Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Resolutie
1920 x 1200 pixels
Schermgrootte
10,1 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.be.

6,7

Coby 15-05-2017

Echt weer Samsung!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Zoals al onze andere toestellen in huis ook een tablet van Samsung gehaald. En ja hoor, ook hierover dik tevreden. Mooi groot scherm, scherp beeld, heldere kleuren. Voor mij was de kwaliteit van foto's ook belangrijk en die is goed te noemen.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk, en de accu gast lekker lang mee. Kortom zeer gedetailleerde prijs voor een voortreffelijke tablet!!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's
  • Lage accuduur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Lauraaaa 14-01-2017

Goede Aankoop!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Ik heb hiervoor een andere tablet gehad, maar wat ben ik blij met deze ! Ik heb hem nu denk ik een jaar ongeveer. Het is een goed formaat, hij is lekker snel, loopt niet vast (en als ie dat wel doet is het mijn wifi) en werkt gewoon heel fijn! Daarnaast kan ik ook met deze tablet in de tuin zitten. Ik kan het scherm dan nog redelijk goed zien.
Toen ik de tablet kocht vond ik alleen de prijs erg hoog. Maar nu denk ik dat dat kwa kwaliteit wel klopt !

Pluspunten

• Schermformaat
  • Snelheid
  • Accu
  • Scherm in tuin

Metinercan 05-10-2017

Waardeloos tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Is al 2 keer binnen 6 maanden voor reparatie terug gegaan. Moderboard en beeldscherm kapot. Verder loopt Squla continu op deze tablet vast. Dat heb ik met ipad en een andere samsung tablet niet. Al met al enorm spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Zwaar
  • Traag
  • Programma’s lopen vaak vast

Frankpro 17-07-2017

Helder scherm, reageerd snel op aanraken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Heb deze Tablet gekocht als vervanging van mijn tab 2.
Nadat mijn vrouw er q had gekocht en ik deze is had gebruikt besloot ik om er ook een aanteschaffen.
Wat een genot om mee te werken.
Speeld films (ziggo app) moeiteloos af zonder haperingen.
Laat pagina's super snel

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Luidsprekers maar aan 1 kant (zijkant) van de tab

frankpro 04-11-2017

Update
Na een maandje of 4 nog steeds wel tevreden, wat ik alleen wel merk is dat er af en toe een lichte flits op het scherm verschijnt. is een milliseconde of zo iets maar valt wel even op
Verder wekt de tablet naar behoren en doet wat ik er van verwacht. je kan er lang mee spelen en inderdaad het opladen duurt wel iets wat lang.

Erg Tevreden! 29-01-2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Als je niet zeker weet welke je wilt kopen en deze zit binnen je prijsklasse zou ik zeker de Galaxy tab A 10.1 kopen. Hij is snel, nieuwste Android, redelijk grote opslag die uitbreidbaar is. Het gewicht is niet te zwaar of te licht.

Ik heb hem nu iets langer dan een week en heb er niks te klagen over.

Pluspunten

• Goed verlicht
  • lange batterijduur
  • Ziet er esthetisch goed uit
  • Laadt redelijk snel op
  • De knoppen zijn werken naar behoren

ledebo 19-10-2017

tablet is magnetisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

de tablet is aan de achterzijde (rechts van de cameralens) magnetisch. Aardappelmesje,nagelknipper het blijft er gewon aanhangen. Ik kan ter reparatie aanbieden bij Samsung maar krijg na 3x vragen geen antwoord of het magnetisch zijn dan verdwenen is. Mijn zwager en een collega hebben ook een tab A 2016 die ook magnetisch is. Ik zal geen tablet van samsung meer kopen.

J. van der Willik 01-10-2017

een fijn en duidelijk scherm, en makelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Ik vind het een duidelijk scherp beeld, zeker als je een foto maakt of iets wil down loden, ik ken meerdere personen die dit onderschrijven. Ik vind het een fantastisch ding.

