Olympus OM-D E-M10 Mark III + 14-42mm EZ + 40-150mm R zwart, zilver - Reviews

Camera type
systeemcamera (kit)
Filmen in full-HD
Filmen in 4K Ultra-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus OM-D E-M10 Mark III + 14-42mm EZ + 40-150mm R zwart, zilver op Kieskeurig.be.

A. Vervoorn 12-01-2019

Fijne compacte camera!

Geschreven voor: Olympus OM-D E-M10 Mark III + 14-42mm EZ + 40-150mm R zwart, zilver

Gekocht bij camera-express in Eindhoven. Goede service en advies! Ook toen bleek dat er nog een lens bij het pakket hoorde is deze netjes nagestuurd! Een fijne compacte camera met voorlopig nog heel veel uitdaging. De camera ligt fijn in de hand. Ideaal is de wifi optie op deze camera!

Pluspunten

• Heeft wifi
  • Compact

Minpunten

• Scherm kan alleen kantelen en niet draaien

Lisa Verhoef 10-11-2018

Prachtig design

Een hele mooie camera, met een prachtig old school design. Een mooi groot scherm en een hele fijne afstandssensor die zorgt voor een ultiem gebruikersgemak. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• groot scherm
  • mooi design

Tessa Dorenbosch 22-10-2018

Goede beginnerscamera

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik graag wilde beginnen met fotograferen. Deze camera heeft veel opties waardoor je kan groeien samen met de camera. De lenzen kunnen gewisseld worden waardoor alle soorten fotografie mogelijk is. Deze systeemcamera is lichter dan een spiegelreflex waardoor je de camera ook makkelijker mee kan nemen (bijvoorbeeld op vakantie). Ik vind dat je veel krijgt voor wat je betaalt voor de camera. Ook is het design erg vintage wat heel veel mensen kan aanspreken. Het enige nadeel is voor sommige mensen dat het minder voelt alsof je een echte fotograaf bent. Maar dit is dus een hele goede optie!

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Verwisselbare lenzen
  • Vintage design

Minpunten

• Minder fotograaf gevoel dan met spiegelreflex