Samsung Galaxy Tab A zwart - Reviews

16 GB
Resolutie
1024 x 768

PdK 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende prestaties voor een redelijke prijs

De Tab A is een prima tablet die lekker soepel loopt, geen schokkerige beelden/overgangen.
Ondersteuning voor zeg ,maar alle apps die draaien op Android, ook de apps die GPS nodig hebben! Lange accuduur en een mooi disign.

Pluspunten

• niet te zwaar
  • lange accuduur

Luuk Schwarze 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte tablet voor een perfecte prijs

Laten we heel eerlijk zijn: Als je de snelste, beste tablet van Samsung wil hebben met de beste performance en specs, dan zou ik even door sparen voor bijvoorbeeld de Samsung Tab S2.

Maar ik heb de Tab A gekocht omdat ik gewoon een goede grote tablet wilde om gebruik te maken van social media en films / internet, en ondertussen ook voor werk. En daar is hij absoluut perfect voor. Ik heb er 2 accounts op gezet, 1 voor werk en 1 voor prive en daar kun je makkelijk tussen schakelen. Hij is snel, doet lang met zijn batterij en heeft de mogelijkheid tot het uitbreiden van het geheugen. Hij start snel op en doet alles wat ik wil en meer, dus super blij mee!

Pluspunten

• Doet lang met zijn batterij
  • Zeer goed geprijsd
  • Lekker licht
  • Werkt snel

Minpunten

• Resolutie van beeld valt soms tegen
  • Geen Fast Charging

G. Schans 23-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfect tab voor algemeen gebruik

Groot scherm, makkelijk te bedienen, snel, batterij gaat redelijk lang mee, veel mogelijkheden voor zowel beroepsmatig gebruik als het spelen van spellen en kijken van tv of luisteren van muziek.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bedien gemak
  • Batterijduur
  • Functionaliteit

• Niet

Peter 17-09-2016

Net gekocht

Makkelijk in gebruik en een goed tablet voor normaal dagelijks gebruik. Vandaag gekocht en een paar uur later al geheel geïnstalleerd. Beeldscherm voor binnen prima geschikt en snelheid voldoet goed.

olaf 12-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima keuze

Dit is de tweede Galaxy tab A die we hebben aangeschaft. Hij voldoet prima voor ons huis, tuin en keukengebruik. De kinderen kunnen zich er prima mee redden wat voor ons inhoudt dat het gebruiksgemak voldoende is. We hebben er nu 2 in huis en zijn prima tevreden met de mogelijkheden, de batterijduur en het gebruiksgemak. Kortom, prima prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• batterijduur
  • gebruiksgemak

Por 11-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi groot en duidelijk scherm

Werkt snel, heeft mooi beeld, helder beeld en genoeg geheugen om apps te downloaden. Het apparaat werkt prima!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Helder beeld
  • Werkt snel

Minpunten

• Intern geheugen

Roy 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi aparaatje

Werkt zeer goed met Android marshmallow erop. Is zeer snel, mooi beeldscherm en geheugen is goed. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • Resolutie
  • Snelheid
  • Schermgrootte

Minpunten

• Camera
  • Speakers aan onderkant

un_altra_vita 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle tab

Mooie uitvoering, zeer snelle tab de Samsung Galaxy tab A.. licht lekker in de hand...werkt prima!
Ben er zeer tevreden over!!

Iris 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goed scherm en accuduur

Goed solide product dat soepel werkt. Accu gaat ook lekker lang mee.
Echter laat de hardware bij teveel open applicaties wat te wensen over en hapert een klein beetje. Dit is echter pas het geval bij eigenlijk ongebruikelijk veel open applicaties en dus niet echt heel relevant.
Tevens is 16 GB te weinig

Al met al: Soepel, solide en lang meegaand apparaat.

Pluspunten

• Accu
  • Solide bouw
  • Soepel

Minpunten

• Hardware kan beter
  • 16 GB

Chris 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

De juiste keuze...!!!

Eindelijk de juiste gebruikersvriendelijke, intuïtief werkende, tablet: Goed formaat scherm - goed en snel contact met netwerk en andere apparaten.

Sujaye 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Its the best decision for a low budget buy.

I find it sleek and pretty light. It charges super fast and that is something that is really good for me as i always forget to charge over night...... I have not yet done much with it but i think it is satisfactory. The down side for me though is that there is no flash at the back so in the night or in dark areas photos wont be so good but i have a S7 Edge that totally makes up for it...... Just wish i could get a Samsung laptop too :)

Pluspunten

• Light weight
  • fast charge

Minpunten

• No flash
  • no ear phone

La Tervura 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn tabblet

Mooie vorm lekker in de hand ben altijd tevreden over Samsung dus heb ook hier voor deze goed in prijs liggend tablet gekozen. En een leuke bijkomstigheid je kreeg nu een SD card er gratis bij van Samsung super tevreden.

briesje 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne tablet

makkelijk in gebruik, snelle toegankelijkheid.
Ben zeer tevreden is niet te zwaar lichter als de vorige.
gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• makkelijk
  • licht
  • snel

Minpunten

• niets

Patje 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

goed scherm

werkt zeer goed, lange accuduur, zeer tevreden over dit product. Werkt zeer snel ook met diverse apps. Ligt ook goed in de hand en alles is makkelijk te bedienen

mier 16-08-2016 Product paar weken in bezit

grootscherm, lange accuduur goede camera

echt een aanrader: super in het gebruik, overzichtelijk en maakt mooie foto's. Goeie prijs kwaliteit verhouding

Caro 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Niet goed te beveiligen

Tablet op zich is prima, maar blijkt niet te beveiligen voor kinderen. Het is en blijft zonder ingelogd te zijn direct mogelijk te zijn nieuwe gebruikers aan te maken en zo alle bescherming te omzeilen.

Dorien 06-07-2016 Product maand in bezit

Prima standaard tablet

Prima standaard tablet voor dagelijks gebruik. Leesstand is heel fijn om te gebruiken hierdoor is hij dus ook prima geschikt als e-reader+. Reageert prima op aanraking en ook aantekeningen maken in teksten is geen probleem.

sjaak 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal voor internet in buitenland

Zit nu in frankrijk met snel internet via een prepaid kaartje van leclerc in een dorp waar normaal bellen al een probleem is goed product en doet wat hij beloofd

joodje 15-06-2016 Product paar weken in bezit

prima koop

Heb lang nagedacht of het iets voor ons oudere gebruikers zou zijn beste koop in jaren had veel eerder moeten doen

G. 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Tablet is zeer gemakkelijk in gebruik.
Overzichtelijk scherm.
Snelle reactie.
Snelle toegang tot internet.
Zeer tevreden.