Samsung Galaxy Tab S2 32 GB / wit

• Resolutie 2048 x 1536 pixels
  • Schermgrootte 9,7 inch scherm
Samsung Galaxy Tab S3 32 GB / zilver Best Reviewed mei 2017
8,7 (111)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

wishmeluck 05-04-2016 Product maand in bezit

Super tablet maar 2 maanden accu problemen

6,3
Na twee maanden in bezit, accu probleem. 2 dagen opladen en nog niet vol Tablet is erg mooi. Niet te zwaar in de hand. Nu tablet maar opsturen naar Media markt. gekocht via Media Markt online. Ik hou mijn hart vast of hij wel uberhaubt terug komt en gerepareerd is.

ro.es 06-03-2016 Product half jaar in bezit

Na maanden gebruik ben ik nog steeds tevreden met de Tablet. Het Amoled beeldscherm is beslist mooi en gaat de batterij makkelijk een paar dagen mee bij dagelijks enkele uurtjes gebruik. Er zijn handige micro USB adaptors te koop waarmee je de tablet via HDMI op een TV kan aansluiten. De adaptor accepteert ook USB sticks en SSD cards. Handig dus mee op reis ook vanwege het lichte gewicht en de slanke vormgeving van deze Tablet.

Alleen zou Samsung sneller met zijn Android updates moeten komen voor hun telefoons en tablets in het topsigment van de markt. Als we voor iedere nieuwe Android update een nieuwe tablet moeten aanschaffen, schiet niet echt op. Sony is daar veel sneller mee.

benjy 04-04-2016

welke zijn die adapters waarmee je de tablet op een tv kunt aansluiten en waar zijn ze verkrijgbaar?

ro.es 17-04-2016 Product half jaar in bezit

Probleemloze tablet.

Gebruik de tablet dagelijks en neem deze naast de laptop altijd mee op vakantie. Na maanden gebruik ben ik nog steeds tevreden. Beeldscherm is erg goed en is de accuduur prima. Menu navigatie werkt ook lekker snel. Gewoon een goede tablet.

Bert 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima vervanger

Na vier jaar een Apple Ipad2 gebruikt te hebben, raakte deze door een val onbruikbaar. In eerste instantie ging ik voor een nieuwe Ipad naar de winkel. Na de Ipad en de Samsung een tijdje naast elkaar bekeken te hebben, ging de voorkeur toch naar de Samsung. Het beeldscherm is kristalhelder, hij is aanzienlijk sneller en er past een microSD-kaartje in. Kijk dan ook naar het prijsverschil en de keuze is snel gemaakt. Als IOS-gebruiker is de overstap naar Android in deze versie vrij eenvoudig. Dat valt alleszins mee. Ook voor de meeste apps zijn gelijkwaardige of soms zelfs prettiger versies verkrijgbaar. Kortom, dik tevreden.

Dennis 22-01-2016 Product maand in bezit

Na twee jaar met de tab 8.0, was het tijd voor een update en upgrade. De tablet ziet er fantastisch uit, zelfs als deze uit staat: dun, strak en mooi afgewerkt. De s2 8.0 ligt lekker in de hand door de rubberachtige achterkant, al is deze net iets breder dan mijn vorige tablet. Heeft vast met de gewijzigde beeldverhouding te maken. Het beeldscherm is echt wow! Geen andere woorden voor. Goed leesbaar en de kleuren spatten er vanaf. Ik kan me voorstellen dat mensen die graag video's bekijken aan de nieuwe beeldverhouding moeten wennen. Ik gebruik de s2 echter vooral als e-reader en verder voor apps/websites: daarvoor is de verhouding juist veel fijner. De Samsung Android laag touchwiz heeft er nog nooit zo strak uitgezien, al zou ik een 'kale' Android versie (plus snelle updates) nog meer waarderen. De tablet is snel, loopt tot nu toe niet vast en de vingerafdrukscanner maakt alles nog makkelijker. Kortom, een aanrader!

fransje 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,3
Zoals alle Samsung apparaten is de accu het struikelblok. Bij aanschaf lijkt hij eindeloos mee te gaan en al gauw zit het ding bijna permanent in de oplader.

wishmeluck 05-04-2016

Precies als bij de mijne. Ga hem vandaag opsturen Media markt online. Ben benieuwd of hij terug komt en gerepareerd zal zijn.

