Samsung Galaxy Tab S 8.4 wit

32 GB
Samsung Galaxy Tab S2 zwart Best Reviewed aug 2016
9,2 (15)

Hendrikus1949 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt goed en snel. Mooi overzichtelijk en helder beeld; start snel op en is handig in gebruikersvriendelijk.

E2901 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige tablet, mooie kleuren, veel mogelijkheden. Duur van de accu kan ik nog niet echt beoordelen heb hem nog maar een paar dagen.tot nu zeer tevreden

danny231 31-05-2015 Product paar weken in bezit

ik vind het een mooie tab maar vind het wel jammer dat je voor een goud kleur meer moet betalen en ook mis ik de 3g en of 4g functie.voor de rest is het een fijne tab

Megan D. 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is mooie en handig tablet. Je kunt je gegevens goed beveiligen. Het is alleen jammer dat er geen handleiding bij zit. Maar verder is het een mooie tablet met een prima formaat.

GGI 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Opletten: Niet geschickt voor WHATSAPP!!!!

Om de voorwaarden te begrijpen is meer of minder een rechtenstudium vereist!!

JWG62 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige kleuren en zeer scherp beeld. Start vrij snel op en is makkeelijk en handzaam in de omgang, met zeer veel mogelijkheden. Bewuste keus geweest. Ben er zeer tevreden over!

Bert Boven 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

De telefoon houdt het goed vol en wordt niet te warm. Ook is deze makkelijk in gebruik en ligt deze goed in de hand. De vinger afdruk unlockscreen werkt ook goed.

lelietjevandalen 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld, ik kan nu meer genieten van foto's en films. Handzaam formaat. Accu is snel opgeladen en gaat lang mee. Nu nog een mooie beschermhoes vinden.

carolientje2405 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

briljant machientje, zegt genoeg denk ik, scherm werkgeheugen bediening en de snelheid zijn zoals hierboven al vermeld briljant.

METIRIOn 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect geschikt voor DJI Drone Inspire 1
Met name voor de snelle processor gekozen een het compakte maar scherpe beeld en snelheid

mastercary 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tab werkt prima. De tab S voldoet aan mijn verwachtingen. Accuduur is goed, hij gaat lang mee. Ik ben ook erg te spreken over de opstartsnelheid. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten. Beeldscherm is erg scherp. Dit ben ik ook gewend van Samsung apparaten.

tons52 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar net uitgepakt.
Prachtig apparaat, erg gebruiksvriendelijk. Mooi slank. Nog te vroeg voor een review

sanderdevriesnl 06-10-2014 Product paar dagen in bezit

Om heel eerlijk te zijn, dit is mijn eerste Android tablet. Na verschillende ipads en iphones kun je wel stellen dat ik een echte Apple liefhebber ben of misschien wel was. Heb thuis wel een samsung televisie en op de zaak monitoren van Samsung maar heb nog niet eerder een tablet of een telefoon van Samsung gehad.

Na het uitpakken van de tablet was ik ten eerste al erg onder de indruk van het design van de tablet dat zeker niet onder doet voor een Apple produkt. Als je dan vervolgens de tablet inschakelt en de kwaliteit van het scherm bekijkt val je bijna van je stoel........wat een super scherm heeft deze tablet zeg!!!!! Kijkend naar de gebruiksvriendelijkheid is het natuurlijk wel even wennen als je een Apple produkt gewend bent maar na een half uur red je je prima en na 2 uur was ik om!!! Ik wist niet dat er tablets waren die mijns inziens op alle fronten beter presteren dan een ipad!

De snelheid, het scherm, de mogelijkheden, de gebruiksvriendelijkheid, TOP! Als je kijkt wat je krijgt voor het geld met deze Samsung tablet dan is dit een superaanbieding.
Ik ben volledig om en mijn volgende tablet wordt zeker weer een Samsung en mijn volgende telefoon waarschijnlijk een Samsung Note 4.

