ( beeld expertinstellingen) niet op maximaal hoeft te zetten. Ik heb deze op 40 van de 50 gezet. Bij helderheidsoptie op AAN past de TV op een verkeerde manier het beeld aan (op basis van het licht in een kamer) en wordt alles , met name achtergronden) veel te donker.
Nu pas is het beeld vergelijkbaar met de Samsung beneden. Dus prima