Canon M50 + EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM + EF-M 22mm f/2 STM zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in 4K Ultra-HD
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon M50 + EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM + EF-M 22mm f/2 STM zwart op Kieskeurig.be.

janettevandrees 06-12-2018

Goede camera, mooie beelden

Geschreven voor: Canon M50 + EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM + EF-M 22mm f/2 STM zwart

Ik heb lang onderzoek gedaan naar verschillende soorten systeem camera's. Deze camera heeft precies wat ik zoek en wil in een systeem camera. Het enige nadeel is dat (volgens review) de batterij snel leeg is, maar dat heb ik zelf nog niet ervaren. Ik heb de camera pas een week, dus ik weet het niet.

Pluspunten

• Mooie beelden
  • Goed merk

Minpunten

• Batterij
  • Zwaar

zep 31-10-2018

Goede workflow en zeer compact

Zeer goede kwaliteit voor deze prijs, met name als kit met 2 lenzen. De 22mm is heerlijk voor portretfotografie, en de zoom lens gebruik ik voor studio-productfotografie (kleine voorwerpen voor achtergrond papier), zeer geschikt hiervoor.
Ook fijn om te weten dat ik hi res video mogelijkheden heb voor wanneer ik dit eventueel wil gebruiken.
De auto focus met gezichtsherkenning is handig wanneer je spontane momenten wil vastleggen.

Pluspunten

• uitklapbare en keerbare display
  • hi res video (4K)
  • Goede workflow (menus)
  • auto focus met gezichtsherkenning
  • Body ligt zeer goed in hand

Minpunten

• Raw (CR3) niet overal supported (macOS Photos app)
  • scroll wheel positie ietjes ongemakkelijk