Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Resolutie
2048 x 1536 pixels
Schermgrootte
8 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB op Kieskeurig.be.

Flowers 31 08-08-2018

Onduidelijke en selectieve cashbackactie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Op 13 juli een tablet Samsung S2 gekocht bij Belsimpel voor € 313,- het voordeligst bij hen overige aanbieders € 349,-.
Op 15 juli bij Samsung mij aangemeld voor een cashback actie van € 50,- , waarbij op 25 juli aan mij dit bedrag werd toegezegd. Op 2 augustus intrekking van toezegging van € 50,- door Samsung.
Naar thans blijkt is het toestel van een Eancode en leverancier die niet in aanmerking komen en die worden uitgesloten van deze actie. Op de website van Samsung is geen duidelijke verwijzing naar uitsluitingen van code noch leverancier. Ik heb hier Samsung op aangesproken dat er sprake is van gedwongen winkelnering, wat bij wet is verboden alsmede kartelvorming over de verkoopprijs, hierop is gereageerd met: “ga naar uw leverancier”. Het is voor mij duidelijk dat de Samsung niet universeel en transparant is in haar marketinguitingen en lak heeft aan regelgeving en consument.
Overigens is dit de 4de keer dat ik bij Samsung een negatieve ervaring op doe, derhalve beoordeel ik de aftersales van Samsung als slecht.
Reactie van Belsimpel, kopen in met hoge kortingen die zij verwerken in de verkoopprijs, stellen dat zij aangeven op de website dat bepaalde acties zijn uitgesloten, hier was geen sprake van. Al met al ook hier teleurgesteld.

Pluspunten

• goed apparaat

Minpunten

• slechte aftersales
  • misleidende website cashbackactie
  • gedwongen winkelnering
  • kartelafspraken verkoopprijs

bert2004 12-01-2019

Gezien de prijs die bij Belsimpel veel lager ligt dan bij andere aanbieders kan je ervan uitgaan dat je met een product te maken heb wat niet specifiek voor de Nederlandse Markt is bestemd, maar een EU model is. Dit wil niet zeggen dat we met een minder product te maken hebben, maar puur de inkoop van de winkel die zijn product langs andere kanalen verkrijgt.
Het zou niet fraai zijn voor anderen dat jij en een EU product koopt met een lagere verkoopprijs en daar ook nog eens een cashback over krijgt.
Zelf begrijp ik het hele cashback verhaal niet, want je kan een product hierdoor minder snel aanschaffen door de hoge aanschafprijs, ook al krijg je later het geld terug. Nu zult u zeggen, wat is 5 tientjes, maar op een tv kan dit al gauw 300 tot 500 Euro zijn.

Martijn 30-12-2017

Een groot scherm en toch licht in gewicht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Ik was opzoek naar een tablet die goed aansluit bij mijn telefoon, deze gevonden in de Samsung S2. Gebruiksvriendelijk in gebruik, licht in gewicht en groot in beeld. Nu een week in gebruik en voldoet uitstekend. Netflix, KPN online tv, geen probleem voor de S2.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Groot scherm
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs.

Michèl B. 19-10-2016

Deze tablet is licht in gewicht, snel en mooie heldere kleuren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 8,0 inch / goud / 32 GB

Dankzij het amoled beeldscherm is deze tablet helder en mooi van kleur. Lekker snel navigeren binnen in de aps, websites en aplicaties dankzij een goed geheugen opslag van 32GB en de 3GB intern systeem geheugen gecomplemteerd met een octa core hart, is dit een juiste keuze voor alledaags en zakelijk gebruik. Ik ben er blij mee.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com