Samsung Galaxy Tab S wit

10,1 inch scherm
Samsung Galaxy Tab A 2016 zwart
8,8 (12)

USSNHIllbil 01-05-2016 Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

Cindy1976 09-08-2015 Product half jaar in bezit

Van een Galaxy Tab (ja, de eerste...) naar de Tab S gegaan. Twijfelde tussen 8.4 en 10.5, uiteindelijk voor de grote gekozen. Geen spijt van gehad, mooi helder scherm, start snel op, goed geluid.

Echter... sinds begin deze week valt de tablet spontaan uit. Ik dacht eerst dat het aan de Facebook app lag, dus deze verwijderd. Dit bleek niet te helpen, nog steeds valt het (onregelmatig) uit. Er zit geen logica in wat ik op dat moment aan het doen ben, gewoon wat surfen, een bericht typen; zomaar spontaan POEF uit.
De ene keer gaat hij vanzelf weer aan en moet ik mijn toegangscode ingeven, de andere keer moet ik hem zelf weer inschakelen. In dat laatste geval krijg ik een zwart scherm met alleen bovenin de icoontjes van tijd, percentage accu, wifi.
Tevens plaatst de tekstinvoer soms woorden die ik niet wil gebruiken. Zomaar midden in een zin een woord met een hoofdletter, omdat dit in de woordenlijst staat. Ik kan nergens vinden hoe ik bij de woordenlijst kom om woorden te verwijderen.

Dit alles maakt dat ik toch sneller mijn laptop pak en dat vind ik op zijn zachtst gezegd zonde.

Een bericht naar Samsung is verstuurd, ik wacht nog op antwoord. Wellicht dat een reset de oplossing is, maar daar wil ik nog even mee wachten.

lady 2009 10-08-2015

Hallo Cindy , ik heb sinds vorig jaar september een galaxy tab s een geweldig tablet nog nooit problemen mee gehad , je hebt van Samsung 2 jaar garantie dan komen ze hem ophalen en weer terug brengen dus BEL naar Samsung en vraag wanneer ze hem komen halen

Groetjes Magda

Martin 24-10-2015

Ik ben van plan dit tablet te kopen mits er een hdmi hierop aanwezig is. Kan ik nl. niet vinden bij de specificaties

Hendrikus1949 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt goed en snel. Mooi overzichtelijk en helder beeld; start snel op en is handig in gebruikersvriendelijk.

E2901 08-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige tablet, mooie kleuren, veel mogelijkheden. Duur van de accu kan ik nog niet echt beoordelen heb hem nog maar een paar dagen.tot nu zeer tevreden

danny231 31-05-2015 Product paar weken in bezit

ik vind het een mooie tab maar vind het wel jammer dat je voor een goud kleur meer moet betalen en ook mis ik de 3g en of 4g functie.voor de rest is het een fijne tab

Risa44 19-09-2015

Ha, het is een tablet en geen telefoon

Megan D. 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is mooie en handig tablet. Je kunt je gegevens goed beveiligen. Het is alleen jammer dat er geen handleiding bij zit. Maar verder is het een mooie tablet met een prima formaat.

Risa44 19-09-2015

Handleiding is 204 pagina's en online te downloaden..dat lijkt me handiger dan een boekwerk van 204 pagina's.

GGI 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Opletten: Niet geschickt voor WHATSAPP!!!!

Om de voorwaarden te begrijpen is meer of minder een rechtenstudium vereist!!

Stonehills 25-06-2015

Uiteraard is deze niet geschikt voor WhatsApp, daarvoor heb je namelijk een telefoonnummer en dus een simkaart nodig. Dat weet je dus van tevoren als je goed de mogelijkheden van dit apparaat leest.

JWG62 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige kleuren en zeer scherp beeld. Start vrij snel op en is makkeelijk en handzaam in de omgang, met zeer veel mogelijkheden. Bewuste keus geweest. Ben er zeer tevreden over!

Bert Boven 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

De telefoon houdt het goed vol en wordt niet te warm. Ook is deze makkelijk in gebruik en ligt deze goed in de hand. De vinger afdruk unlockscreen werkt ook goed.

Stonehills 25-06-2015

Dit is geen telefoon.

lelietjevandalen 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld, ik kan nu meer genieten van foto's en films. Handzaam formaat. Accu is snel opgeladen en gaat lang mee. Nu nog een mooie beschermhoes vinden.

