Fysic FX-5700 - Reviews

DECT

8,1

Mantelzorger 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Telefoon voor ouderen

Makkelijke telefoon voor oudere mensen. Grote toetsen, telefoonboek en twee geheugentoetsen om direct de familie te kunnen bellen in geval van nood. Ik heb hem gekocht voor mijn vader die al op leeftijd is. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• hard geluid als er gebeld wordt (instelbaar)
  • telefoonboek
  • 2 geheugentoetsen

Minpunten

• knoppen zijkant niet duidelijk in omschrijving

eddie 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima toestel

De meegeleverde handleiding is zeer duidelijk. Het toestel zelf ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen. De verschillende mogelijkheden zijn makkelijk in te stellen. De geluidssterkte van zowel de verschillende beltonen als de gesprekken is ook zeer goed instelbaar volgens eigen behoefte.

cris 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

cristian smits

Erg fijn toestel. Makkelijk in gebruik en een zeer helder display. De grote toetsen ervaar ik als erg gemakkelijk in het gebruik. Het geluid is erg helder en duidelijk

tweetweeties 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

lekker duidelijk

gewoon een prima, eenvoudig en duidelijk toestel.
hele goede geluidkwaliteit wat handig is in een kantooromgeving.

Nina is nieuw hier 05-05-2016 Product paar weken in bezit

gebruiksvriendelijk en makkelijk

Makkelijk in gebruik met heel veel mogelijkheden. Wij hebben zelf niet veel nodig, maar de telefoon werkt ook prima zonder de mogelijkheden door te nemen /in te stellen en is ook prima te gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing helemaal door te spitten.
Makkelijk te bedienen, vrij grote toetsen en geluid is van goede kwaliteit en sterkte.
Zeer geschikt als huistelefoon.

Jotiko 06-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een mooi toestel dat redelijk handig is in het gebruik.

Deze telefoon heb ik gekocht voor mijn moeder. Zij is niet opgegroeid met technologie dus eenvoudig in het gebruik was een belangrijk argument voor de aankoop.
Dat is gedeeltelijk gelukt: de basisfuncties zijn makkelijk uit te voeren. Maar als je bijvoorbeeld een telefoonnummer in het ingebouwde telefoonboek wilt zetten dan zijn daar behoorlijk wat handelingen voor nodig die voor veel mensen van 80+ denk ik niet zo makkelijk uitvoerbaar zijn. De geluidskwaliteit is wel goed en het toestel oogt modern.

Janna55 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn telefoon.

Prima telefoon met duidelijke toetsen. En goed zichtbaar scherm. Het duurde even voor we in de gaten hadden waar de toetsen zaten om tel. boek in te stellen. Maar dat is nu goed gelukt. Hopelijk kunnen we hier weer lang mee vooruit! Investering voor de toekomst😜( 60 plussers)

Jacob 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Diverse merken bekeken en uitgeprobeerd. Toch een Fysic gekocht. Duidelijke tekens, helder display en zeer gebruiksvriendelijk.

Annelies 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Aangeschaft voor mijn vader ( 89 jr.), grote toetsen,
duidelijk display.
De zijknoppen zijn klein en zeker niet bedoeld voor iets dikkere en kromme vingers vanwege reuma.
Andere oplossing: deze knoppen op front zetten

anke47 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk ,vooral voor slechthorende we hebben wat andere telefoons gehad,maar deze bevalt goed

piet.warnier 06-10-2015 Product paar weken in bezit

7,4
een prima telefoon voor senioren,grote toetsen en groot display.
echter een nadeel: de bediening van het telefoonboek zit aan de zijkant. Heel lastig in te drukken voor mensen met een vorm van reuma in de vingers.

Hend Vd 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel. Voldoet aan alle eisen die we stelden

Vooral omdat er zo,n goed geluid inzit

En vooral de ringtonen zijn bijzonder.

Werd door wehkamp keurig thuisbezorgd

jan.ria 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

de telefoon gekocht voor mijn vrouw, mede omdat die slechtziende is en slecht gehoor heeft.
De telefoon voldoet aan al de eisen die ik verlang en het gemak ervan, mede omdat er 2 m toetsen op zitten
Prima

Mevr. van Aken 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toestel gekocht voor een echtpaar van in de tachtig.
De letters en cijfers zijn groot genoeg voor hun. Ook het geluid voldoet prima. Maar de toetsen aan de zijkant zijn niet handig. En over de duurzaamheid kan nog niets gezegd worden aangezien het toestel gisteren pas is aangeschaft.
Mevr. van Aken

pannonhalma 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

het produkt is oke, alleen de bedieningsknopjes zitten aan de linkerzijde, zeer ongemakkelijk!! Geluid en zo prima

Monika123 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een prima toestel. Alleen bij de eerste keer de instellingen doen, was het zoeken naar de knop, die aan de zijkant blijkt te zitten. Ik heb hem pas een paar dagen, en kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Ik hoop dat die lang mee gaat.

tonlouwers 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

keuzetoets zit aan de zijkant. dit wordt niet duidelijk gemaakt in de handleiding. dus te weinig info over het gebruik. verder tevreden over het toestel.

Clubtuinder 23-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
Toestel gekocht voor 80-jarig echtpaar. Ziet er prima uit, mooie grote cijfertoetsen en telefoonboek voor ruim aantal nummers. De bediening is echter een ramp; in de handleiding staat niet duidelijk waar de keuzetoets zit. Dit blijkt aan de zijkant te zijn, maar het getoonde menu is vreselijk omslachtig en onhandig. De (te) kleine toetsen aan de zijkant zijn absoluut onhanteerbaar, niet alleen voor senioren! Toestel teruggebracht naar de winkel ...