Yusuf 16-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima toestel en ligt ook lekker in de hand. Het is bijna een grote telefoon. Ook een prachtige camera (voor een tablet). Helaas lukt het mij niet om te whatsappen op de tablet. Dat vind ik het enige nadeel.

T.J. 02-08-2016

In de Appstore kun je WhatsTablet downloaden, deze app synchroniseerd heel eenvoudig WhatsApp op je telefoon met je Tablet. Je hoeft alleen even een barcode te scannen met je telefoon en je kunt gewoon whatsappen op je tablet. Werkt heel goed.

Jan Willem1 31-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Glas helder scherm, razend snel en doet absoluut niet onder voor een iPad en is het geld meer dan waard.

Patricia 22-01-2016 Product half jaar in bezit

We zijn heel erg tevreden over deze tablet en ik zeg we omdat ik bijna moer vechten om de tablet in handen te krijgen omdat hij zo gewild is. Wij hebben ook 2 tablets van een ander merk , maar deze is sneller met het laden van site en heeft dezelfde apps als de telefoonsituatie dus makkelijker in gebruik. Mooi plat enmooi vormgegeven lichtgewicht model.

SM77 07-01-2016 Product maand in bezit

Razendsnelle en lichte tablet. Scherm is jammer genoeg wel wat kleiner als zijn voorganger. Speaker had ook wat luider mogen zijn.

pieter 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig scherm, matige accuduur, erg dun en licht. Vingerafdrukscanner reageert soms slecht. Erg snelle tablet. Erg tevreden mee.

Patrick 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit product nu +/- een week en ben echt onder de indruk. super ligt en heerlijk om je favoriete boek mee te lezen, maar ook andere media zoals; games, films en muziek met geluid wat ik aan mijn gehoor aan kon passen en dan heb ik het nog niet eens gehad over het scherm! SUPER TABLET!

anoniem 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

een hele goede tablet lichtgewicht goede aankoop super snel helder beeld veel geheugen een perfecte tablet voor mij

Ik 06-10-2016 Product paar weken in bezit

geweldig

Snel, handig in gebruik, dun, fijn scherm, kortom ik ben er blij mee.
Mijn laptop gebruik ik bijna niet meer.

Remco 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

mooi ontwerp, super snel erg blij mee

Na een oude tablet te hebben gebruikt is dit een verademing. Scherm is erg mooi. bediening gaat zoals je dat van Samsung gewacht.

Pluspunten

• kan het geheugen uitbreiden met SD kaart
  • lange batterij duur
  • strak ontwerp

Minpunten

• USB aansluiting voor het laden is niet handig

DONKA 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Helder beeldscherm, doet eigenlijk alles wat je wilt!

Ik heb hem pas een paar dagen. Maar wat een verademing...mijn oude laptop gaat stof happen. Deze tablet doet alles wat je wilt.En prachtige heldere kleuren.

durpee 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

mooi scherm, beetje spijt van de kleur

heb het product gekozen vanwege zijn scherm en afmetingen (mooi licht). hier ook helemaal geen spijt van, de kleuren spatten van het scherm, helemaal top!
helaas oogt het wit toch wat goedkoop, had ik wat meer high-end verwacht (vooral de achterkant sluit ook niet mooi aan).
verder hoop ik dat het opvolgend model weer een 16:9 scherm wordt, veel beter bij het consumeren van media.

Pluspunten

• scherm
  • gewicht

Minpunten

• goedkope bouw
  • prijs

unica 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige uitstraling

Bij het uitpakken voelde ik al hoe geweldig hij te hanteren is. Alles goed doorgelopen ging hij al als een speer. Wat is hij snel het is fijner op de S2 te surfen dan met de laptop. Het beeld is super. Nu kun je goed je foto's bekijken. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Snelheid
  • Uitstraling

Minpunten

• Wennen aan de afmeting

Rob 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung tablet S2

Geweldig tablet, heldere kleuren en erg snel!! Zou dit zeker aanraden om te kopen. Het scherm is mooi groot en de scherpte is ruim voldoende!!

Pascale 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm, snelle tablet

Prettige tablet. Heel erg mooi en dun, Lichtgewicht.
Hij is snel en heeft een mooi scherm.
Ik ben erg tevreden.