Risa44 19-09-2015

Amazon uk leuk adresje en niet te duur!

carolientje2405 07-05-2015 Product paar dagen in bezit

briljant machientje, zegt genoeg denk ik, scherm werkgeheugen bediening en de snelheid zijn zoals hierboven al vermeld briljant.

METIRIOn 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect geschikt voor DJI Drone Inspire 1
Met name voor de snelle processor gekozen een het compakte maar scherpe beeld en snelheid

mastercary 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tab werkt prima. De tab S voldoet aan mijn verwachtingen. Accuduur is goed, hij gaat lang mee. Ik ben ook erg te spreken over de opstartsnelheid. Ik hoef gelukkig niet lang te wachten. Beeldscherm is erg scherp. Dit ben ik ook gewend van Samsung apparaten.

tons52 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar net uitgepakt.
Prachtig apparaat, erg gebruiksvriendelijk. Mooi slank. Nog te vroeg voor een review

Erikfleuren 03-04-2015 Product half jaar in bezit

nu na ruim een half jaar in bezit nog steeds erg tevreden, subliem beeld en snelheid mag er ook wezen. Accuduur is voldoende en door plaatsing geheugenkaart van 64Gb. bijna oneindige opslag mogelijkheden. in vergelijking met de I-pad van mijn partner ben ik blij met mijn keuze.

SO70 28-02-2015 Product maand in bezit

5,3
Ik begrijp alle positieve berichten niet. Ik vind het beeld prachtig, bediening prima maar een heel groot punt van irritatie is het toetsenbord cq de verwerking van tekst. als je bij een typefout een wijziging wilt maken lukt dat vaak niet, of hij zet er zelf letters tussen, plakt woorden aan elkaar etc. Ik heb de instellingen allemaal al op handmatig gezet, niet automatischaanvullen en geen swipe. Maar niets helpt. Ik was zo tevreden over mijn Samsung telefoon vandaar deze keus maar ik baal als een stekker en heb spijt dat ik niet weer een iPad heb gekocht! Accu is ook veel sneller leeg en laadt veel minder snel op dan de iPad.

cees f 20-08-2015

Waar ik helemaal op afknap bij Samsung is hun trage updateservice, android 4.4.2 stamt nog uit september 2013. Inmiddels hebben we al 5.0.1 en 5.1.1 gehad, maar niet bij Samsung. Ik had voor mijn Samsung een Ipad Air en ik ga straks weer gauw terug, altijd up to date., zelfs na 4 jaar nog. Samsung is een meester in het uitbrengen van steeds weer nieuwe toestellen maar aan updates daar denken ze niet aan (kost alleen maar geld).

cees f 29-11-2015

Inmiddels heeft Samsung bevestigd dat de Pro 10.1 nooit een update krijgt naar android 5, de Tab S staat ook niet op de lijst voor android 6, allen de Tab S2 krijgt hem ooit want die draait out of de box ook al op een oudere 5.0 versie.
Goede service van Samsung, geslaagd voor de cursus hoe jaag ik mijn klanten weg.

Erikfleuren 14-12-2014 Product maand in bezit

De Galaxy tab S al meer dan een maand in gebruik naar volle tevredenheid in gebruik. Wat een geweldig beeldscherm en de snelheid is ook er goed.

hansg65 04-10-2014 Product paar weken in bezit

6,7
Dat de Galaxy Tab S hier zulke hoge cijfers scoort, is gezien de criteria niet gek. Beeldscherm is echt perfect, snelheid is op zich goed, batterijduur kom ik zo op terug. Omdat ik de tablet toch niet meer dan een 7 wil geven, heb ik de cijfers voor opstartsnelheid en accuduur bewust lager gezet.

Ik ben een fervent Android fan en vind dat OS aanzienlijk beter dan iOS. Android geeft mij het gevoel dat ik de baas ben over mijn tablet in plaats van andersom. Maar na 3 Android tablets en 2 iPads, kan ik niet anders zeggen dan dat de iPad zó veel vloeiender werkt en een zó veel meer indrukwekkende accuduur heeft dat ik moeite heb om tablets als deze aan te prijzen aan anderen.

Waar ik vooral moeite mee heb is de algemene snelheid die de Galaxy Tab S heeft. Hij hapert zo vaak, als je een programma afsluit zie je zo vaak dat de launcher echt even alles opnieuw moet tekenen en wanneer je ergens op drukt, gebeurt er niet direct iets. Ook bij het scrollen door pagina's heen, gaat dat 'hakerig'. Ik heb vorig jaar even een 'gewone' Tab 3 gehad en dacht dat het aan de specificaties lag, maar dat is dus niet zo. En ook de accu. Die zie je gewoon leeglopen. Véél sneller dan bij mijn iPad 4.

