Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

2048 x 1536 pixels
Schermgrootte
9,7 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G op Kieskeurig.be.

8,9

IreneMH 21-06-2017

Uitstekende tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Dit is een allround tablet die snel en goed werkt, qua design erg mooi, zeker met bijpassend hoesje. Zeer makkelijk in gebruik, al ben ik samsung gewend. Speelt probleemloos games en video's af. Het beeldscherm voelt erg rustig voor de ogen, waardoor ik hem ook als e-reader ben gaan gebruiken. Ik gebruik hem ook als laptop door hem aan te sluiten op een compact draadloos toetsenbordje. Wanneer je de pen consistent gebruikt went het snel en voorkom je vingerafdrukken. Kortom: zeer geschikt als vervanger van oude tablet, ereader en laptop!

Pluspunten

• Goede accuduur en laadt snel op (USB-C)
  • Scherp beeld en kijkt 'rustig'

Minpunten

• Prijzig
  • Van glas, dus kwetsbaar

Paul 05-06-2017

Samsung Galaxy Tab S3, super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Sinds enige weken heb ik de galaxy TAB S3 in bezit. Deze tablet heeft mij in enige dagen weten overtuigen van de kwaliteit en gebruiksgemak van dit apparaat.
Gegevens overzetten van een eerdere Samsung tablet was binnen 15 minuten gebeurd.
Het scherm weet duidelijk te overtuigen. De kleuren zijn zoals je ze van Samsung mag verwachten. Applicaties starten zeer snel op. Het wisselen tussen de verschillende apps gaat snel
Ondanks een aantal updates en software installaties bleef de batterij lading op 57% staan.
Het geluid wat uit de TAB S3 komt is kortgezegd erg goed. Ja voor sommigen zal dit niet voldoende zijn en een Bluetooth speaker nodig zijn, maar voor het merendeel zal iedereen tevreden zijn. De kinderen hebben met de Pen lustig er op los zitten tekenen.
De achterkant is iets glad, hiervoor zal ik nog een hoesje kopen om de tablet te beschermen.
Maar over de gehele lini een hele tevreden gebruiker van een nieuwe TAB S3.

Pluspunten

• Scherm
  • Geluid
  • Snelheid
  • Kwaliteit

Minpunten

• Achterkant is iets glad

W de Bruijn 22-05-2019

Galaxy tab S3.vrij eenvoudig in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Ik ben zeer tevreden met de Galaxy tab S3.
Het was voor mij de eerste IPad, nooit eerder gebruikt, ik heb hem snel eigen kunnen maken.

Cleem 27-03-2019

Een super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Instaleren gaat snel en makkelijk.
Een super beeld en ligt lekker in de hand.
Met de pen werken is een genot en ook het beeldscherm blijft dan lekker schoon.
De prijs kwaliteit verhouding is er goed.
Er is een nadeel je wil hem niet weg leggen
om te gaan slapen maar dat kan altijd nog.

Anoniem 19-03-2019

Best Mid-range tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab S3 is the best Android tablet(for its price range) available in 2019, headlined by an HDR-ready screen, four powerful speakers and an upgraded S Pen that’s included in the box.
Pros:
Fantastic 9.7-inch screen with AMOLED display
Comes with a capable stylus
Super small and light
Long-lasting battery
Premium build quality

Cons:
No water resistance
Fingerprint Magnet
Limited Bass

Retep 11-03-2019

Heerlijk en betrouwe Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Al mijn apparaten zijn inmiddels van Samsung, deze werken betrouwbaar en langdurig, ik ben er zeer content mee.

Hati 10-03-2019

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Tja, en dan twijfel je over een prijs of dergelijke..niet doen dus! Dit is gewoon een super tablet met een super gaaf beeldscherm, duidelijk en scherp in alle details.bovendien de vertrouwde
Samsung kwaliteit die met deze S3 tot een genoegen wordt.

Jolly55 10-03-2019

Prettig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Onlangs de nieuwe Samsung Tab3 aangeschaft ter vervanging van mijn oudere tabblad. Heerlijke tabblad, lekker licht in gewicht en ik hoop dat hij mij net zo ondersteunt in mijn werk ls de oude tab. Ik gebruik hem voor overleggen waarbij ik veel documenten moet lezen maar geen verslagen hoef te maken en daardoor mijn zwaardere laptop vervangt. Samsung is al jaren mijn favoriet voor veel van mijn apparaten.

