Apple iPad Air 2013 9,7 inch / zilver / 32 GB

Resolutie
2048 x 1536 pixels
Schermgrootte
9,7 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad Air 2013 9,7 inch / zilver / 32 GB op Kieskeurig.be.

Henk Hazelaar 21-05-2014
  • Product jaar of meer in bezit

De iPad Air is een stuk lichter dan zijn voorgangers. De accuduur is in de iPad-reeks altijd ongelooflijk goed geweest. Het Retina-scherm is daarbij echt een nieuwe vorm van luxe; eerst denk je dat het niet zo spannend is, maar uiteindelijk wil je niet meer zonder.

Mustang302 13-12-2013
  • Product maand in bezit

Ik wilde nooit aan een tablet, maar er is een spelletje ( Real Racing 3 ) dat ik bij mijn zus speelde en daar heb ik hem voor gekocht.
Dat spel is erg verslavend ;-)
Hij weegt 200 gram minder, ik dacht dat merk je toch niet, tot ik vorige week die I-Pad in mijn handen had.
Wat een verschil.
Voor de rest doe ik er niet veel mee, ik had dus ook die met 16GB kunnen kopen.
Ik heb wel een boek er op gezet, en een .PDF bestand.
Gewoon om iTunes te testen, ook dat werkt.
Misschien dat ik er in de toekomst wat meer mee ga doen, maar ik zie het nu als een duur speledingetje.

Mustang302 12-05-2014

Nog steeds een duur speledingetje, voor de rest niets aan toe te voegen qua review.
Nu een half jaar in bezit.

Met vriendelijke groet Mustang302

Canyonred 13-11-2013

Jammer dat je de iPad Air maar op 3 aspecten kan beoordelen, functionaliteit hoort er immers ook bij. Beeldscherm, opstartsnelheid en accuduur zijn dik in orde. Ik kom echter vd iPad 1 original en ik kan nu niet zeggen dat deze nieuwe in functioneel opzicht nu veel nieuws bied. De apps van Apple zelf zijn er in de afgelopen jaren amper op vooruit gegaan, zoek de verschillen. Ondanks dat het apparaat watervlug aanvoelt, is hij nog steeds beperkt in connectivity met bv een NAS. Er bestaan genoeg apps, maar het via WiFi lezen van bestanden op een extern medium is nog steeds traag, ondanks de zgn hoge netwerksnelheid.

Ook het verplaatsen van een cursor zoals in dit bericht gaat nog steeds knullig.

Canyonred 21-10-2014

Na bijna een jaar reageer ik maar op mijn eigen review. De iPad gehuld in een belkin hoes met keyboard, viel uit mijn hand vanaf pakweg 30cm hoogte...scherm verbrijzeld op een hoek vd IPad. Nu zie je hoe belachelijk kwetsbaar Apple producten zijn. Zelfs een forse hoes kan blijkbaar deze iPad Air niet afdoende beschermen van een val van misschien 20-30cm hoogte op een tegel vloer.

Op naar een repair center voor ca 130 euro.

Mustang302 22-10-2014

Of je wacht nog even op de iPad Air2 ;-)