Denk ook aan de apps. Waar voor de iPad een prachtige Facebook app is, is die er voor Android tablets gewoon niet.

Kortom, het doet mij als Android fan pijn, maar ik kan niet anders dan deze tablet afraden. Gewoon voor een iPad gaan. Om de prijs hoef je dat in dit geval niet te laten...

elpablo007 27-10-2014

Het helpt wel als je een andere launcher installeert vind het scherm echt een stuk mooier dan de ipad 4 air... de ipad is zeker niet sneller ( heb beide ) maar lijkt idd wel vloeiender. maar dat is alleen voor het oog en gevoel. heb wel het idee dat de ipad wat langer met de accu doet.

lady 2009 12-11-2014

Ik zou maar snel naar de winkel teruggaan want dat hij snel leegloopt is niet waar ,hij doet het zeer lang en deze tablet komt er het beste uit in de onderzoeken dus beter dan de ipad

michelh87 04-12-2014

Ik weet niet of je hem nog hebt maar een goeie tip voor als je vind dat hij traag loopt is even Nova Launcher installeren. Dat heb ik ook gedaan en nu loopt hij zo vloeiend en snel.

Als hij echt zo snel leegloopt zou ik zoals al is voorgesteld terug naar de winkel gaan. Mijn tablet houdt het makkelijk 4 dagen uit bij redelijk intensief gebruik. Als ik constant video kijk (getest) dan kom ik zelf op 14 uur constant gebruik.

Misschien heb je een maandagochtend model, ik hoop iig dat het voor je wordt opgelost want het is een te dure tablet om deze mankementen te vertonen.

Justj78 06-12-2014

Scherm van deze Tab is mooier en beter dan die van de Ipad.
En qua specs zou de tablet ook veel sneller moeten zijn dan de nieuwste ipad.
Helaas is android een iets te open software, waardoor er een hoop in de achtergrond blijft meedraaien. Wat dus kan resulteren in een langere reactietijd van de software.

Je accuduur zou geen probleem moeten zijn. Dit toestel heeft de nieuwste AMO LED technology. Dit verbruikt nog minder dan de helft vergeleken met een "gewoon" scherm.
Waarschijnlijk heeft u echt ALLE opties aan staan behalve de energy save, en daarbij ook nog eens een energie slurpende app actief (Weather apps zijn trouwens ook energievreters en bandbreedte vreters).
En anders idd terug naar de winkel, want dan is de accu gewoon rot (kan gebeuren namelijk, zelfs met nieuwe accu's).
Want ik heb het toestel 4 weken!!! lang in Senegal gebruikt, zowel filmen, als fotos maken, als voor skype en email als af en toe een filmpje streamen, of de kids die er angry birds op speelde. Maar op zijn kortst deed die van mij maar 3 dagen met een accu lading.
En tja, dan doe ik de tablet savonds aan de lader tijdens slapen. Dan is hij sochtends weer vol. Maar zo vaak heb ik de tablet niet hoeven op te laden. Waardoor ik dus weer een wandcontactdoos over had voor mijn camera en telefoons.

Onkiervo55 02-10-2014 Product paar dagen in bezit

Sprankelend beeld
Rap systeem qua snelheid bij opstarten en overige functionaliteit. Design & Product uitstraling is super.
Eenvoudig in gebruik en kan veel applicaties aan.
Heb hem sinds enkele dagen, absoluut geen spijt van mijn aankoop.

Orlandolester 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Het is al eerder gezegd er is geen handleiding die je verteld waar je naartoe moet gaan. En voor een ouder iemand zoals ik is een handleiding toch wel belangrijk. De tips door een andere regisseren had ik veel aan. Mooi apparaat werkt goed en er zijn zoveel programma's die naar meer smaken. Ik kan niet voorstellen dat er voor de IPad meer programma's zijn.

Manulito 30-09-2014

Er is een handleiding beschikbaar. Het is jammer dat deze niet echt goed is. Ook ik ben een ouder iemand (70)en mijn doorzettingsvermogen heeft een behoorlijk steentje bijgedragen om voor het eerst in mijn leven om te kunnen gaan met een tablet. Achteraf viel het mee.