Ward 27-02-2019

Mooie en praktische aanvulling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Vandaag weer een Samsung product toegevoegd aan de collectie. En weeral prettige ervaringen. TAB S3: Helder scherm, makkelijk in gebruik en snel gebruiksklaar. Kind kan de was doen

Anoniem 24-02-2019

Beoordeling van de Samsung galaxy Tab S3 Wifi/LTE

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Ik heb dit product gekocht om bepaalde regelingen te kunnen treffen in het verre buitenland om snel hotels, vliegtuigen, treinen, bussen en veerponten te regelen via het internet ( via wifi of 4G) ter plaatse in het buitenland. Alles, bv. voor een vakantie (vliegticket, hotels, etc) bij elkaar met gebruik van GMail, Google maps, foto's, etc de gehele administratie bij elkaar. Dit werkt als een prive secretaresse.

Nici 13-02-2019

Supercool!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Deze tablet is geweldig. Na het verliezen van mijn TabA vorige maand, was ik toe aan een upgrade. En ik ben niet teleurgesteld. Behalve dat hij superlicht is, kan mijn sim kaart er ook in én mijn sd kaart, heerlijk! Er zit ook een S pen bij. Prachtige mooie tablet, makkelijk in gebruik en heeft een mooie camera. En hij gaat zó mee in mijn handtas!

Marcus H 12-02-2019

Zoals altijd , geweldig en kwalitatie snel product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

De snelheid en gemakkelijk te bedienen apparaat Samsung Galaxy Tab S2 hebben mij doen besluiten de Tab S3 aan te schaffen. Ik ben er wederom zeer tevreden over, zoals ik ook tevreden ben over onze smarttelefoons.
Wij houden het al jaren bij Samsung en zijn er zeer tevreden over.

Bob40 08-02-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Fijne tablet , snel, mooi scherm. Zelfs zware acad tekening zijn goed te laden. Ben niet snel tevreden. Maar deze tablet werk boven verwachting.

Rien S 08-02-2019

Superplat en fantastisch beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Dit is ondertussen mijn 4e Samsung tablet en deze is weer completer en makkelijker in de bediening. De kwaliteit van het beeldscherm is uitstekend.

Anoniem 06-02-2019

Fijne tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Ben zeer tevreden over deze tab. Vooral het heldere amoled beeldscherm is prettig. Mooi is dat wanneer je een samsung smartphone gewend bent je moeiteloos kunt omgaan met de tablet. Processor is snel genoeg. Moet nog wel even wennen hoe je de tab tijdens het gebruik het best vast kunt houden. Hopelijk geeft de gratis bookcover die ik nog vanuit de actie moet ontvangen wat handigheid in. al met al een fijne tab.

Skydiver 01-02-2019

Mijn oude Galaxy Tab was na 10 jaar aan vervanging

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Omdat mijn vorige Galaxy tab. mij uitstekend van dienst is geweest heb ik niet geaarzeld, weer een nieuwe Samsung Galaxy tab aan te schaffen

KVANB65 03-01-2019

Tablet heeft een geweldig scherm, look en feels

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Vorige week deze tablet gekocht. Het scherm is enorm helder/scherp, look en feels zijn top. 4G connectie werkt eveneens super! Tablet wil ik enorm aanraden.

Steefs 17-12-2018

Gewoon een geweldige vernieuwing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Hoop wel dat jullie alle gears compatibiliteit behouden op nieuwe toestellen. Zoals gear S bijv, werkt met mijn s8+ en werkte met mijn s5 prima,, ( vandaar dat ik 2 gears S heb..
:) sinds overstap s3 mini nooit meer anders dan samsung gewild, en de s8+ is goed genoeg om de hele s9+ en de note 9 plus over te slaan.. hoewel de verleiding groot was gezien mn broertje en vriendin die wel hebben..

:) ik ben wel benieuwd of na de s10+ ( waar ik wel op wacht,, en ook nog niet zeker weet of die wisselen van mij s8+ waard is op dit moment) er ook een nieuwe gear met simkaart komt.

Frans V 06-12-2018

Een oudje maar nog altijd zeer goed werkzaam, Tab3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Ik heb de Samsung Tab 3 zeker 3 jaar geleden gekocht, toen een nieuw apparaat, tegenwoordig een oudje, maar werkt nog altijd zeer vlot.
Goede WiFi connector, doet het nog altijd prima.

Anoniem 05-12-2018

Oké

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G

Na een slechte start en uitstekende service van Paradigit Eindhoven heb ik al jaren veel plezier van dit apparaat! Wordt nu wel erg traag. Misschien tijd voor een nieuwe?