I. vd Berge 28-02-2017

Gebruiksvriendelijk tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Groot en helder scherm, accu gaat lang mee, handzaam en niet zwaar, gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

colin 20-11-2017

top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

ik ben zo blij met deze tablet mijn eerste tablet had maar 500mb ram en deze 2gb ram

super snel gewoon top. maar het is wel spijtig dat de achter kant van plastic is ik vind
het wel mooi maar dat is spijtig voor de rest TOP!!!!!!!!

Klaas 14-08-2017

Mooi beeldscherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

De speakers zijn idd iets minder geplaatst, maar daar heb ik geen last van. Het beeldscherm is mooi helder en de tablet zelf is erg snel.

René 03-07-2017

Goed scherm

Snelle processor.
Helder scherm.
Goede bediening.
Prettig in gebruik.
Al jaren gebruiken we met veel plezier Samsung mobiel en tablet' s.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Makkelijk in gebruik.

metinercan 17-06-2017

Waardeoos apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Ik heb deze tablet voor de verjaardag van mijn zoon gekocht in januari 2017. Ik heb een industriele beschermhoes voor gekocht. Het is een traag tablet waar de apps vaak vast lopen. Binnen 2 maanden was de moederboard kapot. Nog geen 2 maanden daarna deed de beeldscherm niets meer. Beeldscherm vervangen!!! Voor mij geen Samsung tablet meer. Mijn Apple tablet van 5 jaar oud heeft niet 1 keer een mankement getoond en tablet is nog steeds heel snel.

Minpunten

• onbtrouwbaar
  • traag
  • apps lopen vast

Hans 12-06-2017

Donker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Deze tab vanwege goede beoordelingen gekocht. Mijn oude medion tab was goed in te stellen maar de accu was waardeloos. Deze Samsung is heel erg goed alleen het instellen van het beeld is slecht. Het beeld is alleen licht en donker te zetten. De lichtste stand vind ik nog erg donker.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Accu

Minpunten

• Beeld niet goed in te stellen

Anita v.d. Wijngaard 12-06-2017

Snel en goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

De tablet is snel met een goede accuduur. Beter dan mijn vorige tablet. Ik beveel het aan. Alleen kan je geen omlagfoto uploaden of zien via de facebookapp.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accuduur
  • Groot scherm
  • Maakt goede foto's

Minpunten

• Je ziet geen omslagfoto op de facebookapp

Vulcan 24-02-2017

Snelle tablet met een goede prijs/kwaliteitverhouding maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

...het is echt een ontwerpfout om bij een 10 inch tablet de beide luidsprekers onderin de behuizing te zetten. Wanneer is goed geluid belangrijk? Juist ja, bij afspelen van film en bij spellen. En voor beide toepassingen gebruik je een tablet in landscape. Onbegrijpelijk!
Ik wist dit al voor aanschaf, maar vanwege de pluspunten van deze tablet (snelheid, lange accuduur, mooi beeldscherm) toch gekocht. Bij de volgende Tab de speakers graag weer aan weerszijden van het scherm!

Norbert 29-01-2017

Goede snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

Tablet is lekker snel. Sneller dan de Asus Zenpad die we ook hebben gekocht. Bij de Samsung reageert het scherm met aanraken veel beter. Alleen jammer van de speakers dat ze zijwaarts zitten waardoor het geluid zachter overkomt voorwaarts. Ook WiFi direct werkt niet naar een Microsoft displayadapter toe. Miracast dus. Voor de rest is alles top. Hopen op een update voor Miracast.

John 23-12-2016

Fijn dat de batterij niet zo snel leeg is.

Ik mis S-Voice.
Ik mis de Klok met Alarm dat op een tijdstip text-to-speech (zelf ingevoerde tekst) uitspreekt.
Ik mis de mogelijkheid om een getypte mail later, op een ingepland tijdstip te kunnen verzenden.
Bovenstaande drie punten gebruikte ik dagelijks.
Verder goed apparaat.

Een manco 28-11-2016

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / zwart / 16 GB

In tegenstelling tot mijn vorige Samsung Tablet 10.1 Android 4.0.1 heeft deze tablet geen Compass en mist enkele sensors waarmee een app als Flightradar 24Pro niet geheel tot zijn recht komt. Je kunt
er geen vliegtuig met alle kenmerken mee spotten.