Philips 43PUS8505/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,3

H.Otten 21-03-2021

Prachtige TV, maar casten vergeet maar.

Geschreven voor: Philips 43PUS8505/12

Deze Philips TV gekocht door de goede 40 jarige ervaring met dit merk. En ja uit de doos, eenvoudige installatie en dan een mooie TV.
Echter op mijn kamer geen TV aansluiting, dus casten is een must. Alle instellingen als de TV in de woonkamer (65oled873) maar helaas geen verbinding mogelijk met de 43pus8545, wel met de TV in de woonkamer.Dus morgen maar bellen met Philips om aankoop te annuleren.

• Installatie

Minpunten

• Casten
  • Fox app ipv ESPN app.

harriotten 09-07-2021

Annuleren was Philips te moeilijk, dus TV maar laten staan.
Plotseling in juni (dus 3 maanden later) een e=mail van Philips met omschrijving om Casten te activeren.
En nu PERFECT.
H.Otten

Dirk Meijndert 15-02-2021

Warme kleuren

Geschreven voor: Philips 43PUS8505/12

Voor een Philips smart tv gekozen en absoluut geen spijt. De fabrieksinstelling is niet mijn smaak maar na instelling persoonlijke voorkeur prachtig beeld.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prettige bediening
  • goede prijs

Minpunten

• standaard geluid

j lettinga 19-11-2020

niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips 43PUS8505/12

mooie tv qua uitstraling en beeld is prima. ambilight blijft een geweldige toevoeging.
menu structuur echter zeer ongebruiksvriendelijk. onrustig ogende epg en onhandige manier van favorietenlijst aanmaken. met een sat gewoon zelfs onbegonnen werk.

Pluspunten

• ambilight
  • uitstraling
  • beeld

Minpunten

• menustructuur
  • epg weergave
  • ongebruiksvriendelijk

Software jopie 27-04-2021

Gigantisch en helder beeld

Geschreven voor: Philips 43PUS8505/12

Deze TV viel wat groter uit dan gedacht maar dat bleek wel een voordeel te hebben.
Ik koos expres niet voor oled omdat de tv vlak naast een raam op het zuiden zit en led meer licht opbrengst heeft. Door de grootte is dat nog meer dus erg helder beeld.
De Android besturing heeft het overbodig gemaakt maar de ingebouwde chromecast werkt niet. Dus niet net als ik je oude chromecast verkopen...
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Dongense 30-01-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: Philips 43PUS8505/12

Mooie grote televisie. Prachtig beeld en Ambilight, zeker in combinatie met de Philips Hue lampen, een hele mooie functionaliteit.

Alleen vreemd dat de TV vanuit de standby stand regelmatig niet aangaat en eerst van de netspanning moet worden afgehaald.
Oorspronkelijk gepost op philips.com