Mijn complimenten aan de mensen van Samsung!!!!

janster 01-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Galaxy Tab nu een dag of 4 in bezit. Ik heb heel lang staan kijken bij de Ipad mini. Beide tablets kwamen qua formaat in aanmerking. Echter als je ze naast elkaar legt dan springt de galaxy er bovenuit. Geweldige scherpe en diepe kleuren, razendsnelle opbouw. Gebruik hem voornamelijk om films te zien en aan een ander te tonen. Je kan in de buitenlucht de films perfect in cinema-stand bekijken. Accu gaat best lang mee. Meteen via samsung promotions een gratis 64gb micro sd-card geregeld. Ook hiermee stijgt deze tablet met kop en schouder boven de andere merken uit. Echt een aanrader als je beeldkwaliteit en opslagcapaciteit belangrijk vindt. Er is momenteel geen betere in de handel.

jveerd 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Als je op dit moment een tablet zoekt om media op te bekijken, dan is er nu geen scherper beeldscherm te krijgen dan op de Tab S. Om de beelden op een hoge resolutie zonder haperingen te kunnen laten zien is een vlotte processor nodig. En wil je het einde van de film kunnen zijn, moet de accuduur ruim voldoende zijn. De Tab S kan deze taken met gemak aan.
Verbeterpuntjes zijn er wel, maar heel beperkt. Met name TouchWiz is rommelig opgebouwd in vergelijking met plain Android KitKat. Dus dat is even wennen.

CMN3 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb vandaag (28-09-2014) de tablet aangeschaft als vervanger van een Empire-tablet die bij een Libelle abonnement is geleverd. Na het opstarten dat binnen 17 seconden gebeurd kon bijna direct met de tablet gewerkt worden. Dit wordt mede veroorzaakt door de back-up van de belangrijkste apps en gegevens onder het Google account. Hierdoor werden de voor mij belangrijke zaken automatisch op de tablet overgebracht.
De tablet werkt snel en intuïtief met een schitterend beeld. Ook onder een hoek en in de volle zon is het scherm goed leesbaar.
Al met al een snel opstartende tablet met een voortreffelijk scherm en een lange gebruiksduur.

S. Bark 28-09-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een weekje deze tablet in huis.
Vooral voor dit type gekozen vanwege beeldscherm en
redelijk snelle processor.
Het beeldscherm is inderdaad mooi scherp en prettig films kijken. Ook het lezen van een boek gaat prima.

joostvanbergen 27-09-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren deze tablet aangeschaft bij de Expert in Cuijk. Expert had een actie voor 10% korting op bijna alle tablets waardoor de tablet wat goedkoper was. Ben zeer goed geholpen in Cuijk.

Het beeldscherm is echt super mooi, mooier dan de gemiddelde HD televisie in mijn ogen. De resolutie is echt hoog en de kleuren zijn bijna echt. Ook het formaat is fijn, niet te klein zoals de 7inch tablets en niet te groot zoals de 10 inch tablets van samsung.

De tab S is erg snel, hij heeft nog niet gehaperd en hij is een stuk sneller voor mijn gevoel dan mijn samsung galaxy s4.

De camera is prima, niet bijzonder. maar dat hoeft van mij ook niet, want in mijn ogen is een tablet niet gemaakt om als fototoestel te gebruiken.

De software is erg prettig, nog wat beter door de nieuwe updates van android. Hier ben ik altijd zeer over te spreken geweest, ook bij mijn andere android toestellen.

De accu heb ik nog niet echt op de proef kunnen stellen, maar voor mijn gevoel is die behoorlijk goed.

Eigenlijk alleen maar pluspunten dus! Erg blij met dit apparaatje;)

p verhagen 25-09-2014 Product paar dagen in bezit

superscherp beeld, gebruiksgemak is heerlijk.
door de app smart switch zijn al je gegevens, contacten, berichten, foto's en muziek binnen enkele minuten overgezet, wat enorm veel tijd scheelt en waarmee al dat lastige gedoe tot het verleden behoort.
nu nog even wachten tot het toetsenbord ter beschikking komt, dan is dit media centrum compleet, en kun je alles doen wat je wilt, vanaf ieder plek ter wereld.
de titanium uitvoering is geweldig en geeft deze tablet een boel meerwaarde.

Maarten van Dijk 24-09-2014 Product paar dagen in bezit

Goed tablet, is echt prettig in gebruik en heeft een heel goede schermkwaliteit. Mede door de gemakkelijke toegankelijkheid in vergelijking met Apple iOS producten, heb ik deze Tab S gekozen.